תפריט סגור

טביליסי מה יש לעשות עם ילדים?

הפארק ממוקם על הר Mtatsminda, בגובה של 770 מ', ומציע את הנוף הטוב ביותר של העיר. הפארק מציע מגוון רחב של טיולים ומציע את הנופים הטובים ביותר של העיר. יש בו פארק שעשועים נחמד עם מספר רכיבות והנוף הטוב ביותר של העיר. כדי ליהנות שוב מהנוף המרהיב של העיר וליהנות לכל המשפחה בטביליסי, הקפידו לעלות על הפוניקולר לפארק מתצמינדה, הנקודה הגבוהה ביותר בעיר.

אחת האטרקציות המרכזיות של פארק השעשועים

היא הגלגל הענק באורך 8 מטרים, ייקח לכם כ-12 דקות ללכת בו; מה שאומר שיש לכם 12 דקות לשבת ופשוט ליהנות מהנוף של טביליסי. אחת האטרקציות המרכזיות של הפארק היא הגלגל הענק, שמציע נופים מדהימים של העיר. פארק השעשועים ממוקם על ראש הר מתצמינדה המשקיף על טביליסי ובראשו מגדל טלוויזיה גדול.

Mtatsminda

הוא פארק השעשועים המפורסם ביותר בטביליסי ולכן הוא בדרך כלל צפוף למדי. כשלוקחים את הפוניקולר לפסגה, תגלו שבפארק מתצמינדה יש לא רק נופים מרהיבים של טביליסי. פארק Vake הוא הגדול ביותר בטביליסי ובהחלט שווה ביקור מכיוון שהוא אטרקציה פופולרית.

זהו מקום כיף מובטח לילדים

החשמלית נוסעת מפארק רייק למצודת נריקלה, ממנה ניתן לראות את נהר הקורה, גשר השלום וקתדרלת סמבה. זוהי דרך חלופית מהירה יותר להגיע למצודה במקום לעלות במעלה הגבעה. ממזרח לגן זה נמצא מבצר נריקלה ושברי הגן המלכותי הישן.

Mtatsminda, הנראית מרוב המקומות בטביליסי, היא הגבעה שעליה ממוקם מגדל הטלוויזיה. מתצמינדה היא גבעה שנראית כמעט מכל מקום בטביליסי, עליה ממוקם מגדל הטלוויזיה.

בעיר יש אטרקציות תרבותיות חשובות כמו המוזיאון הלאומי של גאורגיה

הקונסרבטוריון הלאומי של טביליסי, תיאטרון האופרה והבלט של טביליסי, התיאטרון האקדמי הלאומי שוטה רוסתוולי, התיאטרון האקדמי הלאומי מרג'נישווילי, סמבה, ארמון וורונטסוב (כיום ארמון וורונטסוב) הנקרא ארמון הילדים), מוזיאונים ממלכתיים רבים, הספרייה הציבורית הלאומית של הפרלמנט הגיאורגי, הבנק הלאומי של גאורגיה, קרקס טביליסי, גשר השלום ומוסדות חשובים נוספים. במהלך התקופה הסובייטית, מספר המוזיאונים בטביליסי דורג בין ארבעת המקומות הראשונים בברית המועצות.

ממוקם במרכז העיר

המוזיאון הלאומי של גאורגיה הוא המקום המושלם ללמוד על ההיסטוריה והתרבות של טביליסי. ביקור בטביליסי מבלי לבקר במוזיאון הוא חצי מהחוויה. אם אתם רוצים להתרחק מההמולה של העיר, ביקור בגן הבוטני הוא אחד הדברים הטובים ביותר לעשות בטביליסי.

טביליסי, השוכנת בהרי דרום הקווקז בג'ורג'יה, היא עיר מקסימה שמושכת אליה מגוון רחב של מטיילים. העיר היא יעד תיירותי יחסית לא נחקר עם ארכיטקטורה יפה, נופים מדהימים ואוכל טעים. העיר זוהתה כיעד התיירות העיקרי בג'ורג'יה.

עם הרבה אטרקציות משפחתיות מרתקות ומרגשות, טביליסי חייבת להיות אחד מיעדי הטיול המובילים. להלן האטרקציות והמקומות הטובים ביותר למשפחות לילדים בטביליסי.

