תפריט סגור

טיול עם קבוצה לאזרבייג'ן, באקו

המבצר המוקף חומה הוא אחד מאתרי המורשת העולמית הבודדים בהם תוכלו לקבל מיטה ללילה. נחמד להתעכב ברחובות שדרת באקו היפה, הרחבה, בת 100 שנה, על הים הכספי, המשקיפה על מגדלי הלהבה.

לאחר ארוחת הצהריים עברנו דרך שדרות באקו

אחד מבתי הנופש הפופולריים ביותר לתיירים ולתושבים כאחד. מטיילים לאורך השדרה היפה, הרחבה, בת ה -100 של באקו על הים הכספי, מקומיים רבים נהנים מהנופים, ממוכרי מזון ויצירות אמנות. בערב המדריך שלנו ארגן שייט בשדרות באקו (מזג אוויר מאפשר) ונסיעה בגלגל ענק (אם מזג האוויר מאפשר).

כאשר אתה נוחת בבאקו

נחכה לך במסוף ההגעה ונעביר אותך למלון בו תבלה את הלילה. אנו מקווים שהיה לכם זמן בלתי נשכח באזרבייג'ן ובאקו ומצפים לראותכם שוב בעתיד. לאחר ארוחת הבוקר במלון, אנו פונים לחצי האי אבסרון, אחד מאזורי התיירות הפופולריים ביותר באזרבייג'ן.

בדרך לבאקו אנו עוצרים במקדש האש המפורסם. אנו מסיימים את היום בטביליסי, בירת ג'ורג'יה, שם נבלה את שלושת הלילות הבאים. התחנה הראשונה של היום היא מצצ'טה, בירת המדינה לשעבר ואתר מורשת עולמית של אונסק"ו.

חבילת נופש לאזרבייג'ן

 

לאחר ארוחת הבוקר אנו עוזבים את המלון בירוואן ונוסעים לאחמיאדזין

עיר הקודש בארמניה ומקום מושבם של הקתוליקים, ראש הכנסייה האפוסטולית במדינה. בדרך אנו עוצרים בשמאחי, אחת מבירותיה של דרך המשי. מסגד ג'ומה נחשב למסגד העתיק ביותר באזרבייג'ן והוא העיר המתויירת ביותר בעיר. היא הייתה הבירה העתיקה בתקופת שלטונו של שירוונה.

אתה יכול לקחת סיור בעיר באקו, לחקור את העיר ולבקר בקניון מפואר בערב. כדי להפוך את היום לבלתי נשכח, יש מסלול ברחוב בעיר בו תוכלו לערוך קניות מקומיות.

תוכלו לבלות זמן נעים במסעדות בהן תוכלו לטעום מנות מהמטבח הלאומי האזרבייג'אני. אם תוסיף את המראות שמסביב, תוכל להיות מוקסם על ידי אזרבייג'ן כל היום.

באקו היא המקום המושלם ליהנות ממנוחת עיר בצומת הדרכים העתיקה של דרך המשי בין רוסיה, טורקיה ואיראן על חופי נתיב המים הפנימי הגדול בעולם, הים הכספי. כבירת אזרבייג'ן והעיר העתיקה, יש בה כמה מנמלי הים הטובים ביותר.

אזרבייג'ן, ארץ האש היא רפובליקה סובייטית לשעבר הידועה בבירת ההייטק שלה, באקו, הרי הקווקז הגדול ותופעת האש המוזרה (כינויה). אזרבייג'ן, יחד עם ארמניה וגאורגיה, מכונים לעתים קרובות אזור הקווקז.
למידע נוסף בתחום של טיול עם קבוצה לאזרבייג'ן כדאי לגשת לאתר azerbaijan.co.il

בירת ההיי-טק באקו

היא עיר מודרנית עשירה בשמן הבונה רכבות תחתיות, אינטרנט אלחוטי וטונות של בניינים בסגנון פריזאי עתידני בעוד שאר אזרבייג'אן הן בעיקר עיירות כפריות מוקפות בהרים יפים ושטחים חקלאיים. ביקור באקו באקו ממוקם על הים הכספי והוא תערובת מוזרה של ערים ישנות מוקפות חומות וגורדי שחקים מודרניים.

טיול מאורגן לאזרבייג'ן

יש כל כך הרבה אטרקציות שאפשר לקחת ולגלות את העושר של אזרבייג'ן שלוקח מעט זמן

ומדריך טוב הוא דרך שבה היו נסיעות חסרות פחד פעם. יש עוד כל כך הרבה מה לעשות ולחכות שיתגלה באחד מהאוליסים האלה, טיולים קבוצתיים קטנים לאזרבייג'ן המיועדים לקשישים ומובילים על ידי אנשים מנוסים, נלהבים ודומים. ישנן דרכים לשמור על ביטחון ולחסוך כסף – להלן מדריך מקיף יותר לאזרבייג'ן שיעזור לך לתכנן את טיול החלומות שלך ולספק את כל הטיפים, הטריקים וטיפים לנסיעות שאתה צריך.

הדבר היחיד שאתה צריך לעשות

כדי להזמין חבילת נסיעות הוא לקבל טיסה יוצאת לבאקו שתגיע יום לפני הזמנת הטיסה חזרה לירוואן למשך אחד עשר ימים. באקו מחוברת לטביליסי שבגאורגיה, מוסקבה, רוסטוב, קייב וחרקוב באוקראינה, ברסט בבלרוס וכל הערים באזרבייג'ן. אנו שומרים את מקומכם היום, אך תוכלו לבטל יומיים לפני החוויה ולשלם באינטרנט.

אתה צפוי להקים אוהל משלך ולעזור בעבודות הבית במחנה

כולל הכנת ארוחות לקבוצה על בסיס סיבוב. הארוחות כלולות כל יום. חשוב שתגיע למפגש קבלת הפנים בכל ערב בשעה 18:00, שם תיפגש עם המדריך המקומי שלך ועם מטיילים אחרים שילוו אותך בהרפתקה, ואנו נאסוף מראש פרטי ביטוח ומידע נוסף על קרובי משפחה.

נחיתה אינה סגנון טיול שכולם מתאימים לו, לכן אנא קרא את עצות הטיול בעיון לפני בחירת טיול המתאים לכישוריך ולרצונותיך לפני שתצא לטיול.

האזור מפורסם בהרי הגעש הבוץ הטבעיים שלו

שבהם יש מעל 300 באזרבייג'ן, הוא הגבוה בעולם. אתר מורשת עולמית נוסף הוא העיר צ'יז, המתורגמת כ"מגדל הבתולה ", אחד ההישגים האדריכליים המשמעותיים ביותר של אזרבייג'ן וציוני הדרך המפורסמים ביותר.