תפריט סגור

המלצות לחופשה בהוואי

עבור רבים מתושבי הוואי, התשובה לשאלה הראשונה היא לאס וגאס, המכונה בחיבה "האי התשיעי" בגלל המספר הרב של המקומיים שהם מבקרים (כאחד מכל עשרה תושבים מגיע ללאס וגאס מדי שנה) ולאן הם עוברים. עיר החטאים בחיפוש אחר קהילה בהוואי שבה יוקר המחיה נמוך יותר. שימו לב שלמרות שהוואי יש שישה איים עיקריים שתוכלו לבקר בהם, תיארנו כאן רק ארבעה; שכן הרוב המכריע של המבקרים (כ-98%) לעולם לא יבקרו במולוקאי או לנאי. כאשר מתכננים חופשה בהוואי, כדאי לדעת שישנם 8 איי הוואי. ישנם ארבעה איים עיקריים (אוהו, מאווי, קוואי והאי הגדול, הידוע גם בשם הוואי), שני איים קטנים ליד מאווי (מולוקאי ולנאי) ועוד שני איים שאינם נגישים לציבור (Kahulwe ו-Niihau).

אוהו

על האי המתויר והמפותח ביותר נמצאת העיר הגדולה הונולולו והחוף הצפוף המפורסם של וואיקיקי. גלה את חוף פאפאקולה/חוף חולות ירוק (אי הגדול), חוף קאילואה (אוהו), פארק חוף עלא מואנה (אוהו), חוף מקנה (מאווי), חוף Hanalei (קוואי), חוף פוליהואה (לנאי) וחוף קאנאפאלי (מאווי) . . ), אם להזכיר כמה.

חקור את הוואי בדרך שלך

קח את הזמן כדי להתפעל מהיופי הטרופי עטור דקלים ופשוט להירגע. לסיור נהדר באי, שקול שייט בהוואי שבו תוכל לבקר בכל אחד מהאיים מהנוחות של ספינת השייט שלך. אני ממליץ להישאר כאן כמה לילות ולבקר בחוף המפורסם ביותר של הוואי, וואיקיקי, עם החולות הזהובים ואווירת הגולשים שלו, ובפרל הרבור.

אם אתה מבקר בהוואי בפעם הראשונה

קרוב לוודאי אואהו, תהנה מהטיול שלך להונולולו ווואיקיקי ולפיסת גן העדן הזו. אבל אם אתם באמת רוצים לטעום מהאי כולו, צאו לסיור באי. או, יותר טוב, שכור רכב וצאו לסיור באי משלכם, דרך מצוינת ללמוד על החלקים הטובים ביותר של האי ומעבר לו.

אם יש לך רק אדם אחד או שניים בקבוצה שלך ואתה שוהה באזור עם חנויות ומסעדות לא יקרות (1-2 דולר לטיול)

כמו האיים הגדולים (שיוצאים לקאילואה-קונה ההיסטורית ו- קניונים סמוכים), שקול לשכור רכב רק ליום שבו אתה רוצה לחקור את המקומות הנידחים ביותר. השכרת רכב. למרות שבדרך כלל זו לא האפשרות הזולה ביותר, מכונית בהוואי היא הדרך הטובה ביותר להתנייד. הזמנת חבילה הכוללת כרטיסי טיסה, לינה והשכרת רכב היא בדרך כלל הדרך הנוחה ביותר לנסוע להוואי כזוג.
עבור עוד פרטים מורחבים בנושא של המלצות לחופשה בהוואי עליך להעיף מבט ב-

לרשתות המלונות הגדולות בהוואי

כולן מציעות אירוח בבתי מלון ובתים משותפים ב"ארבע הגדולות" של אואהו, מאווי, קוואי והאי הגדול, יש מגוון חבילות שיכולות לחסוך לכם הרבה כסף על השהות שלך מלילות יותר. , שילובי טיסות, כרטיסי מתנה לאוכל ועוד. באזורים מסוימים, כמו חוף הקואלה הצפוני באי הגדול של הוואי, יש כל כך מעט מלונות, וכולם יוצאים מן הכלל, שמובטח לכם שתהיו בין הזוכים במחיר פוטנציאלי של חצי מהמחיר שמישהו אחר משלם. צפו למחירים גבוהים יותר באזורים המתויירים יותר של הוואי, במיוחד לאורך חוף וואיקיקי וסביב מאווי.

