תפריט סגור

איך מקבלים הלוואה חוץ בנקאית

בעוד המלווים המסורתיים ממשיכים להפחית את מספר המשכנתאות שהם ממחיקים, המלווים מחוץ לבנקים מקבלים עסק חדש. יש סיבה להאמין שהם רק יעלו מכאן.

מוסדות חוץ בנקים הם מוסדות פיננסיים שאינם נחשבים לבנקים מלאים מכיוון שאינם מספקים שירותי אשראי או פיקדון

חוץ בנקים מציעים הלוואות חוץ בנקאיות אך אינם מציעים שירותי פיקדון כגון חשבונות צ'קים או חסכון. מלווים חוץ בנקאיים נוטים יותר להלוות ללווים שנדחו על ידי הבנקים המסורתיים.

שאינם בנקים רשאים לבצע עסקאות בכרטיסי אשראי ושירותי אשראי אחרים בתנאי שהם אינם מקבלים פיקדונות

הרבה חברות חוץ בנקאיות וחברות פיננסיות חוץ בנקאיות מציעות גם שירותי משכנתא כגון הלוואות דירה ראשונות ואופציות מימון מחדש.

חוץ בנקים הממוקדים במשכנתאות מספקים אשראי יעיל ושוקלים הלוואות חוץ בנקאיות ללקוחות אשראי הוגן וטוב

מלווים חוץ בנקאיים מציעים סוגים נוספים של הלוואות, כגון הלוואות מאובטחות ולא מאובטחות, בכדי לענות על צרכיך. הלוואות אישיות ממלווים עצמאיים מציעות את אותן התכונות כמו הבנקים, כולל תוכניות פירעון גמישות ושיעורים משתנים וקבועים תחרותיים.
למידע מורחב בתחום של איך מקבלים הלוואה חוץ בנקאית יש לבדוק ב-

עבור חלק מהמלווים החוץ בנקאיים

כמו ספקי מימון נכסים מסחריים וחברות אשראי מיקרו, הדרך הטובה ביותר שהעסק שלך יכול ללכת בהלוואת ה- PPP תלויה בגורמים מסוימים. ללא קשר לסוג המלווה, תוכלו לקחת הלוואה חוץ בנקאית אישית מסיבות רבות, כולל קניית רכב, חופשה או שיפוץ הבית. אתה עלול לגלות שאתה יכול ללוות סכום זהה מבנק שאינו בנק כמו בבנק גדול, עם אותם הלוואות ותנאים.

מלווים חוץ בנקאיים נוטים להשתמש בטכנולוגיה של ימינו

כדי להאיץ את תהליך ההנפקה. חבילת הגירוי האחרונה הכניסה 501 (ג) (6) עמותות, מדיה חדשותית מקומית וקואופרטיבים לדיור ברשימת החברות הזכאיות להלוואות. אלטרנטיבה להלוואות חוץ בנקאיות הפכה לאופציה פופולרית בקרב בעלי עסקים קטנים שנדחים על ידי בנקים או שאין להם זמן לעבור תהליך בקשה ממושך.

אם העסק שלך זקוק לכסף

הלוואה חוץ בנקאית, כגון הלוואה לזמן קצר, יכולה להיות בחירה מהירה. בנקים ומלווים למשכנתאות יכולים לעזור לך להשיג את הכספים שאתה צריך כדי לקנות את הבית שלך, כל עוד האשראי, ההכנסה והחוב שלך תואמים את הכישורים שלך. מלווים למשכנתאות מציעים מגוון רחב של אפשרויות הלוואות, ולעתים קרובות הם סולחים יותר על לווים עם הלוואות גרועות.
למידע נוסף אודות איך מקבלים הלוואה חוץ בנקאית יש לגשת לאתר

אם כבר יש לך מערכת יחסים עם בנק

ייתכן שיהיה לך קל יותר לפנות לבנקאי מקומי שיוכל לעזור לך בתהליך הלוואת הבית. – מלווים משכנתא ייעודיים הבטיחו חלק גדול משוק הלוואות הבית בגלל הגמישות והמהירות שלהם בהלוואות. אם הגשת בקשה להלוואת דירה בשנת 2007, רוב הסיכויים שמלווה המשכנתא שלך היה בנק מסורתי המציע הלוואות חוץ בנקאיות למשכנתא, אך גם חסכון וחשבונות שוטפים. כיום, מוסדות פיננסיים חוץ בנקאיים המלווים אינם מציעים שירותים בנקאיים כמו חשבונות צ'קים וחיסכון, ורק כמחצית מכלל המשכנתאות מקורם בארצות הברית.

