תפריט סגור

איך לנקות ריפוד עור לרכב

נגב אזורים שניקו היטב עם מטלית מיקרופייבר כדי להסיר עודפי חומר ניקוי. כשתסיים לשאוב, קח מטלית מיקרופייבר נקייה ויבשה והסר את כל משטחי המושב, תוך התבוננות בקפידה בכל הכיסים המלוכלכים. לאחר מכן יש למרוח מעט מנקה על המושבים ולקרצף בעדינות עם מברשת רכה עם זיפים. רססו את חומר ניקוי העור האהוב עליכם על משטח המושב והשתמשו במברשת רכה עם זיפים כדי לערבב בעדינות אזורים בעייתיים.

הימנע מברשות עם זיפים נוקשים

שכן הן עלולות לקרוע את סיבי החומר ולפגוע במושבים. כשתסיים לנקות, נגב את משטחי העור עם מטלית מיקרופייבר נקייה ויבשה. השתמש באפליקטורי ניקוי רכים כגון ספוגים, מברשות רכות עם זיפים ומטליות מיקרופייבר כדי למנוע שריטות בעור המכונית שלך. אל תשתמש בחומרי ניקוי מבוססי אקונומיקה או אמוניה מכיוון שהם עלולים להזיק לעור שלך.

אין להשתמש בחומרי ניקוי או חומרי איטום המכילים שעווה או ג'לי נפט

שכן הצטברויות אלו קהות את העור לאורך זמן ויכולים להיות מאוד קשים, אם לא בלתי אפשריים, להסיר באזורים מסוימים. אם העור מרגיש דהוי או מחוספס למגע, אל תשתמש בחומר הניקוי הזה על שאר המושבים. במקום זאת, השתמש במטלית או בחומר ניקוי ורסס קלות את התמיסה על המושבים.

לניקוי עמוק יותר

ניתן להשתמש בחומר ניקוי עור וקצת מים פושרים לניקוי המושבים. לניקוי עמוק יותר, השתמש בחומר ניקוי עור וקצת מים חמימים לניקוי המושבים. אמנם ישנן מספר מוצרי ניקוי מקצועיים וחנויות חלקי חילוף לרכב המתמחות בניקוי מושבי עור, אך ישנן מספר שיטות פשוטות יותר לשקול. ייתכן ששימוש במים פושרים או חומר ניקוי כדי להיפטר מהכתמים לא יעבוד, אז נציע לכם גם כמה שיטות ניקוי קלות עשה זאת בעצמך למושבי עור.

אבל עור צריך טיפול

וניקוי העור העטוף על גלגל ההגה, ידית ההילוכים והמושבים הוא חובה כדי ליהנות מהנוחות והתחושה של מכונית רעננה ונקייה. לדבר על רכב עם מושבי עור והסרת כתמים נראה כמו עבודה מייגעת, אך ישנן שיטות ניקוי מקצועיות רבות שנותנות מענה בר-קיימא. אמנם ישנן מספר דרכים להגן על מושבי עור ומוצרים מקצועיים מוכחים המעולים לשמירה עליהם בצורה מהשורה הראשונה, אך יש להשאיר את הניקוי או הסרת הכתמים לשיקול דעתו של מומחה החלקים.
למידע מורחב אודות איך לנקות ריפוד עור לרכב יש לבדוק ב- doronclean.co.il

בואו נהיה אמיתיים לרגע

שימוש במסירי כתמים זולים או תוצרת בית מחלקי פנים מעור כמו מושבי רכב אינו רעיון טוב. לכן, אתה צריך להיות זהיר בגישת עשה זאת בעצמך להסרת כתמים, אבל אם אתה כל כך חושש לנסות אחת משיטות עשה זאת בעצמך, יש לנו תכשירי ניקוי ומרככים לעור המיועדים להסרת פגמי עור. קטגוריה דומה.

זה אומר שזה פשוט וקל לנקות כתמים בסוג עור זה. קשה יותר לנקות מושבי עור מחוררים; ודא שהתמיסה לא חודרת לתוך החומר. מצב עור – קח מרכך עור מאושר ומרח אותו על המושבים באמצעות מטלית מיקרופייבר לגימור עדין של פני השטח.

