תפריט סגור

האם זנזיבר מומלצת לטיול זוגי?

זכור כי הכספומטים היחידים באי נמצאים בזנזיבר (העיירה סטון טאון) ולכן עדיף לקחת איתך מטבעות מקומיים בעת נסיעה לאתרי החוף שלך. הנסיעה מהעיר לג'מביאני וקיזימקאזי (אזורי החוף העיקריים בחופי צפון מזרח ודרום) עולה בין 25 ל -40 דולר. אם אתם מתכננים לבקר בחלקים רבים של האי במהלך הסיור שלכם בזנזבר, כדאי לשקול לשכור רכב במקום מונית מכיוון שזה יחסוך לכם הרבה כסף.

החופים בחוף הצפון מזרחי של זנזיבר והאי אונגוג'ה מתאימים היטב לשחייה וצלילה ונגישים בקלות

יש עוד הרבה חופים בכפר ג'מביאני וכמה טיולי יום הם אופציה מצוינת למי שרוצה לחקור בטיול שלו בזנזבר. אם אתה רוצה לעשות משהו יותר פעיל מאשר רק לשבת על החוף, יש רשימה ארוכה של פעילויות אפשריות בזנזובר, כולל שנורקלינג, צלילה, גלישה, גלישת קייט, טיולי דולפינים, דיג, ביקורים באיים החיצוניים, טיולי תבלינים ו הרבה יותר.

אומרים שכמה מהחופים הטובים ביותר בזנזיבר ממוקמים בחלק הצפוני של האי. החופים לאורך החוף הצפון מזרחי של האי זנזבר (אונגוג'ה) הם החופים הפופולריים ביותר של האיים בשל הריכוז הגבוה של תיירים ותיירים בעלי ריחות.

בצד המזרחי של זנזיבר נמצא הכפר הקטן Matemwe

שהוא יפהפה ויש בו חוף ארוך המשקיף על האי מנמבה המפורסם. ברגע שאתה מגיע לחופים הדרומיים נעלמים ולחוף המערבי יש אטרקציות כגון סטון טאון, אך מבחינת החוף, אי אפשר להשוות אותו לאי זנזיפר ממערב או לאי פמבה מצפון מזרח, נגיש מדאר א -סלאם.

הוסף את השילוב של חופים טרופיים ציוריים

מזג אוויר שטוף שמש, אתרי נופש מבודדים בזנזיבר ואת האווירה הנינוחה של המקומיים הידידותיים ויש לך את אווירת ירח הדבש האידיאלית. קו החוף היפהפה הוא חובה לירח דבש רומנטי בזנזיפר, כולל זמן בסטון טאון.

זנזיבר

היא גן עדן טרופי ויעד נהדר להרפתקנים וירח דבש כאחד. רק 15 דקות טיסה מהיבשת ואי מנומנם, זנזיבן הוא אחד החופים היפים ביותר במזרח אפריקה, מוקף שוניות אלמוגים וחופים אידיליים מרופדים בעצי דקל ענקיים וסוחפים. זנזבר היא גם יעד רומנטי עם מלונות ואתרי נופש רומנטיים מהשורה הראשונה.

זנזיבר משלבת חול לבן, אבקתי ומי טורקיז בתוליים ומתהדרת באחד החופים הטובים בעולם. בין אם אתם מחפשים חופשה אי רומנטית או חופשה רומנטית, האי הוא יעד מרגש לזוגות. המקום המושלם לירח דבש על חוף זנזיבר נונגווי.

להתחתן

ירח דבש בזנזיבר הוא תמיד ההחלטה הטובה ביותר שאתה יכול לקבל, וחופשה באיי התבלינים הידועים לשמצה היא אחת שבה כל החוטים נמשכים. המקום בו זוגות רומנטיים מפונקים לבחירה הוא האי זנזבר. ביקור באי הכלא הוא חלק חשוב בחופשתכם בזנזובר, ותוכלו לצאת לטיול קצר באי.

האיים הצפים הפרטיים קוקומו ולאוקלה

אזור שליו של חול בתולי במלון Six Sense Hotel Nadi, הם יעד מושלם לירח דבש או לטיול רומנטי. ירח דבש יכול ליהנות מנופי זנזיבר, סיישל והאוקיינוס ההודי, להירגע, להתפנק ולחקור מקומות יפים. תוכלו ליהנות מסיורי תבלינים מודרכים כדי ללמוד עוד על תבליני האיים, לחקור חופים מפורסמים בעולם, ליהנות מהחול הלבן ומי הטורקיז וליהנות מנופים בלתי נשכחים.

לירח דבש, זנזיבר היא האפשרות הטובה ביותר מכיוון שהיא בטוחה יותר מיעדי חוף אחרים. בעיירות האבן בחצי האי מיצ'מבי יש מבחר טוב של מלונות קטנים ושקטים יותר ויש הרבה אפשרויות לירח דבש רומנטי בלתי נשכח בין קניה לזנזיבן.

גולת הכותרת של האזור

היא זורי זנזיבר, מלון ירח דבש חדש וידידותי לסביבה, שזכה במהרה לאחד מאתרי הנופש הטובים ביותר בארכיפלג. נונגווי וקנדווה, הידועות גם בשם נורת 'ביץ', נמצאות במרחק נסיעה קצר בלבד במונית מים ומציעות אתר נופש ירח דבש בזנזיפר עם אפשרויות רבות מבחינת אוכל וחיי לילה. NungWI היא מקום ירח דבש תוסס ומרגיע בזנזיבר עם שני חופים, חנויות מזכרות רבות, חדרי עיסוי, מלונות ומסעדות מאכלי ים.

המלון הממוקם על חוף פאג'ה בחוף המזרחי של זנזיבר, הוא מלון הכל כלול בדירוג 5 כוכבים, אהוב על ירח הדבש. חול לבן, וילות יוקרתיות, מרכז בריאות ומלון בוטיק יוקרתי על החולות הבתוליים של החוף.

הדרך הטובה ביותר לתבל את ירח הדבש שלך בזנזיבר היא לבקר בחוות תבלינים. החוויה שתהיה לך באי זנזבר תישאר בלבך לנצח. זהו גם אחד המקומות הטובים ביותר לצאת לסיור במהלך העונה לזוג.

ישנם חופים יפים באיי זנזיבר

המכונים שוניות האלמוגים (THTA), מוקפים במי טורקיז אידיאליים לשנורקלינג (ניסינו להפוך את האתר שלנו למפורט ככל האפשר, אך אם אתם רוצים עוד רקע, קראו מדריך הקאדוגנים לטנזניה / זנזיבר, פרק איי הדרום מזרח ופרק איי החוף המזרחי, שנכתב על ידי אחת ממנהלותינו אנאבל. מצפון לאי.