תפריט סגור

טיול אל אבו דאבי מה צריך לדעת?

בסיור היסטורי בקאסר אל-חוסן, תשמעו נרטיבים מעניינים בעל פה ותראו תמונות היסטוריות המביאות לחיים את ההיסטוריה, התרבות והמסורות של אבו דאבי. שתי האטרקציות העיקריות של העיר הן המסגד הגדול של שייח זאיד כמעט מדהים, אחד ממקומות הפולחן האיסלאמיים הגדולים והמפוארים בעולם, ומלון Emirates Palace היוקרתי ביותר. מסגד שייח זאיד הגדול – אחד המסגדים הגדולים בעולם, המסגד המפואר הזה נועד להכיל 41,000 מתפללים בו זמנית.

המבקרים חייבים גם להתלבש כראוי כאשר הם נכנסים למסגד הגדול של שייח זאיד

נשים נדרשות ללבוש גלימות בעת ביקור במסגדים, הניתנים בחינם ברוב המסגדים, כולל המסגד הגדול של שייח זאיד. נשים עשויות להידרש ללבוש רעלה בעת ביקור במסגדים.

המקום היחיד שאתה באמת צריך להתחפש

הוא ביקור בבנייני ממשלה (בקושי כתייר) או במסגד, במיוחד האטרקציה הפופולרית ביותר בעיר, המסגד הגדול של שייח זאיד, שיש לו קוד לבוש קפדני. כאן, הצוות המקומי יעזור לך לראות את החלק להשכרה חינם של בגדים מסורתיים לביקור שלך (זה המקום שבו אתה רוצה להיראות כמו תייר כדי שתוכל לצלם כמה תמונות נהדרות בלבוש מסורתי!).

למרות שלמבקרים אסור ללבוש בגדים מסורתיים אלא אם כן אתם בתוך המסגד

מומלץ ללבוש בגדים ארוכים ורפויים העשויים מחומרים טבעיים כמו כותנה, מכיוון שזו הדרך הטובה ביותר לשרוד את החום הלוהט של אבו. יחס גדול. עכשיו לא הייתי ממליץ לרוץ ולקנות לעצמכם אבאיה או קנדורה כדי להתאים לקהל המקומי של אבו דאבי, אבל תרצו להשאיר את המכנסיים הקצרים ורצועות הספגטי בבית – או לפחות לשמור אותם. בגדים לחופשות יום בלבד. בעוד שמסעדות וברים מסוימים של בתי המלון אינם מגישים אלכוהול, רובם כן, כך שלא קשה למצוא מקום לשתות בירה או משקה ולחוות את חיי הלילה של אבו דאבי.

מסעדות באזורי תיירות יכולות להיות יקרות; עם זאת

ככל שדובאי הופכת בינלאומית יותר, יש הרבה אפשרויות במחיר סביר בכל מקום. סביר יותר שתמצא אכסניות ומלונות זולים בדובאי מכיוון שהיא פופולרית יותר בקרב תיירים. הסחת דעת קטנה ונסיעה לדובאי יכולה לחסוך לך הרבה זמן וכסף.

גילינו שכאשר טסים מארה"ב

תקבלו מחיר טיסה טוב בהרבה ב-99% מהמקרים אם תטוסו לדובאי, שנמצאת רק שעה וחצי מזרחית לאבו דאבי. ברכב, הדרך לא תימשך יותר משעה וחצי. אם תיקח את האוטובוס הציבורי אני לא חושב שתקבל יותר. אובר מצוינת להתניידות באחת הערים, אבל לנסיעה כה ארוכה, אובר יקרה בדיוק כמו מוניות.

די קל להגיע מכל אחת משבע האמירויות

במיוחד מדובאי. למרות שהאזור מלא במבקרים, אפשר לבקר גם בדובאי שנמצאת במרחק של שעה וחצי בלבד מאבו דאבי (תן או קח תנועה). מבחינת צילום, הזמן הטוב ביותר לבקר בו הוא אחר הצהריים, אבל אם יש לכם רק יום אחד, התחילו במסגד הגדול של שייח זאיד ואז לכו לארמון הנשיאותי שכן מדובר במופע אור וקול יומי שמתחיל ב-7: 45 בערב.

ביקור באי יאס

האי יאס הוא המקום ללכת אליו אם אתם רוצים ליהנות מטיול מרגש. כאשר אתם מבקרים באי סר בני יאס, תוכלו לקחת חלק בפעילויות רבות, אורוות מעוצבות ואתרים היסטוריים. אם אתה רוצה להסתבך וליהנות ממסורות ותרבות ערביות, הקפד לבקר באל גרבייה.

מה אסור לפספס באבו דאבי כולל ביקור בחוף קורניש

כדי לספוג את השמש, נסיעה מרגשת ברכבת ההרים המהירה בעולם בפרארי וורלד, טעימת קפוצ'ינו עם כתמים מוזהבים בארמון האמירויות וביקור באבו דאבי. אתרים ארכיאולוגיים והיסטוריים. אבו דאבי מושכת הרבה אנשים שמתכננים חופשה משפחתית בזכות החופים הנקיים שלה, האטרקציות החדישות ביותר, מועדוני הילדים הנהדרים, המסעדות הידידותיות לילדים, הבזארים האטמוספריים, המסעדות מהשורה הראשונה ועוד הרבה אטרקציות. עם אטרקציות כמו מסגד שייח' זאיד, ארמון האמירויות, קניון מרינה ופרארי וורלד, אבו דאבי משכה אלפי מבקרים במהלך העשור האחרון. לאבו דאבי אולי אין את אותו קסם ויוקרה בינלאומית כמו דובאי, היהלום שבכתר איחוד האמירויות, אבל זה בהחלט שווה ביקור.

הוא מכסה את המיטב של אבו דאבי, מקו הרקיע המדהים של מרכז העיר אבו דאבי ועד ארמון האמירויות, מעבר למסגד הגדול ואפילו למרינה יאס הסמוכה. הקפד לבקר באתרים באבו דאבי. מלון האמירויות פאלאס הוא מלון 7 כוכבים ואחד המלונות היקרים ביותר שנבנו אי פעם. תוכלו לבקר בארמון בחינם ולהסתכל מסביב ולהתפעל מהפאר והיופי של השיש והזהב מהרצפה ועד התקרה.

ארכיטקטורה מעודנת הכוללת שיש

זהב ואבני חן אחרות, בריכות יפות, אולם התפילה הגדול בעולם עם שטיחים מקיר לקיר ואורות הופכים את המסגד הזה לבחירה הטובה ביותר שלנו עבור אטרקציות חובה באבו דאבי. המדריך Travel + Leisures אבו דאבי ייקח אתכם לכל המקומות שחובה לראות באיחוד האמירויות, מאתרים היסטוריים דתיים ועד למסעדות מודרניות וקניות יוקרתיות. הודות לתקנות בריאות ובטיחות חדשות, כולל בדיקות Covid-19 לפני ובמהלך הנסיעה, הסגר חובה של 10 ימים ממדינות מסוימות ותקני ניקיון והיגיינה מחמירים במסגרת תוכנית ההסמכה החדשה Go Safe, תיירים בינלאומיים יכולים לנסוע שוב ושוב. אבו דאבי, אחת הערים המרגשות ביותר באיחוד האמירויות הערביות (איחוד האמירויות הערביות).