תפריט סגור

כמה זמן צריך לחכות אחרי הדברה

לאחר השלמת השירות, הם יכולים בדרך כלל לייעץ לך לא לעזוב את הבית שלך במשך כשעתיים-ארבע שעות. שירותי הדברה מציעים זמנים ספציפיים לשהות בביתכם לאחר סיום העבודה. יש להמתין מספר שעות, תלוי בחומרי ההדברה בהם נעשה שימוש ובזמן, לפני עבודה רגילה בבית. עם זאת, אם אתם רגישים או אלרגיים לאדים ולכימיקלים, מומלץ להישאר בחוץ במהלך תהליך ההדברה.

מדבירים יחפשו גם אזורים לחים בבית ובסביבתו באמצעות פנסים וכלים כמו מד לחות

בדיקה חיצונית גם עוזרת לטכנאים למצוא בעיות אפשריות ולמנוע בעיות מזיקים עתידיות. שירותי הדברה יידעו לטפל בכל אזור ספציפי בבית וישתמשו במוצרים המתאימים ביותר לכל מצב. חיות מחמד בדרך כלל רגישות מאוד לכימיקלים המשמשים לטיפול בטפילים.

כדי להדביר ג'וקים, עליך להתקשר לצוות הדברה מקצועי באזורך והוא יוכל לחמם את הבית שלך או טיפולים אחרים כדי לפטור את ביתך מג'וקים. איסוף תיקנים מתים חשוב שכן תיקנים מתים מושכים יותר תיקנים ומזיקים אחרים. היפטרות מג'וקים מתים תעזור לך להימנע מעוד ג'וקים ומזיקים אחרים, ובכך תפחית את הבעיות שלך.

אמנם ידוע שהם גורמים לפחות בעיות בריאותיות, אבל הם פחות יעילים בהריגת ג'וקים. אם כמות נגיעות התיקן בביתך גבוהה, ייתכן ששימוש במוצרים אורגניים לא יעבוד.

אך רק שירות הדברה מקצועי אינו מבטיח שהבית שלכם יהיה נקי לחלוטין ממזיקים מטרידים

סיימתם עם מיטב מוצרי ההדברה הביתיים ואתם יכולים להיות בטוחים שהבית שלכם נקי ממזיקים. כבעלי בית, יש לך הרבה סיבות טובות למנוע ממזיקים לפלוש לביתך.

כאשר הבית שלך שורץ מזיקים כמו נמלה קלה, תוכל לשלוט בהם. השליכו מזיקים מתים מכיוון שהם יכולים למשוך מזיקים אחרים, מה שמוביל להדבקה חוזרת.

למרות שהם עשויים לגרום לפחות בעיות בריאות

הם נוטים להיות פחות יעילים בטיפול בטפילים. עם זאת, כימיקלים אלו אינם קטלניים לבני אדם מבחינת הכמות והריכוז המשמשים בטיפולי הדברה. עם זאת, תופעות לוואי עלולות להתרחש אם אתה רגיש או אלרגי לכימיקלים ולאדים המשמשים לריסוס ג'וקים.

ניקוי מיד לאחר הריסוס בבית עלול לשפשף משטחים מטופלים ולהפחית מיעילות ההדברה. במקרים מסוימים, טיפול יתר יכול להפחית את יעילות הטיפול השיורי, שפועל מכיוון שהטפילים מומתים באופן מיידי ולא חוזרים לקנים שלהם.

יישום חוזר של חומרי הדברה תוך 1-2 שבועות לאחר הטיפול הראשון לא ישפר את אפקט ההדברה

תוך מספר ימים לאחר הטיפול, תמשיכו למצוא טפילים מתים בתדירות הולכת ופוחתת. תוך מספר ימים לאחר קבלת הטיפול, ייתכן ותמשיך למצוא טפילים מתים בתדירות נמוכה יותר ויותר מעת לעת.

ניתן לראות שבימים הראשונים שלאחר הטיפול

תראו לעיתים קרובות יותר טפילים מתים בבית. הימנעו מניקוי עמוק למשך שבוע לשמירה על יעילות הטיפול. טיפ נוסף הוא להקפיד לקרצף ולנקות פסולת בתוך הבית ולפני השירות כדי שלא יהפוך למקלט למזיקים. המשטחים בביתכם צריכים להיות נקיים מכלים, מזון, או כל כלים בהם יכולים להסתתר מזיקים.

