תפריט סגור

כיצד לבחור פורץ דלתות?

מדריך זה לאבטחה פנימית מסביר כיצד להגן בצורה הטובה ביותר על מנעולי הדלתות והחלונות, כיצד פועלים מהדקי אבנט וכיצד מנעולים שהורכבו בצורה גרועה יכולים להוביל לפריצה. מדריך זה יידע אותך על כל מה שאתה צריך לדעת על אבטחת דלתות כניסה ויעניק לך את העצות הטובות ביותר להתקנת דלתות חסינות פריצה. כך תוכלו להגן על דלת הזכוכית שלכם מפני פורצים ולפתור את כל מצוקתם.

דלתות חסינות פריצה אינן תלויות בעובי הדלת או בדלת הנעילה המתאימה לדלת

אם אתה משתמש כעת בתפס חלש, החלפתו בבטוחה יותר צריכה להיות הצעד הראשון לקראת חיזוק דלת הכניסה שלך. אתה יכול לשדרג כמעט כל אלמנט בדלת שלך בעצמך כדי להיות בטוח יותר, אך אם אתה משתמש בו כרגע, הוא כנראה החלש ביותר.

אפשרות נוספת

היא התקנה של נעילת דלת הזזה, שהיא אבטחה הן את הדלת והן את עמדת הדלת. לדלת שלך יהיה המנעול הסטנדרטי המובנה בידית הדלת, אך אין בכך תועלת לאבטח את עצמך באמצעות מנעול משני צידי הדלת שלך אם גנב יכול פשוט למשוך אותה מהצד הציר בצד השני. אחת הדרכים היעילות ביותר לאבטח דלת לחלוטין היא התקנת תפס.

רק בגלל שפורצים חוששים לבחור מנעולים אין פירוש הדבר שאין לקחת בחשבון דלתות חסינות פריצה. ללמוד כיצד להתקין מנעולי דלתות חסינים בפני פורץ עוזר לכם לעצור פורץ במסלולים שלו.

וודאו כי דלתות החוץ שלכם מוברגות כדי להקשות על כניסת הפורצים. גם אם הדלת שלכם איכותית ועמידה, כל עוד המנעול מותקן כהלכה, הפורצים ינסו להיכנס לביתכם על ידי שבירה או פיתול של משקוף הדלת.

מנעול דו גלילי מגן מפני זה

שכן קיים סיכוי שפורץ יכול לפתוח את הדלת מבפנים ביד אחת. דלת הזזה מזכוכית היא אפשרות נוספת שכדאי לשקול, כי הרעיון הכללי לפורצים הוא לנסות להיכנס ולפרוץ את הדלת. דלתות הזזה מזכוכית נפתחות ביתר קלות מדלתות הזזה מזכוכית, מבלי לעשות שום ניסיון, מה שמקל על פתיחת דלתות עץ המורכבות ויכולות להרעיש.

הדרך הקלה ביותר להגן מפני דלת זכוכית מסורתית

היא להתקין מוט בטיחות על מסילות הדלת. עדיף אפילו לבחור חלון מול הדלת – להיות מסוגל לנפץ את החלון כדי להגיע למנעול בתוך הדלתות אם משתמשים בטקטיקת פריצה, התקנת זכוכית מחוסמת ניפוץ היא אפשרות אחרת. בקניית דלת עם חלון, וודאו שהיא עשויה מפלדה ושהיא חזקה לפחות כמו הזכוכית שבדלת הכניסה.

אם תפס כה חזק עד שמישהו מנסה להרים אותו

הפורץ צריך לעבוד כפליים בכדי להיכנס לדירה. עבריין יכול פשוט לתפוס את הדלת ולנדד אותה בכדי לפרוץ את המנעול ולפתוח אותה. דלתות חסינות פריצה צריכות להיות מצוידות במנגנון נעילת דלתות המאפשר את הנעילה – התקפות כאלה קשה לבצע תוך זמן קצר.

דלתות חיצוניות

כולל דלתות המוסך הצמוד והבית, צריכות להיות מצוידות במנעול עם בריח. גנב מיומן יכול לפתוח את הדלת בכל עת ולהשאיר מעט ראיות לכך שהתעסקו במנעול, אך בחירת המנעולים היא הרבה יותר מסובכת מאשר פריצת דלת. מנעולי צילינדר כפול מספקים הגנה לדלתות כניסה המכילות חלונות זכוכית כך שפורץ אינו יכול לשבור את הזכוכית או להגיע דרך הזכוכית כדי לפתוח את התפסים, גם אם יש סיבוב אגודל.

אם פורץ או פורץ מעוניין לפרוץ לביתך

יתכן שלא יספיק פשוט לנעול את הדלת בכדי להרחיק אותה. עם זאת, ברצונך לוודא כי הדלת שלך תמיד נעולה ושאתה בטוח במקרה של ניסיון פריצה. באופן אידיאלי, לדלת אטומה לפריצה צריך להיות צעדים כדי למזער את הסיכון לפריצה, כגון מנעול בדלת הכניסה או מנעול לדלת. אם הבית שלכם מוגן על ידי חברת אבטחה, הסיכוי להישדד נמוך בהרבה מכיוון שהפורצים פשוט עוברים לבית הבא.

הפורץ מדי פעם מנסה לפרוץ את הדלת בכלים פשוטים כמו מברג או צבת

דלתות מחלקה שתיים הן הסוג הנפוץ ביותר של פורץ דלתות וככל הנראה משתמשים בהן אנשים בעלי רמת מיומנות וידע גבוהה באזור שמסביב לדלת. דלת כיתה ג 'יכולה גם לגרום לצרות רבות לפורצים שמנסים לפרוץ את הדלתות בכוח, אפילו עם מברגים ומוטות.

למידע נוסף אודות כיצד לבחור פורץ דלתות? באפשרותך לגלוש לאתר orlock.co.il