תפריט סגור

איזה מתנה כדי לקנות ליולדת בת

לאם שאוהבת לאסוף כלי מטבח, חפשו את המתנה המושלמת לקישוט המטבח שלה באטסי. הדפסי פיירקס וינטאג 'כמו Pocono Modern הם צבעוניים, צבעוניים ומענגים ומתנה נהדרת לאמהות שאוהבות את המטבח שלהם כמו ילדיהן. אמה אוהבת להתקלח, ושמפו איכותי מריח נפלא ואינו פוגע בשיער.

התבונן במתנות ליום האם לבנות לרעיונות סנטימנטליים רבים

כדי להראות לאמך כמה היא מתכוונת לך ולכל משפחתך. ישנן אפשרויות תכשיטים רבות ומתוקות להתאמה אישית כדי להזיל דמעה לאם סנטימנטלית. הכינו לעצמכם מתנה חובבת אמא לאוהבי הקפה, כולל כוסות לאמהות ובנות שנוסעות מרחקים ארוכים.

אם אתה רוצה לחגוג את הקשר שלך עם אמך או בתך, אז אל תחפש רחוק יותר מהמתנות האלה. עיצוב ביתי מחמם לב, עיצובים תכשיטים מובהקים, אביזרים אופנתיים ותיקים מעוצבים הם רק חלק מהמתנות שבתך תתאהב בהן.
למידע מורחב על איזה מתנה כדי לקנות ליולדת בת ומתנות ללידה יש לבקר ב- klemantina.com

כל הורה יודע שמציאת מתנות ייחודיות לבת יכולה להיות משימה מפחידה. עם זאת, אף פעם לא מוקדם לחפש את המתנה המושלמת לאמא, במיוחד אם היא גברת חברית.

למצוא את המתנה המתאימה לאמא זה לא רק עניין של גודל ומחיר, אלא גם של מצב רוח. הנה רשימה של רעיונות למתנות לאם שפגעו בלב הנכון, מצחיק ונוקב ועד פרקטי, לבת שתעשה הכל טוב מדי יום.

אם אמא שלך מסתכלת לך בעיניים ואומרת לך שהיא רוצה להיות איתך לנצח, אתה אחד ברי המזל. אמא היא נחמה, מדריכה ומגינה, אבל היא גם אם לילדה הקטנה שלה שזקוקה לכתף.

עבור כולנו

יש ים עצום של שולחנות ערבוב עצמאיים, אמבטיות בועות, קרדיגנים אופנתיים ובריכות שחייה כדי למצוא את המתנה המושלמת לאמא. בדקנו מאות מוצרים שאושרו על ידי אמא שמכינים פשוט מתנות מושלמות, משמיכות משוקללות לכל מי שאובססיבי למייבשי שיער, והאינטרנט התפוצץ. בין אם אמא שלך היא פאשניסטה, חובבת יופי או מארחת גמורה, אנו מבטיחים שאלו ברשימה שלנו בהחלט יעלו חיוך על פני בנותיך. הנה ההמלצות שלנו ל -60 מהמתנות הטובות ביותר לאמא שהיא מובטחת לאהוב.

כל הרשימות שלנו זמינות באמזון

אבל מצאנו כמה פריטים שהיינו רוצים לקנות. אם אתה לא מוכן לארוז הכל ולשים עליו קשת, הרכבנו. מגוון שלם של רעיונות למתנות שבוודאי ישמחו אם טרייה ביום האם הראשון שלה עם התינוק שלה. ריכזנו גם 46 מתנות לאמהות טריות, מספרים הומוריסטיים וכלה בגאדג'טים מעשיים.

יש ילדים- אפשרויות ידידותיות לבחירה

מ- DIY למתנות בחנות, אך תרצה לבחור בין השניים לפני שתקנה מתנה של אמא. בדוק רעיונות אחרים ליום האם ורעיונות מתנה חדשים לאמהות, כמו גם ביקורות פנימיות ומתנות עדיף לקבל מתנה נהדרת לשניים – או לחמישה – מאשר לתת לאמא שלך יום אחד בשנה כאשר כל אחד מהם הדבר עליה.

כשאמא פותחת את התיבה, היא מנגנת פסוק מתוך "העולם הנפלא של הג'אז" של לואי ארמסטרונג. היא תשמור את זה שנים על השידה שלה ובכל פעם שהיא תפתח אותה היא תחשוב על בתה היפה. הרוח תצלצל בפעמונים והיא תזכור שיש לה בת מתחשבת.
בכדי לקרוא עוד מידע על איזה מתנה כדי לקנות ליולדת בת ומתנה ליולדת בת עליך לגלוש לאתר klemantina.com

אם לאמך או לבתך הערכה אמיתית ליין ברמת עקרת הבית

השקיע במגוון ספלים חסרי גזע תואמים. אם אתה מרגיש חגיגי, קנה שני סטים – אחד ללגום שרדונה בביתך ואחד שייתן לבתך פינו. פסלי אבן פסלי אבן הם המתנה המושלמת לבת ומעניקים לאם משהו אמנותי, אינדי ויצירתי.

הומאז 'מינימליסטי מסוגנן לכריכה שלך

צמידים אלה זמינים בזהב צהוב, זהב ורוד או כסף סטרלינג ומהווים השלמה מושלמת לכל קופסת תכשיטים. סט סרטי ראש תואמים זה נוח ונוח לאם ולתינוק. אנו אוהבים את ערכת כתיבת האותיות הזו מכיוון שכתיבת מילים יכולה להיות כה משמעותית.

חגג את אהבתך לאמך או לבתך על ידי הענק להם את המסגרת הכפרית המקסימה הזו עם חריטות מתוקות. לתוספת כשרון, כובעי הפונפון התואמים של Mommy and Me מושלמים להתמודדות עם החורף.

אני לא יודע אם זה קורה כל שנה

אבל נראה שליום האם יש דרך להתגנב פנימה עם מקבלים תמימים. אמהות ובנות קשורות קשר הדוק כל כך שאין מספיק זמן בחיים לומר את כל מה שאתה רוצה בטלפון, בהודעת טקסט או בדואר אלקטרוני. אבל שלא לדבר על סוג פאניקה מסוים שמגיע עם בחירת המתנה המושלמת עבור חמותך או MIL לעתיד.