תפריט סגור

הכנת תכניות לרישום המקרקעין

רישום מקרקעין

תוספת זו מכילה 2 טבלאות ומספקת ייעוץ כללי לעריכת תוכניות על בסיס מסמכים שיש לרשום במרשם המקרקעין. המסמכים הכלולים הם: כתבי ההקצאה (אם הנכס הוא חכירה), התוכניות המצורפות לשטרי ההקצאה, כתבי ההקצאה ומדריך המידע עם דוגמאות מעשיות. טבלה 1 מספקת דוגמה להכנה והגשה של בקשת רישום מקרקעין של HM והכנת תכנית העומדת בקריטריונים אלה. עיין בפרטי התוכניות המשמשות במוסף זה וברשימת המסמכים שחייבים להיות רשומים במרשם המקרקעין במהלך ההכנה.

תוכניות מדידה (למשל SRPR) יכולות להיערך לשימוש פרטי גם על ידי אנשים פרטיים או חברות ואינן צריכות להירשם או להפקיד בטאבו. תוכניות PDF זמינות במרשם המקרקעין באנגליה ובוויילס תמורת תשלום.

סוגים אחרים של תכניות מדידה כוללות תוכניות לשימוש פרטי כפי שהוקמו על פי חוק התכנון משנת 1998 וחוק רישום המקרקעין משנת 2000

תוכניות אלה, הרשומות כחלק מתכנית מדידות לשימוש ציבורי (למשל עבור גן ציבורי), אינם חייבים להיערך על ידי מהנדס המודדים, אלא מיועדים למטרות תכנון.

אם טרם הגשת בקשה לתכנון

עליך לוודא כי האזור הנוגע בדבר מכוסה לפני הגשת התוכניות שלך. אם אתם מגישים בקשה לרישום או מחפשים נכס, תצטרכו תוכנית שתתאר את הנכס שיוגש לסקר הפקודות (או כל רשות רישום מקרקעין אחרת) לצורך החיפוש. התוכנית שיש להגיש לבקשה ולהרשמה לחיפוש חייבת להיות כזו שניתן יהיה לזהות את המדינה הנוגעת בדבר במפה מדידה.

ניתן להתייחס לתוכניות מדידה אחרות שלא נרשמו בטאבו

אתה יכול להראות שתכנית הכותרת שלך מוכנה למפת סקר חפצים ולהראות שיש להכין אותה. אם תוכניות הבתים המשותפים מופיעות על אדמתך הרשומה שלך, הן עשויות לכלול גם תוכניות אחרות המזהות חלקים מהקרקע או מקרקעין סמוכים המושפעים מרשמתך בטאבו או מקרקעין שהוסרו מכותרותיך. —- היוצא מן הכלל היחיד הוא מקרים בהם נעשה שימוש בתוכניות ממסמכים קודמים לציון מדינה בבקשה לרישום. רישום המקרקעין מציג את תאריך ורישום הקרקע כפי שמוצג במפת סקר החפצים ותוכנית הכותרת של ביתכם.

במקרים כאלה, עליך להורות למודד לערוך תוכנית מפורטת ולהגיש אותה למרשם המקרקעין. אם אינך מצליח לערוך תכנית העומדת בדרישות רישום המקרקעין, תוכל לפנות לעזרה מקצועית ממי שיכול ליצור תוכניות נדל"ן בקנה מידה.

תוכנית באיכות טובה יכולה למלא תפקיד מכריע בפתרון שאלות ושאלות לגבי היקף הבעלות הרשומה במדינתך

ניתן להשתמש בתכנית אתר מאושרת עבור הנכס שלך כדי לחסוך זמן ביצירת תוכניות האתר שלך. כפי שהוזכר לעיל, הדבר החשוב ביותר הוא שתהיה תוכנית מה אתה הולך לעשות עם המדינה, והיא ממלאת תפקיד חשוב בפתרון בעיות או נושאים שאולי נאלצו לטפל בתהליך פתרונן. למרות שצעד זה תמיד צריך להיעשות בתפקיד כלשהו, הדרך הפעולה המדויקת תלויה בכוונה שיש לך למדינה.

ניתן לסרוק את התוכניות שנערכו לאחר תהליך הכנת התוכנית לבקשה לרישום מקרקעין כחלק מהמסמך ולהגישם כבקשה עניינית באמצעות שירות התיעוד האלקטרוני או במידת הצורך כבקשה ל מסמך.

אם תוכנית מועברת ישירות ממרשם המקרקעין

על הציבור לקבל את טופס הגשת התוכנית ששינן כמקור. אם מסמך רישום מראש מכיל תוכנית גרועה, קיים סיכון שכל היקף הבעלות על הקרקע לא יבוא לידי ביטוי בתוכנית רישום מקרקעין. כותרת התוכנית או פנקס הקדסטרים עשויה לחול רק על שטח מסוים, כגון דונם, ואינה יכולה לתאר קרקעות פרט למותר במסמך הרישום מראש. על תכנית המוגשת למרשם המקרקעין להכיל נוסח דומה המעיד כי מדובר בטיוטה או שאי אפשר לסמוך עליה.

כדי להבטיח שהתכנית תעמוד בסטנדרטים אלה, עליה לעמוד בהנחיות להכנת תוכנית פנקסי מקרקעין, אותה יש לרשום ביישומה. כותרת התוכנית מתעדכנת מדי יום על ידי עדכוני מפות מסקר הפקודות של רישום המקרקעין. בעוד שהכותרת והתכנית מבוססים תמיד על גרסת המיפוי של פקודת המדידה שהייתה מעודכנת בזמן רישום הקרקע, התוכניות הסמוכות מבוססות על גרסאות שונות שעשויות להיות בעלות מיקום שונה. בעת עריכת תוכניות, על תהליך התכנון להסתמך על מידע מדויק ומפורט, ללא קשר למועד הרישום.