בראש הרשימה שלנו של המקומות האייקוניים ביותר לילדים בטביליסי

הוא פארק מתצמינדה. אין לי ספק שהמקום הפופולרי ביותר לבילוי ילדים בטביליסי הוא מתצמינדה. כדי להקל ולחסוך זמן, ריכזנו רשימה של 5 הדברים הטובים ביותר לעשות בטביליסי עם ילדים.

ילדים יתאהבו בטביליסי בדיוק כמו הוריהם; יש הרבה פעילויות ואטרקציות המיועדות במיוחד לילדים

יש כל כך הרבה מה לראות ולעשות בטביליסי שזה יכול להיות קשה להשתלב בכל דבר. עם כל כך הרבה מה לעשות ולראות בטביליסי, זה יכול להיות קשה להתרגל להכל. לא משנה עד כמה האירוע שלכם ייחודי, השתמשו בספריית Gig Heaven כדי למצוא את הצלמים, השירותים, הארוחות או הבידור הטובים ביותר בטביליסי, קראקי, טביליסי, גאורגיה או בכל מקום אחר בעולם.

אם אתה רוצה לגעת בהיסטוריה של גאורגיה

ביקור במוזיאון הלאומי של גאורגיה הוא אחד הדברים הטובים ביותר לעשות בטביליסי. ממוקמת רק 1.5 שעות נסיעה מטביליסי, בלב אזור קחטי, Sighnaghi היא אחת הערים היפות בגאורגיה ומקום אידיאלי לטעום יינות גאורגים מסורתיים ומודרניים. אם תבקרו בעיר בחודש מאי במהלך פסטיבל הקמומיל, שגיאורגים קוראים לו Gviriloba, תוכלו לראות כמה מסורות גאורגיות ישנות מתעוררות לחיים ויהיו אירועי ספורט ותרבות רבים במהלך הפסטיבל.

קתדרלת סמבה המפוארת, הממוקמת על גבעה, היא אחת האטרקציות המשפחתיות המפורסמות ביותר בטביליסי. נריקלה, הידועה גם כמבצר האם של טביליסי, מציעה את אחד מהנופים הטובים ביותר בעיר זו.

אגם ליסי ממוקם על גבעה צפונית מערבית למרכז טביליסי. טביליסי מוקפת בהרים משלושה צדדים וגובלת בים השחור. האוכלוסייה חיה בעיקר בעמק המרכזי ובאזורי החוף סביב הבירה טביליסי.

Svaneti ממוקם בחלק הצפון מערבי של המדינה והוא האזור המאוכלס בצפיפות של הרי הקווקז

המדינה נשלטת על ידי הרים וגבעות, העמק המרכזי סביב טביליסי והשפלה ליד חוף הים השחור. הרי הקווקז הגדול מהווים גבול טבעי עם רוסיה, אחת מארבע שכנותיה. גאורגיה מייצרת אנרגיה בעיקר בצורת כוח הידרואלקטרי, וסכר ז'ינוולי הוא אחד הגדולים במדינה.

קל לשלב ביקור במאגר זה עם טיול אל אנדרטת הכרוניקה של ג'ורג'יה ולא סביר שתראה שם תיירים רבים אחרים.

ג'ינו פרדייז ממוקם ליד ים טביליסי

מאגר מלאכותי גדול בין טמקה לוורקטילי. ביקור בשוק הפשפשים התוסס הזה הוא אחד הדברים הטובים ביותר לעשות בטביליסי מכיוון שתוכלו למצוא כאן כמעט כל דבר בעולם. חלק מבנייני הממשלה במרכז העיר נראים כמו חלליות עתידניות. גשר הולכי הרגל המודרני מירה הוא נקודת ציון ידועה של העיר; גשר מפותל מחבר את המרכז ההיסטורי עם החלקים החדשים של העיר.

הדומיננטיות והעמדה האסטרטגית של טביליסי לא בהכרח מבשרת על קיומה כבירת מזרח גאורגיה/איבריה

ב-1320 גורשו המונגולים בכוח מגאורגיה, וטביליסי הפכה שוב לבירת המדינה הגיאורגית העצמאית. לאחר מכן, טביליסי הייתה בירת הרפובליקה הדמוקרטית הגיאורגית עד ה-25 בפברואר 1921.

זה לוקח בערך 5 שעות לטוס מלונדון/בריטניה לטביליסי ו-13 שעות מניו יורק/ארה"ב. שחרה היא הפסגה הגבוהה ביותר בג'ורג'יה בגובה 5,193 מ' / 17,040 רגל.