תפריט סגור

איך לאתר נזילה בעסק

כשמדובר בגילוי נזילות מים, זה יכול לעזור לך לזהות את הסימנים של נזילת מים. כאן אנו מראים לך כיצד להיזהר מדליפות בבניין המסחרי שלך וממה להיזהר כאשר המים עדיין נוטפים. במקרה של ממטרי גשם וסופות אפשריים, לוקח קצת זמן לאתר נזילה באופן גלוי. אם אינך רוצה לחפש כל הזמן את סימן הדליפה, תוכל לשקול להשתמש בכלי זיהוי נזילות.

אם אתה מאבד את לחץ הדוד

מריח עובש, יש לך כתמים לחים או שקיבלת חשבון מים גבוה, אנו יכולים לעזור לך למצוא את הנזילה ולתקן אותה במהירות האפשרית. אם אתם חוששים מדליפת מים מצינורות תת קרקעיים, תוכלו לגשת לשירות איתור ותיקון הנזילות שלנו, שיכול להיות מותאם לעסק שלכם. אנו יכולים לעזור לך לגלות היכן נזילה ולעזור לך להשלים בדיקת עצירה.

אם אתה מבחין באחד מהסימנים הללו, אנא התקשר אלינו מיד והתקשר לרופא האינסטלציה שלנו אם אתה זקוק לכל מה שיש לנו להציע בבייקרספילד.

התחל לחפש עוד היום חברת תיקון נזילות מקוונת שתוכל לעזור לך בזמן הצורך הזה

על ידי תיקון כמה דליפות פה ושם, אתה יכול לעזור להעמיד את העסק שלך על בסיס חזק בהרבה. קרא את הטיפים שלנו כיצד לאתר נזילות מים כדי שנוכל לתקן ולעצור את הבעיה לפני שהיא יוצאת מכלל שליטה.
לעוד מידע בתחום של איך לאתר נזילה בעסק באפשרותך לבדוק כאן: termo.co.il

אינסטלטור מוסמך צריך להיות נמל השיחה הראשון שלך ולהיות מסוגל לאתר ולתקן נזילות מים

כבר הזכרנו למה להיזהר כשמחפשים נזילות תת קרקעיות, אך אם אתה רואה שלטים, עדיף להזמין אינסטלטור מקצועי. אם אתה זקוק לחברת אינסטלציה עם ניסיון בזיהוי נזילות וצנרת בג'קסון, MS וסביבתה, סמך על Skeen Plumbing & Gas. הגש בקשה לדליפות בבטון וחפש סימנים לנזילת מים מצינורות, צינורות תת קרקעיים או צינורות באוויר.

Simply Leak Detection מספק שירותי איתור ומעקב אחר נזילות ללקוחות מגורים, עסקים ועיר, כולל אזור ג'קסון, MS ושאר חלקי המדינה. אנו חברת איתור נזילות וצנרת עטורת פרסים עם ניסיון של למעלה מ- 30 שנה בתחום איתור נזילות וצנרת.

אנו עוזרים לחברות ברחבי העולם למצוא דליפות שאינן כוללות צד שלישי המאסף מידע זמין לציבור מהמגזר הציבורי או הפרטי.

יש לנו את ציוד הזיהוי העדכני ביותר

המאפשר לנו למצוא צינורות מים ונזילות מים במהירות ובדייקנות. נזילות מצנרת עלולות להזיק כמו גגות דולפים, והן עלולות להתרחש גם כשמש בחוץ. אנו מגלים היכן נסתרים נזילות נסתרות בצינורות של נכסי מגורים ומסחר. קצת יותר קשה למצוא נזילות מים פנימיות, מכיוון שלעתים קרובות הן נמצאות בשירותים ובורות מים דולפים.

בהשוואה לחברות אחרות שאין ברשותן ציוד זה

עבודה עם חברה שיש לה זיהוי נזילות תרמיות היא יתרון גדול, מכיוון שהן יוכלו לאתר במהירות את המקור ולטפל בו. ברוב המקרים הנזילה תגדל במידה כזו שהיא מציפה את הבית, אך אם מדובר בנזילה בבריכה, הדבר עלול להוביל לתיקונים יקרים מאוד אם לא נמצא ותוקן. לכן, כדאי למצוא חברות שיכולות למצוא ולתקן בקלות את ההדלפות בעלויות סבירות.

ראשית

עליכם לדעת היכן לחפש ולמצוא את נזילת המים שעלולה לגרום לבעיה. פעולה מהירה היא המפתח להתמודדות יעילה עם נזילות מים. אז העריך את המצב והיה מודע היכן למצוא אותו. אם אינך מוצא סימנים נראים לעין של נזילת מים בביתך, בדוק זאת על ידי בדיקת מד המים שלך. אם יש לך מטר עם תנועה, Goldak, Inc. יכולה למדוד את הרכוש שלך ולקבוע היכן המים דולפים.

עדיף לפנות תחילה לאינסטלטור או לפנות לצוות הפתרונות שלנו ולהשתמש בשירותי הדליפה והתיקון שלנו

זה מאפשר לנו לאתר במהירות את הנזילה ולקבוע את דרך הפעולה הטובה ביותר לתיקון. אם אתה מאמין שיש לך נזילת מים, עליך להמשיך לפעול ולפעול במהירות כדי להבטיח שלא תשלם יותר מדי עבור מים עסקיים ואולי בזבוז מים כל יום. חשוב מאוד שתפעל במהירות אם תבחין בדליפות מים או גרוע מכך, תשכח מהן. אם אתה חושד שיש נזילה תת קרקעית, עליך להתקשר מיד לספק המים המקומי שלך. עליכם להתקשר גם לחברות המים המקומיות בהקדם האפשרי, גם אם שכחתם לעשות זאת.

אם אתה חושד שיש אי שם דליפה

יש דרך לזהות את זה לפני שיהיה מאוחר מדי. הדרך הטובה ביותר לדעת אם יש לך נזילה בחלק מהצנרת שלך היא לבדוק את מד המים שלך. אם אתם כבר בוחנים מאיפה להתחיל, בודקים את זה ומחפשים נזילות בפנים, עליכם לבדוק גם את מדדי המים.