חלק מהמלווים, כגון מלווים ליום המשכורת והכותרות, רואים רק מועמדים שאין להם חשבון בנק. לווים עם ברירת מחדל נוטים פחות לקבל משכנתא ממלווה חוץ בנקאי.

 

כדי לקזז את הסיכון להלוואות למועמדים, חלק מהמלווים, כגון מלווים ליום המשכורת או המלווים בכותרת, מכונים "מלווים קטנים יותר", מכיוון שהם עשויים לדרוש ממך לספק ביטחונות (נכס כגון רכב) לפני הם לוקחים אותך, ואם לא תחזיר את ההלוואה שלך, הם עשויים לגבות עמלות וריבית גבוהים יותר. לחלק מהמלווים יש תנאים גמישים יותר לגבי האופן שבו אתה יכול להשתמש בכספים, בעוד שאחרים עשויים לאשר בקשות להלוואות רק אם הכספים משמשים למטרה מסוימת. לדוגמא, מלווה אחד עשוי לאפשר לך לקחת הלוואה אישית למימון העסק הקטן שלך, בעוד שמלווה אחר עלול לא לאפשר לך להשתמש בכסף שאול למטרות עסקיות.

זה חכם למצוא מלווה שנוח להלוות לך כסף בדיוק מהסיבה שאתה צריך את זה

כמו ברוב מוצרי האשראי, האפשרויות שלך ישתנו בהתאם להיסטוריית האשראי שלך, להכנסות שלך ולמספר גורמים אחרים. קבלת הלוואה חוץ בנקאית אישית מבלי שיהיה לך חשבון בנק יכולה להיות יקרה ומסוכנת, במיוחד אם אתה לוקח הלוואה מבן משפחה או חבר מהימן.

תראו כמה מלווים מחייבים חשבון בנק למבקשים בעת הגשת בקשה לקבלת הלוואה חוץ בנקאית אישית

חשבונות בנק ממלאים תפקיד גדול בהלוואות מכיוון שהם נותנים למלווים תובנה לגבי המצב הכלכלי שלך. המלווים רואים בחשבון הבנק של המבקש חתיכת פאזל כאשר הם מנסים להבין כיצד אתה עשוי להחזיר את מה שאתה לווה.

יש מומחים שדואגים מה יקרה למלווים חוץ בנקאיים כשהמשבר הפיננסי הבא יגיע. לא בנקים נפגעו קשה במהלך המיתון הגדול, ויש אנליסטים שחוששים שזה יכול לקרות שוב.

בשנת 2007

לפני המיתון הגדול, הבנקים המסורתיים הנפיקו את חלק הארי של המשכנתאות. אך בשנת 2016, כמחצית (48%) מהלוואות המשכנתא נעשו על ידי מלווים למשכנתאות חוץ בנקאיות כמו Quicken Loans, LoonPOT, Pennymac ו- Financial Freedom Mortgage Company. המלווים הללו אינם מציעים את השירותים הקשורים לבנקים, כגון חשבונות שוטפים וחשבונות חיסכון.

כאן תוכלו לגלות מה עליכם לדעת על תהליך הגשת הבקשה למלווה מחוץ לבנקים ואילו דרכים מתאימות לעסק שלכם. כבר דנו במספר מלווים שאינם בנקים שכדאי שתדעי עליהם.

Co שוחח עם אלכסנדר כהן

מנכ"ל Liberty SBF, מלווה חוץ בנקאי המטפל בבקשות להלוואות PPP. מספר מלווים חוץ בנקאיים, כולל Liberty, סיפקו מימון להלוואות PPP. כהן הצביע על כמה יתרונות בהשוואה למוסדות פיננסיים מסורתיים בבקשת מימון ממלווה חוץ בנקאי.

על פי סקר של בנק הפדרל ריזרב בריצ'מונד

58% מהבקשות להלוואות לעסקים קטנים אושרו על ידי בנקים מכהנים בשנת 2016, לעומת 71% שאושרו על ידי המלווים הוותיקים באותה שנה. עם רגולציה רופפת יותר למלווים מבוגרים, הם יכולים ליהנות מביקוש רב לעסקים קטנים. בניגוד להלוואות מסורתיות, המלווים הוותיקים יכולים להשתמש במגוון רחב יותר של נתונים ולמידת מכונה כדי לגשת לשוק ההלוואות לעסקים קטנים יותר באופן יעיל יותר מאשר בנקים מבוססים.