טיסות בין האיים עולות בדרך כלל בין 70 ל-140 דולר לכיוון ורובן טסות לאואהו

כך שאם תרצו לנסוע מקוואי לאי הגדול אולי תצטרכו לעצור בהונולולו ולשלם בעצם שווה ערך לשתי טיסות . טיסות לאיים לכל כיוון. ישנם שדות תעופה מזרחית להילו וממערב לקונה כך שתוכלו לבלות משני צידי האי.

האי הגדול

הוא האי הגדול ביותר בארכיפלג, כמו גם האי שנוצר לאחרונה, והפארק הלאומי הרי הגעש הוואי הוא המקום הטוב ביותר בהוואי לראות את הכוחות הפועלים מתחת לקרום כדור הארץ. מהפארק הלאומי הגעש הלאומי של האיים הגדולים של הוואי, שבו האי עדיין נולד, ועד לצוקי נה פאלי העתיקים בקאואה המתנשאים בצורה מלכותית מעל האוקיינוס השקט, הרפתקאות מדהימות מחכות לכם בכל פינה עוצרת נשימה. מסלולי טיול לדוגמה, מדריכי טיולים מובילים ואטרקציות שחובה לראות ברחבי חמשת האיים ממתינים לכם בקולקציית מדריכי הטיולים של הוואי.

טיול להוואי אינו טיול לחוף הים בפלורידה

אז הפוסט הזה יהיה מלא בטיפים לטיולים בהוואי שיעזרו לכם. אני ממליץ בחום לבדוק את הפוסט הזה שמדגיש את האיים הטובים ביותר בהוואי לפני שתקרא עוד. אם אתה חדש בהוואי, אני מציע לך להתחיל עם אואהו או מאווי מכיוון שהם מכילים את רוב האטרקציות האייקוניות של הוואי.

באיים מסוימים, כמו מאווי ואוהו, יש תשתית ניידות טובה יותר ממקומות כמו קוואי. נכון לעכשיו, הדרך היחידה (ההגיונית) להגיע מאי אחד בהוואי למשנהו היא דרך האוויר.

אם אתה רוצה לבקר באי בזול

מאווי מציעה שירות מעבורות ללנאי ולמולוקאי. סביר להניח שתזדקקו לרכב שכור (ראה להלן) באיים אחרים, אבל אם אין לכם אחד כזה, SpeediShuttle פועלת גם במאווי, קוואי והוואי. למרות שלעולם לא הייתי קורא להוואי יעד טיולים "תקציבי", בהחלט ניתן לעשות זאת בתקציב. ועבור אנשים רבים, הוואי היא הטיול הרחוק ביותר שהם יכולים לעשות אי פעם (בהרבה), שלא לדבר על אחת הטיולים היקרים ביותר שהם ייקחו.

הוואי

היא יעד מועדף על זוגות רבים המחפשים חופשה רומנטית, ומסיבה טובה. הוואי היא באמת אחד ממקומות החופשה הטובים ביותר בארצות הברית. הוואי היא מקום כל כך ייחודי… איי הוואי הם אחד האיים הנידחים ביותר בעולם, אבל המדינה ה-50 בארצות הברית הפכה אותם לנגישים כל כך. אם אתם אוהבים גולף, הוואי היא בהחלט המקום לשחק בו משחק שלעולם לא תשכחו.

אם זה באמת הטיול של פעם בחיים שלך להוואי ואתה יכול לבקר במספר איים

אני ממליץ לבקר לכל היותר בשני איים. שוב, זו רק דעתי, אבל אני ממליץ בחום ליצור אי במהלך ביקורכם, אלא אם כן אתם מתכננים לבלות יותר זמן בהוואי. תכננו לבקר ביותר מאי אחד בשבוע – תבזבזו יותר מדי זמן יקר בנסיעות ויש הרבה מה לעשות בכל אי.

ברוב האיים יש מלון או שניים

בעוד שאחרים אולי לא. אז אמנם "דילוג על איים" עשוי להיות רעיון מעניין, אבל זה לא ממש הכרחי כי אתה יכול לבקר באי ולעולם לא לראות הכל, אפילו לחופשה בת שבוע בהוואי. למרות שלכל אי יש את האישיות שלו, הביקור בכל הארכיפלג בחופשה אחת הוא יקר מדי (ומתיש). בקר במספר איים בקלות בטיול אחד; הייתי אומר ששבועיים מספיקים כדי לכסות שלושה או ארבעה.

מגיעים ויוצאים מאיים שונים. הפק את המרב מהזמן שלך באי על ידי טיסה לאי אחד (כמו קוואי) ואחר (כמו מאווי). התניידות בהוואי איך אתה מסתובב בהוואי תלוי באיים שבהם אתה מבקר.