זה גם אומר שהרהיטים והמכשירים שלך מוגנים מכל שפיכה והתזות של כימיקלים המשמשים במהלך העיבוד

קרצוף וקרצוף של כל אריח או משטח עץ לא יזיק לעולם ויעזור להיפטר מביצי מזיקים. כאשר כל הדברים הדברה עוסקת במזיקים, טפילים כגון נמלים, ג'וקים, עכבישים וכדומה – בעיצובים ישימים, חלק מהשירות כולל איבוק חורי ניקוז, חללים בגג, כל החריצים והחריצים בעלי סרט דק או אבק. תחנות אלו מנוטרות בדרך כלל מדי שנה כאשר בעל הבית עושה טיפול הדברה כללי ומעניק שקט נפשי על ידי מניעת נגיעות במקום המתנה לה.
למידע נוסף בנושא של כמה זמן צריך לחכות אחרי הדברות? וכמה זמן צריך לחכות אחרי הדברה באפשרותך לבקר ב- kesem-hadbarot.co.il

לאחר העיבוד

הלוחם ימליץ לך להמתין מספר דקות לפני היציאה הביתה. עם זאת, הטכנאי יבקש מכם להמתין כ-15 דקות לייבוש המוצר. במקרים רבים, זה יכול לנקות כל לוחות עוקפות מטופלים, להפחית את יעילות הטיפול. All Things הדברה עושה שימוש בשילוב של אבקה, ג'ל, פיתיון, אירוסול וספריי, שחלקם יוצרים טיפול לאחר עמיד לאורך זמן, בניגוד לתמיסה קצרת טווח.

כפי שציינו קודם

סוג הטפיל כמעט תמיד יכתיב את דרך הפעולה, אך ההנחיות הבאות חלות בכל המקרים. השירותים המוצעים על ידי מומחי הדברה כוללים בעיקר תהליכים התלויים בסוגי המזיקים כגון הדברת טרמיטים, הדברת פשפש המיטה, הדברת תיקנים ועוד. טפילים כגון תיקנים, זבובים, חולדות, עכבישים וחרקים אחרים יכולים להוות איום ממשי על בתינו.

תהליך הבדיקה יכול להימשך זמן מה שכן הם יצטרכו לחפש סדקים וחריצים שעלולים לאפשר מזיקים להיכנס

הם יבדקו את הבית שלכם מבפנים ומבחוץ כדי לזהות את הבעיה ולזהות נקודות כניסה חשודות. בחיבור כל הנתונים יחד, מומחה ההדברה ידון בתוצאות, כיצד לגשת לבעיה הנוכחית ולמנוע בעיות עתידיות.

הוא יעזור לך בפעולות יעילות להרוג ג'וקים בביתך ובסביבתו. צעדים אלו מאלצים את חומרי ההדברה והריסוס להילחם ביעילות בג'וקים. שיטות הדברה חלופיות ויעילות אחרות יתחילו להיפטר מהתיקנים שנותרו.

לאחר הטיפול

אתה צריך לצפות לראות יותר ג'וקים בשבוע-שבועיים הראשונים שכן הטיפול משפיע עליהם. במהלך הימים הראשונים שלאחר הריסוס תראו יותר ג'וקים מבעבר, אבל זה נורמלי לחלוטין. בדרך כלל, אוכלוסיית הטפילים הנראים לעין תקטן במהלך השבועיים הראשונים, ולאחר מכן בשבועות הבאים יושפעו האחרונים משאריות ג'ל ותרסיסים.

נזילת מים משמשת ככניסה למזיקים ועלולה להוביל להדבקות חדשות

רוב בעלי הבתים מאתגרים לעתים קרובות את הזמן שלוקח לעיבוד פנים. הם גם יטפלו בחיות מחמד חמודות ברחבי הבית כדי שלא יהיו להן גם השפעות בריאותיות מזיקות. ניתן לראות מספר ג'וקים מספר שבועות לאחר הטיפול, לא משנה עד כמה הטיפול יעיל.