תפריט סגור

ויאגרה גנרית – סילדנאפיל – כל המידע

ויאגרה, היא שם המותג המקורי של התרופה סילדנפיל, אך כיום היא נמכרת גם כתרופה גנרית על ידי יצרנים רבים ברחבי העולם. ויאגרה גנרית היא בעצם אותה תרופה כמו ויאגרה, שהייתה התרופה הראשונה  והעיקרית לבעיות זיקפה ואין אונות אשר מיוצרת על ידי פייזר.

ויאגרה גנרית למכירה לא קיימת הרבה זמן. למרות שהפטנט של פייזר על תרופת הזקפה הפופולרית פקע ב-2020, פייזר  בעצמה החלה לייצר ולמכור סילדנפיל גנרי כבר בשנת 2017. על מנת להקדים את שאר חברות התרופות שהתחילו לייצר בשנת 2020.

 

מהי ויאגרה גנרית ?

"ויאגרה גנרית" היא למעשה תרופה המכילה את החומר הפעיל סילדאנפיל שהוא החומר הפעיל בויאגרה. ויאגרה מכילה גם כמויות קטנות של חומרים לא פעילים. מרכיבים אלה נועדו בכדי לתת את צורת הטבליות, כמו כן לדאוג לספיגה טובה יותר של החומר הפעיל.

 

השם המלא של התרופה הוא סילדנאפיל ציטראט. שמטרתה לטפל באין אונות על ידי הגברת זרימת הדם לפין כדי לעזור לך לקבל ולשמור על זקפה.

 

מי מייצר ויאגרה גנרית?

ענקית התרופות פייזר גילתה את יתרונות החומר הפעיל סילדנאפיל במקרה.

 

חוקרים בדקו את התרופה לטיפול בלחץ דם גבוה וכאבים בחזה הקשורים למחלות לב. הם גילו שהתרופה יעילה במיוחד בגרימת זקפה. מינהל המזון והתרופות (FDA) אישר את ויאגרה בשנת 1998, מה שהפך אותה לתרופה הראשונה שנלקחת באופן אוראלי בטבליות אשר מיועדת לאין אונות.

 

פייזר הייתה גם הראשונה שהציגה ויאגרה גנרית דרך חברת בת בשם גרינסטון. חברות אחרות ברחבי העולם מייצרות גם כדורי סילדנפיל, כולל:

 

טבע פרמצבטיקה

AJAMTA PHARMA

CENTURION

מיילן

בריסטול לאבס

ועוד…