תפריט סגור

בדיקת צנרת לגילוי רטיבות

ניתן לשלב איתור נזילות מוטבע עם שירותים הנדסיים אחרים ולשמש כפתרון סינון כחלק מתוכנית הערכת מצב ובדיקה מקיפה. ניתן לחזור על התהליך הנ"ל של בדיקת לחץ הידרוסטטי ובדיקת מצלמות וידיאו בחלקים מבודדים שונים של מערכת הביוב בבניין שלך כדי למצוא את אתר הנזילות. חברות כרילון בודקות ומבצעות הערכת מצב מדויקת של צינורות מים בקוטר של 2 אינץ 'בלבד וקוטר של 48 ס"מ תוך שימוש בטכנולוגיות העדכניות ביותר לניהול נכסי צנרת וחקירות.

אם אתה חושד שיש נזילה בצינור הביוב שלך

אתה זקוק לקבלן מוסמך לתיקון ביוב שייכנס ויבצע בדיקת נזילה. בדיקת מצלמות ערוץ טלוויזיה במעגל סגור בדיקת מצלמות ערוץ במעגל סגור בלבד לא תקבע אם יש לך נזילה בקו הביוב. מצלמות ביוב הן כלי רב ערך לקביעת הבעיה במערכת הביוב בביתכם.

על ידי גילוי נזילות עם מד לחות

אתה יכול לחסוך זמן וכסף על ידי כך שאתה מספר לאינסטלטור או המשחזר שלך מאיפה נזילה. ככל שתקדיש פחות זמן לחיפוש נזילות ותיקון נזקי מים, כך עלויות העבודה שלך נמוכות יותר. חשוב לאתר נזילות לפני גילוי צינורות באמצעות מצלמת מעקב.

נזילות מים יכולות להתרחש מסיבות רבות, כגון שבר מים ראשי, העברות קרקע, סחף או לחץ בצינור. בסביבה אופיינית, צינור הביוב יושב על יסוד הבית שלך. שלוליות מים בחצר עקב ניקוז לא תקין בתחתית המדרון.

נזילות מים וחדירת לחות עלולים לגרום נזק חמור לבית או לבניין ויכולים להיות קשים לגילוי עד שיהיה מאוחר מדי

מד לחות הוא כלי מכריע לתיקון נזקי מים. זהו כלי שימושי לאיתור לחות בחומרי בניין ולמצוא את המבנה הדולף מנקודת ההתחלה.

מדי הלחות של Flir ו- Extech מציעים אפשרויות ויישומי זיהוי מרובים

וכמה מטרים, כגון Flir MR176, משלבים מדידת תרמית ולחות כדי לאתר ולבדוק לחות. פקחים יכולים גם להשתמש במדי לחות כדי לאתר לחות שאולי לא נראית מיד. בדוק מה אתה רואה כשאתה משתמש במד לחות כדי לאשר מה זיהתה מצלמת ההדמיה התרמית.

מדי לחות מיותרים מועילים

אך הצורך שלהם במשטח גדול ושטוח ומוצק עם עובי מספיק גורם להם להיות פחות מתאימים למציאת נזילות באזורים קשים לגישה או בחומרים רכים כמו בידוד או משטחים מעוקלים או לא אחידים. הקפד לכבד את סוג הסיכה של המונה ואת הגדרות סולם ההתייחסות למדי לחות שניתן להשתמש בהם כדי לאתר נזילות בבידוד או בחומרי לבנים. אם אתם עורכים בדיקת מבנים בכדי לחפש נזילות מים, עליכם לקחת את הזמן.

מגוון חומרים וטכנולוגיות משמשים לייצור צינורות אספקת מים

מד לחות הוא מכשיר למדידת תכולת הלחות של חומרי בניין שונים כמו גגות, ציפויים, בידוד, קיר גבס, טיח, עץ, אריחים ופיברגלס. סיכונים מבניים ובטיחותיים כמו עובש, ריקבון וריקבון הם השלכות אפשריות של לחות מוגברת בחומרים אלה.