מערבבים את סבון ניקוי העור בדלי ומרח אותו על מטלית המיקרופייבר שבה אתה משתמש לניקוי המושבים

שאבו את העור ביסודיות תחילה כדי להסיר לכלוך ופסולת מהחריצים. לאחר מכן יש למרוח חומר ניקוי פשוט לכל מטרה לניקוי לכלוך קל עד בינוני. אתה יכול אפילו לרסס תחילה מטלית ניקוי בחומר ניקוי ולאחר מכן לשפשף באיטיות או בעדינות את עור המכונית שלך עד שתצבור ביטחון.

בהתאם לסוג העור של המכונית שלך

אתה תקבע את סוג ספוג הניקוי או מברשת הניקוי שתצטרך כדי לנקות את מושב העור מעור וחומרים אחרים בתוך המכונית שלך. למרות שניתן להשתמש ברוב חומרי הניקוי על אביזרי עור אחרים לרכב, ודא שהמוצר מציין זאת לפני החלתו על אזורים אחרים בעור, כגון לוחות דלתות או לוחות מחוונים.

ודא שאתה משתמש במטלית לחה חסרת צבע ללא סיבים גסים והשיג את חומר ניקוי העור המתאים ממחלקת החלפים של BMW. אם אתם מעדיפים להשתמש במוצרים תעשייתיים, ודא שהם מנוסחים במיוחד לניקוי מושבי עור לרכב.

לפני שתתחיל לנקות את מושב הבטיחות שלך

אתה גם צריך לדעת את המידע הבסיסי שלפיו העור של מושבי רכב רבים מכוסה בסיבים סינתטיים, כלומר קל ובטוח להסיר כתמים. לפני שנצלול לתהליך הניקוי, כדאי לבדוק את סעיף המדריך לטיפול ברכב כדי לראות האם יש בו משהו שכדאי להשתמש בו או להימנע ממנו בכל הנוגע לניקוי מושבי עור לרכב. עצות אלו יקלו על הסרת כתמי עור ממושבי רכב ומפריטי פנים אחרים.

שמור מטלית מיקרופייבר בתיבת הכפפות שלך או במקום אחר בהישג יד

כדי שתוכל לנקות במהירות את המושבים אם תשפך משקה או תפיל פירורים על העור שלך. כאשר המושבים נקיים, מרחו מרכך עור עם קרם הגנה כדי למנוע מהם להיסדק או לדהות. אתה יכול לשפשף את מושבי העור של המכונית שלך כדי להפוך את פני השטח למבריקים, עם זאת, אל תשתמש במרככים מבוססי שעווה ונפט מכיוון שהם עלולים להזיק למושבים. כדי להסיר דיו כראוי, עדיף ללכת לאיש מקצוע או להשתמש בחומר ניקוי המיועד למושבי עור.

אתה לא צריך המון ציוד

כדי לנקות מושבי עור לרכב, אז זה תירוץ אחד שאתה יכול להשתמש בו כדי לדלג על ניקוי רגיל. כל מה שאתה צריך כדי לנקות אזורי עור במכונית שלך, כולל לוחות דלתות, קונסולות, מושבים, ידיות הילוכים וגלגל ההגה, תמיד בהישג יד. דאגו לניקיון ומיזוג לצד הנוחות של מרכך עור וערכת ניקוי דבש מלאה לעור הכוללת בקבוק מרכך 8 אונקיות, בקבוק 4 אונקיות של חומר ניקוי מרוכז ומטלית ניקוי.

חומר ניקוי מרוכז בצורה מדוללת מספק 32 אונקיות של ניקוי ותיקון העור. אתה יכול גם להשתמש באותו לוח מחוונים או מנקה ריפודי עור לגימור מפורט יותר. בדוק כל מנקה עור במקום נסתר כדי לוודא שהוא עובד עבור המושבים שלך.

זה מבטיח שלכלוך

חול ופיח רופף לא ישרטו או ישפשפו את המושבים בזמן הניקוי. זה יסיר פסולת גדולה יותר וימנע משריטות העור שלך. זה יסיר כל חומר שוחק או קשיח ממשטח העור, יקל על הניקוי והפחתת שריטות. ברגע שאתה מרוצה שהפתרון הזה בטוח לעור המכונית שלך, טבלו את מברשת השיניים שלך במשחה ומרחי בנדיבות על פני מושב העור שברצונך לנקות ולהסיר כתמים.

לאחר מכן מרחו את התערובת על הכתם והשתמשו במברשת כדי לקרצף אותה מהמושב, שטפו את המושב במים נקיים. שטפו את המושב עם חומר ניקוי במגבת מים קרים ונגבו את הכתם.