תפריט סגור

החלפת דוד שמש בירושלים

מים חמים סולאריים (SWH) הם שירות נקי וחסכוני המשתמש באור שמש ובחשמל לחימום מים. זוהי אחת השיטות היעילות ביותר לחימום מים עם קולטים תרמיים סולאריים, והיא מהווה אלטרנטיבה לשיטות חימום מסורתיות כגון פחם, גז טבעי או אנרגיית מים. מים סולריים משמשים כמקור חום לחימום בתים ועסקים בישראל, במזרח התיכון ובצפון אפריקה. בנוסף לחימום מים ושימוש בחום סולארי, הוא יכול לשמש גם כמקור חסכוני באנרגיה לאחסון מים, חימום וקירור מבנים ומבנים.

דוד המים Rheem 7.2 פותר את הבעיה של החלפת דוד שמש במיכל מים בקולטנים תרמיים סולאריים

דודי המים מתוכננים ומותקנים בדומה לדודי שמש חשמליים מוגבהים, כאשר יחידת חימום המאיץ שלהם מחוברת לספק חשמל. באופן פשוט החלפת דוד שמש בירושלים יכול להיחשב "מיכל מים" הסגור להחזקת תנור, וניתן להתקין אותו בבניין במקביל לדוד השמש, או אפילו כחלופה לחימום המסורתי. מערכת. באופן פשוט – ישים וחסכוני: מיכלי המים הסוגרים סוג של מחליף חום, בדומה לאלה המשמשים במטבחים או בתנורים מסוימים, כמו למשל בבתים ובמשרדים. באופן פשוט, דוד השמש ICS יכול להיחשב "מיכל מים" הסגור להכיל סוג של תנור, והוא יכול להיות מותקן בו זמנית עם דוד השמש או אפילו כחלופה לחימום המסורתי. מערכת בבניין.

חלקים שונים מהווים את כל המערכת של דוד השמש, ונזק יכול להתרחש בכל אחד מחלקים אלה. דודי שמש אינם מכילים שסתומים, ולכן הם גורמים נזק לחלקים השונים, כמו מחליף החום, מיכל המים או השסתומים.

אם מערכת השמש הישנה שלך נפגעה קשות או חווה בעיות חוזרות ונשנות, החלפה מלאה היא אפשרות נבונה, במקום לשלם עבור תיקונים חוזרים. עלות תיקון דוד שמש שנזל מהגג נעה בין 50 ל -500 דולר.

על ידי שימוש בשמש

דוד שמש יכול להפחית את צריכת הדלק לחימום מים ביתי ב -50 עד 70 אחוזים. בעוד שדודי מים יעילים ביותר מפחיתים את עלויות האנרגיה בכמעט 20% ומחממים את המים מהר יותר, דודי שמש יעילים נמוכים מעלים את עלויות האנרגיה בעד 30%. זה מאפשר למערכת המים החמים לתפקד ללא שימוש בדלקים מאובנים כמו חשמל. מים דולפים החוצה כאשר המיכל לבדו אינו יכול לעמוד בביקוש, במיוחד בחודשי הקיץ.

זה מאוד חסכוני במקומות שטופי שמש וחמים שבהם אין צורך בהגנה מפני כפור. זה חסכוני גם באזורים הקרים ביותר בעולם, כגון מקומות שטופי שמש וחמים יותר שבהם אין צורך בהגנה מפני כפור, או במקומות חמים וקרים כמו הים התיכון.

אם עלות רכישת המערכת הסולארית ממומנת כראוי ובהשוואה לעלויות האנרגיה

העלות החודשית הכוללת של חימום סולארי, אם ממומנת כראוי ובהשוואה לעלויות האנרגיה, החלפת דודי שמש בירושלים יכולה להיות נמוכה משמעותית מזו של קיים מחמם מים. זה מוביל למצב בו ניתן לפחת את ההבדל בין עלויות מערכות החשמל והשמש בארבע שנים, כך עולה ממחקר של איגוד תעשיית האנרגיה הסולארית.

ליסינג סולארי זמין לאנרגיה סולארית

כאשר התקנה טיפוסית עולה 59 אירו ועולה ל 99 אירו לחודש עבור מערכת המספקת מספיק חשמל להפעלת 1,000 מ"ר של בתים ועסקים. ישנם גם פאנלים סולאריים בישראל, שבהם מתקנים טיפוסיים עולים 59 אירו ועולים ל 99 אירו בחודש, בעוד שהמערכת תספק 1.5 מיליון קמ"ר של בתים ועסקים עם אנרגיה מספקת.

טבלה זו מציגה כמה מהבעיות הנפוצות ביותר שיש לכם בדוד שמש, כמו גם את עלות התיקון.

להלן טבלה המפרטת את מפרט האנרגיה הצפוי ממערכת חימום מים סולרית הכוללת משטח בולם של 2 מ"ר וקולט

כפי שהוכיח על ידי צינור שפונה. פאנלים אלה יכולים לעזור להשיג אנרגיה סולארית מהשמש, המשמשת לחימום המים. להלן מפרט האנרגיה הצפוי למערכת חימום מים סולארית בשטח ספיגה של 2 מ"ר, קולט ואפשרות להדגים את השימוש בצינור ואקום לחימום מים בצורת מחליף חום. להלן טבלאות אלו המספקות את המפרט והמפרט של דודי שמש, ומה מצופה מהסופגים, המשטחים והקולטים שלהם. למעלה טבלאות המכילות את המפרט והאנרגיות המצופות ממערכת חימום מים סולארית, כולל שטח הקליטה של 1 M2 (משטח הקליטה), הקולט ברוחב 3 מטר בקוטר 1/2 מטר והספק של 8.5 קילוואט שעות, המדגים שימוש באגירת אנרגיה סולארית, מערכת אגירת אנרגיה יעילה ביותר עם צריכת אנרגיה גבוהה.