JD7 תוכנן ופותח בכדי לפתח גישה חדשה לבדיקת דליפות באמצעות מעקב ברשת והערכת מצב צינור

מערכות בדיקת צנרת לחץ וגילוי נזילות למי שתייה מבלי להפריע לאספקת המים של הלקוחות. גישה זו מבטלת את הדרישה לחפירה, שמשמעותה פחות שיבוש תנועה, במהלך הערכת מצב הצינורות, ועושה שימוש בנקודות נזילה מחוברות במערכת, בהן נמצאות נזילות קטנות.
כדי לשמוע עוד מידע אודות איתור נזילות במצלמה תרמית ובדיקת צנרת לגילוי רטיבות כדאי לבדוק ב- no-leak.co.il

ראש זיהוי מיניאטורי מנווט ברשת הקו ומונע לאורך 100 מ 'לכל כיוון. לאחר שצמצמנו את האזור הכללי של הדליפה, הטכנאים משתמשים במערכת מלכודת הקו Pulsar 2000 אשר גורמת למטען חשמלי קטן בצינור המים כדי לקבוע את נקודת הדליפה המדויקת.

מכניקת הנוזלים שלנו משתמשת בשילוב של ציוד ניטור אלקטרוני ומעקב קווים, מצלמות, בדיקת צינורות, בדיקת לחץ סטטי וגילוי דליפת צלחות. גילוי נזילות מתחיל בבדיקת צינורות מים באמצעות וידאו.

אחת השיטות הפופולאריות ביותר שלנו

היא בדיקת מצלמות ערוץ, שם אנו מכניסים מצלמה לצינור כדי לזהות סימני נזילות. אנו יכולים גם לקבוע את המיקום המדויק של נזילות בצנרת על ידי ביצוע בדיקות לחץ סטטיות של הצינורות התת קרקעיים בבידוד סטטי. ריחות ביוב יכולים לחסום ניקוז מים ולחסום פתחי אוורור המאפשרים לזרום אוויר בכיוון אחד דרך הבניין.

מצב החיפוש משמש למדידת תכולת הלחות של משטח החומר בעומק מצטבר באמצעות בדיקה. אם בבית או בבניין יש מערכת ביוב מלאת מים, מעקב אחר מפלס התקרה ומפלס המים למשך 15 דקות.

מצב זה משמש לבדיקת לחות פני השטח של חומרי בניין כגון טיח

טיח ועץ. מצב זה נחשב לדרך המדויקת והמדויקת ביותר למדידת לחות, בעוד שמצב החיפוש מתאר כתמי לחות לסירוגין על העץ או סיכות חסרות במכשירי מדידה מסוג זה. במצב זה, המודד מודד את כמות הלחות בחומר על פי מוליכותו החשמלית.
למידע נוסף בתחום של No Leak עליך להעיף מבט ב- no-leak.co.il

פלטפורמת הפיקוח של קסילם משתמשת בכלי גילוי ומיפוי דליפות

כדי לאתר נזילות ולספק מידע בזמן אמת על מצב הצינור מבלי להפריע לפעולות. המערכת מזהה נזילות הנמוכות עד 0.028 גל / דקה (0.11 ליטר) במקומות אופייניים, ברמת דיוק של 1.8 מטר. חיישן רב-המימון של קרן המחקר להערכת מי שפכים (SAM) הוא [88] (ii) מערכת טלוויזיה במעגל סגור מסחרית המאפשרת מדידה תלת-ממדית אופטית של צורת הצינור, קוטר, סטייה וסגלגל, (iii) חיישן מסתובב במיקרוגל לבדיקת מצב הקרקע של צינורות הביוב, (iii) חיישן גיאואלקטרי לזיהוי נזילות, (iv) חיישן הידרוכימי לאיתור חדירת קרקע בצינורות הביוב, (v) רדיואקטיבי.

פותח על ידי מלבורן ווטר ו- CSIRO (במימון סוכנות המחקר באוסטרליה)

טכנולוגיית Pipe Inspection and Real-Time Assessment (PIRAT) מיועדת לאתר ולסווג שגיאות על ידי יצירת מודל גיאומטרי קוטבי גלילי של פנים הביוב באמצעות סורקים. , סונאר לייזר ורכב צינור רובוטי.