תפריט סגור

אינסטלטור מומלץ – איך נבחר נכון?

אינסטלטור מומלץ

חיפשתי אינסטלטור אמין כבר שנים, אבל לא חשבתי שאצטרך להמשיך לחפש. שאלתי שאלה בעמוד הפייסבוק שלנו בכדי לקבל מחשבות מצד אינסטלטורים מתי עליהם להעסיק אותם. אינסטלטור, "והתקשרתי אליהם לשאול אותם כמה שאלות בנוגע לניסיון שלהם באינסטלציה, אינסטלציה ואינסטלציה.

היו לי שלושה אינסטלטורים שונים של חברות אחרות שבאו לבדוק שלולית מים שמצאתי במרתף שלי

על ידי התקשרות עם תרמו פרו אינסטלטורים איבחנו במהירות את הבעיה והצליחו לתקן אותה, אך הם מצאו נזילה בצינור מתחת לידית המקלחת. חזרתי לשיחה עם המחיר המבוקש כדי לסדר ולתקן את הנזילה, ו הם תיקנו את ברז האמבטיה הדולף. חברת אינסטלציה מכובדת מאוד עם מוניטין של שירות איכותי ושירות לקוחות מעולה.

הם עשו עבודה מצוינת ואני כל כך אסיר תודה על עזרתם ובהחלט אשתמש בה לכל שלי עבודות תברואה בעתיד. אינסטלטורים של חברת תרמו פרו הם בעלי ידע רב וממליצים עליהם לכל מי שמעוניין באינסטלציה.

תרמו פרו אינסטלטורים יקראו גם לחימום קירור וחימום קירור ויש לנו לקוחות אינסטלטורים חוזרים ונשנים.

אנו ממליצים על תרמו פרו אינסטלטורים לכל דרישות הביוב והתברואה שיש לכם. מלא את טופס הבקשה המקוון שלנו, ובקשו אינסטלטור שיתן לך הצעת מחיר. אני לא בטוח מה לעשות.  קיבלתי הערכות בכתב מכמה אנשי מקצוע, אבל אני בטוח שיחזירו אותך בקרוב.

האם אתה רוצה לבדוק את הכישורים של האינסטלטור אליו אתה מתקשר, ואם כן, איזה כישורים? כשאתה מחפש אינסטלטורים איכותיים, בדוק שהמועמד שאתה שוקל ברצינות להזמין יש לו המלצות.

וודאו כי לאינסטלטור או לאינסטלטור יש לא רק את הביטוח הנכון, אלא גם את סכום הביטוח הנכון. גם לשרברבים וגם לאינסטלטורים יש אחריות וביטוח פיצויים לעובדים כדי לכסות את התקלות.

אם אינכם מכירים מישהו שיוכל לתת לכם המלצה אישית על אינסטלטור

שאלו אנשי מקצוע אחרים אם הם יוכלו להמליץ עליכם. לאינסטלטורים עשויים להיות חוויות וכישורים שונים, לכן שאלו על סוג ההכשרה שיש לקבלן איש המקצוע של הקבלן או האינסטלטור. לדוגמא, אינסטלטורים מוסמכים שעבדו בעבודות אינסטלציה קטנות כבר שנים יכולים להיות מועמדים טובים לפתרון בעיות גדולות יותר.

אם אתה מכיר קבלן כללי או שיפוצניק

רוב הסיכויים שהוא עבד עם אינסטלטור מקומי ויכול להמליץ טוב, אבל הוא יודע למי יש מוניטין של חיתוך פינות ולמי צריך להימנע. המלצות הן נשמתם של חברות רבות. כך שאם לשכניכם יש אמון באינסטלטורים מכובדים וחברה מכובדת הומלצה לכם מספר פעמים, חברת האינסטלציה עובדת קשה כדי להשיג את אמונכם. השאלה היא, איך אתה יכול להיות בטוח שהשרברב שאתה מעסיק הוא אחד מהם?

לעתים קרובות אינסטלטור או חברת אינסטלציה יכולים להפנות אותך ללקוחות קבועים שיכולים לחלוק את חוויותיהם. יש חנויות טובות שמונעות מכדי לשמור על לקוחות, ולכן הן הולכות אחרי האינסטלטורים שלהן, אבל לא כולן.

אם אתם בוחרים בשירות סניטרי, אל תהססו לשאול שאלות, בין אם מדובר בהנחת צינורות או בניקוי סתימות. כאשר אתה מתקשר לאינסטלטור או לאינסטלטור שלך, תאר את הבעיה שחווית בפירוט רב ככל האפשר.

אם אתה מבחין בנזילה או בסתימה

תזמין אינסטלטור שיבדוק ותמליץ על המחירים לבעיות חיבורים צולבים. זה לא תמיד אפשרי, אך שרברבים ושרברבים מציעים בדרך כלל מגוון חיובים, אם כי לעיתים יש צורך באינסטלטור לאתר את הבעיה לפני שערוך אומדן מדויק של עלות התיקונים.

אם אתה שוכר אינסטלטור או שרברב 

כדאי לבדוק שתיים או שלוש חברות מקצועיות. הישג המוכח של החברה בעסק זה אומר שגם שרברבי החברה וגם שרברבים בודדים הם בעלי ניסיון רב שנים בענף. באמצעות גיוס עובדים תוכלו להימנע מהסיכון של שניים עד שלושה אנשי מקצוע מחברה אחרת המתמודדים על עסק בגלל העלות הגבוהה של בעיות חיבורים צולבים. 

אתרים שנותנים ייעוץ לצרכנים לגבי העסקת אינסטלטורים יגידו לך כיצד עלות שכירת אינסטלטור יכולה להשתנות ברגע שהאינסטלטור יגיע לביתך, ויש לקחת בחשבון את המחיר בעת ההעסקה.

אם אתם מוצאים צינור דולף

חשוב להזמין אינסטלטור מוכשר ובעל מוניטין. וודאו כי האינסטלטור שבחרתם זמין 24 שעות ביממה ושמישהו שאתם מכירים חווה ניסיון טוב כשרברב. אם יש לך מצב חירום תברואתי קשה, בדיקה כפולה של הרישיון הבסיסי והביטוח הוא תמיד הטוב ביותר.