תפריט סגור

טיול ברומא ופירנצה

אם לא מספיק לטייל בפירנצה, תוכלו להירגע בחדר הכושר של המלון. לטבול את עצמך באמנות ובתרבות של פירנצה במלון ההיסטורי Adler Cavalieri. תרגישו מלכותיים בארמון דונה לורה ברובע רומס פראטי, במרחק דקות ספורות בלבד מהעיר הוותיקן, מהטיבר ומהמדרגות הספרדיות.

העשיר את עצמך במסע זה בן שבוע לרומא ופירנצה עם ההיסטוריה

האמנות והאוכל של איטליה. שלב את הטוב משניהם בטיול זה בן שישה ימים, החל בסיור מודרך בעיר הוותיקן, הקפלה הסיסטינית, המרכז ההיסטורי של רומא ואתרים עתיקים כגון הקולוסיאום והפורום הרומי. סעו ברכבת מרומא לפירנצה והתפעלו מהכפר האיטלקי עוצר הנשימה לאורך הדרך.

טיול יום מפירנצה לרומא יכול להוביל ליום עמוס

ואחריו עין עייפה ורגליים כואבות במסע חזרה לרומא, אבל זה שווה את זה. זוהי הזדמנות מדהימה לטעום ממה עוסקת פירנצה, ומאחר שזהו הביקור הראשון שלנו בעיר, טוסקנה ראויה לתשומת לב קטנה. תוך כ -1.5 שעות תוכלו להגיע למרכז פירנצה ממרכז רומא, במרחק צעדים ספורים בלבד מהדואומו ומאטרקציות מרכזיות אחרות.

פירנצה ממוקמת בלב טוסקנה והיא אחת הערים היפות והחשובות באזור. תטיילו במרכז ההיסטורי של העיר, חולפים על פני פיאצה דלה רפובליקה והקתדרלה הסמוכה סנטה מריה דל פיורה, סמל העיר ומפורסמת בכיפת הטרקוטה שלה.
עבור עוד פרטים מורחבים אודות טיול ברומא וטיול ברומא ופירנצה כדאי לגשת לאתר rome.co.il

פחות מ -1.5 ק"מ ממרכז העיר

מלון דיוק הוטל רומא הוא המקום האידיאלי לשהות בו ברומא. עם מסעדה, בר בלובי וגן גג גדול, רומא מציעה מלונות ייחודיים. JJ הכפרי והמקסים ממוקם ברחובות השקטים של רובע סנטה קרוצ'ה. המלון נמצא במרחק של 10 דקות הליכה מהדואומו ומאתרים פנטסטיים רבים אחרים של פירנצה.

לאחר ארוחת בוקר טעימה

תוכלו לבלות את היום בפירנצה, בלב טוסקנה, ולבקר בפסלו של מיכלאנג'לו דוד, באקדמיה בל ארטי די פירנצה, בגלריית האמנות של גלריית אופיצי ובחנות למוצרי עור ומזכרות בעבודת יד. . אם אתה מגיע לפירנצה, בדוק במלון במרכז ההיסטורי אם אתה מעדיף.

כמו רומא

פירנצה, כמו ונציה, היא מחסן אמנות ענק עם יצירות של מיכלאנג'לו, לאונרדו דה וינצ'י ובוטצ'לי. סיור היום בפירנצה מתחיל בדילוג על התורים בגלריית אופיצי, אחת מאוספי האמנות הגדולים בעולם. פירנצה הייתה לב המהפכה האמנותית של הרנסנס וביקור בגלריה הוא המבוא המושלם לעיר.

כאשר אתה מתכנן להיות באיטליה במשך 10 ימים ולראות את הערים הטובות ביותר במדינה, קח זמן ליהנות מאירועים ספונטניים ולהירגע במקום לעקוב אחר מסלול.

מסלול זה לוקח אותך בין הלהיטים הגדולים של רומא

פירנצה וונציה בחופשה בלתי נשכחת ובמחיר סביר. הדרך עוד ארוכה, אך במשך השבועות והשבועות שתצטרך להשקיע בכדי להגיע לערים אלה תוך 7 ימים בלבד, המסלול המוצע שימושי מאוד. מסלול זה אינו כולל את שלושת הגדולים של איטליה, אלא את פומפיי, עיר רומאית עתיקה ואחת העדויות החשובות ביותר של הציוויליזציה הרומית.

לזמן נוסף בפירנצה

אני מציע לחקור את האטרקציות שמסביב, כגון כיפות, מגדלי פעמונים וטבילה של העיר, אך מכיוון שמדובר בטיול יום מרומא, עדיף להישאר בה. אם אתם מעדיפים לראות את כל מה שיש לרומא היום, אנו נוסעים ברכבת לפירנצה שנמצאת כשעתיים מתחנת טרמיני ברומא.

ברומא

למטיילים בתקציב נמוך, אני ממליץ על תחנת טרמיני, הממוקמת מדרום למרכז העיר העתיק. זוהי נקודת התחלה טובה שממנה תוכלו לבקר בכמה מהאטרקציות המרכזיות של העיר אם אתם שוהים לתקופה קצרה. עם ההגעה לאחד משדות התעופה הרומיים, תועבר למלון שלך במרכז ההיסטורי.

בסוף היום שלך בפירנצה יובילו אותך לתחנת הרכבת סנטה מריה נובלה בפירנצה ותועבר חזרה לרומא ברכבת

צוות המשרד שלנו דובר אנגלית ידאג לכל העניינים המעשיים ויארגן את ימיכם ברכבת מהירה מתחנת הרכבת טרמיני ברומא לתחנת הרכבת סנטה מריה נובלה בפירנצה.

זמן הנסיעה הממוצע מפירנצה לרומא ברכבות מהירות

הוא כשעה וחצי. רכבות איטיות אזוריות בין פירנצה לרומא יכולות לקחת עד 4 שעות לכל דרך, מה שהופך אותן לא מתאימות לטיול יום מפירנצה. לטיול זה נבקר בשלוש הערים הגדולות במדינה ונסע ברכבות מהירות.

כמו לכל הערים הגדולות

לרומא ולפירנצה יש קישורי תחבורה ציבורית טובים, כולל אוטובוסים ורכבות תחתיות, כך שאינך צריך לשכור רכב. מערכת הרכבות המהירות בין רומא לונציה מקלה על הסיור בעיר ואין צורך במכונית שכורה אם ברצונכם לשהות באזורים עירוניים. רכבת AV מהירה תיסע בין ונציה לפירנצה תוך פחות משעתיים.

העור אינו באיכות הטובה ביותר

אבל השוק של סן לורנצו נמצא ממש ליד מרכאטו סנטרלה, כך ששווה הליכה קצרה בטיול היום הפלורנטיני שלך ברומא. אם הזמן שלך אמור ליפול ביום ראשון או שבת (או אם אתה עובר בין ימים), המסלול לדוגמה שלי עובר ליום בשבוע. הלכנו עם סוכנות נסיעות שעושה סיורים בעיר הוותיקן למחרת, והם היו החוויה הטובה ביותר בטיול שלנו.