תפריט סגור

הטרנספורמציה האג'ילית

ארגונים שעוברים טרנספורמציה זריזה נוטים לאמץ זריזות, זבובים ורזים כיוון שמדובר בפעולה גדולה יותר מאשר פשוט לשנות את אופן בניית התוכנה. רוב החברות במעבר מסתמכות על זריזות יזמית.

טרנספורמציה זריזה היא טרנספורמציה שלמה של הארגון כולו החורגת מפיתוח המוצר. מטרתו להחליף את מודל ההפעלה המסורתי בגישה חדשה שהופכת את הארגון להיענות יותר לשינויים.

טרנספורמציה זריזה

היא תהליך המעבר של הארגון כולו לגישה גמישה יותר ותגובתית המבוססת על עקרונות זריזים. זהו תהליך בר קיימא וארגון, המסייע לאנשים וארגונים לבצע את השינויים הדרושים במנטליות כדי לנצל את מלוא הזריזות. טרנספורמציה זריזה כרוכה בשינוי המבנה הארגוני על ידי יישום העקרונות והערכים של המניפסט הזריז, אשר מצידו מציג גמישות, מהירות, שיתוף פעולה, תקשורת ומבנים חוצי תפקודים.

טרנספורמציה זריזה

היא אסטרטגיה שמטרתה לאפשר ולבצע העברת פונקציות באמצעות הארגון או הארגון ומאמצת שילוב אידיאלי של עקרונות ושיטות רזה המעודדים מעורבות ושיתוף פעולה. מתודולוגיה זריזה אינה מוכתבת על ידי שיטות הנדסיות; זוהי אגנוסטיקה טכנולוגית, וארגונים חייבים להשתמש במה שחשוב יותר עבור ארגונים מצליחים.

שיטות זריזות מאיצות את פיתוח המוצר ושיפור התהליכים

הם מסייעים לעסוק בעובדים המוערכים ביותר בארגון ולהעמיק את הקשרים והחוויות שלהם בדרכים המשתלמות לטווח הארוך לארגון. כאשר קבוצות העסקים והטכנולוגיה העיקריים, כולל משתמשי הקצה, מסונכרנים, הם מכפילים את היתרונות ומאפשרים אימוץ הדדי של גישה זריזה ושינוי תרבותי ארוך טווח.

טרנספורמציה דיגיטלית

היא הכרחית בכדי לאפשר תקשורת רציפה, שיתוף פעולה וצוותים זריזים מופצים. עבור רוב החברות איתן אנו עובדים, טרנספורמציה זריזה פירושה הפיכת ארגון שאיטי להגיב לשינויים בשוק לארגון שמתאים יותר לשינויים ומסוגל לחפש הזדמנויות מול מתחריו. טרנספורמציה זריזה מוצלחת יכולה לחולל מהפכה באופן בו חברה מנהלת פרויקטים, עונה על צרכי הלקוח ומרחיבה את עסקיה כשהארגון מוכן להתאמץ כדי להצליח.

טרנספורמציה זריזה מוצלחת מאיצה את היכולת על ידי הכשרה מחדש וארגון מחדש של עובדים

הגדלת תדירות הרעיונות הזריזים ופיתוח הכישורים הנכונים בתוך הארגון. כתוצאה מכך, ארגונים יכולים להמשיך לצמוח ולהרחיב את יכולותיהם לאורך זמן. על ידי הפיכת הארגון כולו לחברות זריזות, חברות גדולות יכולות להשיג יתרון תחרותי.

המפתח

הוא להבין את מסלול התכנון הנכון כך שניתן יהיה לספק את ערך החברה בצעדים קבועים לאורך כל השינוי. כאשר הטרנספורמציה הזריזה משנה את אופן הפעולה שלנו, יש צורך בשרטוט לזיהוי שינויים באנשים, תהליכים, טכנולוגיות ואלמנטים של מודל ההפעלה.

כאשר אתה משנה את אופן העבודה שלך

אתה עובר ממסירת עבודה מצטברת רגילה לשינויים המנוהלים באותו אופן. המפתח הוא להבין את מסלול התכנון הנכון כך שערך החברה יימסר בשלבים קבועים של שינוי, שהוא המפתח. ככל שתתרחקו מהמהדורות של המפץ הגדול, יהיו יותר משלוחי עבודה קבועים יותר, והשינוי ינוהל בצורה זו.

יישום של גישה נקודתית

מכוונת תכנית, לא תצליח. על ההנהלה הבכירה להבין כי טרנספורמציה זריזה אינה פרויקט, יוזמה, תהליך חדש או מבנה ארגוני, אלא מסע בלתי נגמר של ניסיון הנלקח בדרך חשיבה השונה מהגישה ההיררכית של שליטה ושליטה האופיינית לארגונים מהמאה ה -20. הצוות האחראי לניהול התהליך, קביעת יעדים ויצירת מפת דרכים להובלת הארגון כולו צריך להיות בעל הבנה קונקרטית של עקרונות ופרטים זריזים כדי ליידע עובדים, מחלקות, תהליכים חדשים ועוד.

שיפורים שוטפים תלויים בקבלת ועיבוד משוב ופיתוח תגובות לשיטות משלוח זריזות. קבלת משוב מהצוות, שיפור מודלים והערכות צוות, שילוב שיטות עבודה מומלצות חדשות ושיטות בנייה כדי להבטיח מסירה זריזה טובה ומוצלחת יותר על סמך משוב.

זה קריטי לזהות את מטרות האוריינטציה העסקית ולטפל בהן לאורך כל חיי מודל המסירה הזריז

ראשית, על חברות למנות צוות שאחראי על ניטור התהליך, קביעת יעדים וקביעת מפת דרכים לניהול החברה. הצעד לפרודוקטיביות, הידוע גם בשם אוריינטציית המוצר, כולל דוגמנות של הסביבה הטכנולוגית על סמך אופן צריכת הטכנולוגיה על ידי יכולות ועסקים.

ההצלחה או הכישלון תלויים עד כמה הארגון שלך מוכן לעבוד עם צוותים חוצי-פונקציונליים

כדי להסתגל לדרך חדשה זו של פריסת יישומים. הארגון שלך חייב להיות מוכן להשתלט על כל הפונקציות של מחסנית הטכנולוגיה: תשתיות, נתונים, תהליכים עסקיים, ארכיטקטורה ועוד.
עבור מידע בתחום של הטרנספורמציה האג'ילית יש לגלוש לאתר dr-agile.com

עובדים זקוקים לאימון מתמשך ופיתוח מקצועי

כדי להפיק את המרב מהטרנספורמציה הזריזה של הארגון. ארגונים צריכים לזהות, לשכור ולפתח את מספר המאמנים הנדרשים ומאמנים זריזים, מכיוון שזה יכול להוביל לעיכובים וחסימות בשינוי החובקים את הארגון כולו.

ההמרה ל- Agile מבוססת על הצורך המתמשך במחויבות מתמשכת של מנהלים וניהול שינויים

מנהיגים חייבים להוביל דוגמה ולתקשר את המטרות האסטרטגיות והצרכים הטקטיים שהופכים את Agile למאמץ מוצלח עבור החברה שלהם. העברת הערך של טרנספורמציה זריזה לעובדים היא אתגר נוסף, שכן הטרנספורמציה חורגת מפיתוח המוצר.