תפריט סגור

טיפים לקוסמטיקה – 5 טיפה לשמירה על קוסמטיקה

חפש בבית שלך כדי למצוא איפור ומוצרי טיפוח שימושיים והשתמש בהם לפני שאתה קונה עוד. בחרו את המוצרים החשובים ביותר והתייחסו אליהם כאל שוקולדים ולא כמו האיפור היחיד שאתם קונים. תוכלו גם לאחסן מייק-אפ או מוצרי טיפוח חינם ולאסוף דוגמאות כדי לנסות מוצרים לפני הקנייה.

הקוסמטיקה שלך לא תחזיק לנצח ותגיע לסיומה ביום כמו כל סיפור אהבה

אבל החדשות הטובות הן שיש דרכים לגרום להן להחזיק מעמד זמן רב יותר, לא לזרוק אותן ולחסוך לך כסף . חפש מבצעים והישאר פתוח כשאתה מנסה מוצרים חדשים, ותחסוך כסף בכל פעם שאתה קונה. לכל איפור יש תאריך תפוגה, אז מצא מוצרים שתוכל להשתמש בהם יותר ממטרה אחת וחסוך כסף כי אתה צריך לזרוק פחות.

אם אתה משתמש בכל ארבעת המוצרים האלה בו זמנית, אתה אף פעם לא יודע שהם יכולים לזכות בגוון העור החדש שלך האלוהי, שיופיע תוך מספר ימים בלבד, ותזכה לשבחים ותשבחות רבות ממך. חברים ובני זוג.

אל תתאפר במהלך היום, שמור את המוצרים שלך אם יש לך תכנית מיוחדת. לפני איפור הלקוחות שלך או נגיעה במוצרים שלך, עליך לשטוף היטב ולחטא את הידיים. לפני הלילה, שטפו את הפנים היטב והסירו את כל מוצרי האיפור.

דרישה לאפליקציה חד פעמית כאשר מנסים מוצרי יופי בחנות כלבו לנגב מוצרים כגון אבקות, שפתונים ושפתונים בעזרת מטלית בעת השימוש בהם.

לבישת או הסרת איפור או החלת כמות מוגזמת של מוצר על הפנים עלולה לגרום לבעיות

לאחר זמן מה, מוצרים אלה מייצרים רעלים מזיקים שעלולים להיות מסוכנים לבריאותך ולעורך. כאשר אתה משתמש במוצר חדש, העור שלך מתחיל להתנהג כאילו הוא מנקה.

אני ממליץ להשאיר את המוצרים החדשים והשימושיים שלך בחדר האמבטיה

לדוגמה, אם אתה מאחסן קוסמטיקה במקום חשוך ויבש בארון בטמפרטורות רגילות, הם מחכים שתסיים את המוצר בו אתה משתמש. שקית קוסמטיקה עם תאים נפרדים מבטיחה שהמוצרים שלך יהיו מוזמנים ותמיד שם.

שמור על סט האיפור שלך על ידי הקפדה על חיטוי כל המוצרים בסט שלך על מנת להבטיח יישום איפור יפה והיגייני בכל עת. נגב באופן קבוע כדי לגרום למוצרי האיפור שלך להיראות נקיים ומקצועיים.

Sigma Cosmetics מציעה כמה מוצרי ניקוי ייחודיים

כגון מזרן ניקוי מברשות ספא, המקל על שמירת מברשות האיפור שלך. אם יש לך מברשות שיער סינתטיות, עליך לנקות אותן בעזרת מוצרים להסרת שומנים. יש גם מנקה מברשות לאיפור מקצועי, וחלק מהלקוחות שלנו משתמשים בו לניקוי מברשות ושמפו בסוף יום העבודה.
לפרטים נוספים אודות טיפים לקוסמטיקה – 5 טיפה לשמירה על קוסמטיקה מומלץ לגשת לאתר מוצרי קוסמטיקה

נסה להכין את שפתייך בעזרת קרצוף שפתיים עדין המשמש פילינג פיזי להסרת העור היבש שיושב על שפתייך ולהשאיר לך קנבס חלק ורך יותר עבור המוצרים שלך

לדברי המאפרת קלי ברלטלט, זה עוזר להשרות את המוצר במגבת, החל מזה שאתה הולך להשתמש בו. אם תעבור על טלאי הקונסילר שלך ותטפל בפצעונים ובאדמומיות שנותרה, בסופו של דבר תשתמש במוצר הרבה פחות בתהליך זה.

אתה לא רוצה למרוח מוצרים מלוכלכים ולא היגייניים על העור הנקי שלך

וגם הלקוחות שלי לא. הימנע מלצבור את הכדורים הזעירים שמצטברים כאשר אתה משתמש במוצר רב מדי ואם אתה עובר לקרמים עבים יותר תן לעור שלך זמן לספוג את המוצר (לפחות כמה דקות). אני מציע ללקוחות שלי לעשות זאת כשהם קמים בבוקר כדי לנקות את עורם לפני מריחת המוצרים שלך, במיוחד סרומים, וכצעד אחרון לפני קרם הגנה.

הליכים קוסמטיים מסוימים יכולים לסייע בהפחתת כתמים והחלקת העור, אך עליך לצפות מכמה טיפולים שיניבו תוצאות מתמשכות. כדי לאזן זאת, יש לנו חמישה טיפים שיעזרו לך לראות תוצאות מתמשכות של הליכים קוסמטיים.

פיתוח שגרת הרגשה כרוכה במעקב אחר שגרת העור והערכת סוג המוצרים שבהם אתה משתמש על העור שלך

אם תשקיעו זמן וכסף רב בהליכים קוסמטיים, אתם עשויים לסטות ממוצרי טיפוח עור איכותיים. אם העור שלך יבש מהרגיל ואתה יכול להרשות לעצמך רק מוצר טיפוח אחד, מומחים אומרים שהדולר שלך מוציא טוב יותר על קרם לחות טוב.
למידע מורחב בנושא של מוצרי קובי ברוך יש לבקר באתר delif.co.il

אם אתה משתמש במוצרי יופי איכותיים על הפנים שלך והם מגיבים עם השמש, לא לוקח הרבה זמן עד שהם גורמים נזק. אם יש לך הליכים קוסמטיים להילחם בצלקות וכתמים בעור, עליך להימנע מאור שמש, כך שהתוצאות לא יהפכו.

חוסר ידע היכן לאחסן את מוצרי היופי שלך יכול להקטין את חיי המדף ולהפוך אותם לחסרי תועלת

העור שלך נמצא בסיכון. גם אם מוצרים בטוחים אינם נמצאים בביתך, הם יכולים להיכנס לאוויר ולמי השתייה שלנו ולבתים של אנשים שאין להם גישה אליהם. נסה להרחיק את מוצרי האמבטיה שלך מכל שאר השירותים, מכיוון שהם מוגנים מפני אור וחום ותמרוקים אינם אוהבים תנאים קיצוניים כגון חום עז או קור.

חיידקים וחיידקים יכולים לחדור דרך הפערים הקטנים ביותר. כדי להבטיח שמוצרי היופי שלך יישארו נקיים והעור שלך בריא, חשוב לסגור אותם תמיד לאחר השימוש.