תפריט סגור

כמה עולה ביוביטים?

triangle-3125882

היתרונות של שימוש ביו-ביטים

אינם מוצר חדש. הם קיימים כבר למעלה מעשור והעלות שלהם ירדה עם הזמן.

ביוביטים הם חתיכות קטנות של חומר צמחי המשמשות כחלופה לדשנים כימיים, חומרי הדברה וקוטלי עשבים. הם מספקים חומרי הזנה לאדמה, משפרים את בריאות הצמחים וכתוצאה מכך מגדילים את היבול.

ניתן להשתמש בביוביטים בכל סוג של אדמה, כולל אדמת חרסית ואדמה חולית.

הביוביטים הם גם ידידותיים לסביבה מכיוון שהם אינם מכילים כימיקלים שעלולים להזיק לסביבה או לבני אדם. מידע נוסף ועוד באתר latoure.co.il היכנסו עכשיו.

ביוביטים הם תוצר של ביו-פלסטיק, העשוי מחומרים אורגניים כמו תירס וקנה סוכר. העלות של ביו-פלסטיק נמוכה מהעלות של פלסטיק מסורתי, כי זה לא דורש שמן להפקה. לביו-ביטים יש יתרונות רבים, כולל היותם ניתנים למיחזור ומתכלה.

כמה עולה ביובית לזוג?

ביובית היא קופת חולים המציעה כיסויים לזוגות. הן אחת החברות הבודדות בענף שמציעות שירות כזה. ביובית מציעה שלושה סוגי תוכניות:

– תוכנית בסיסית: לתוכנית זו יש את הפרמיה החודשית הנמוכה ביותר והיא גם הבסיסית ביותר. התכנית מכסה רק דמי אשפוז ודמי לידה.

– תכנית סטנדרטית: לתכנית הסטנדרטית יש פרמיה חודשית גבוהה יותר מהתכנית הבסיסית, אך היא מציעה יותר כיסוי. הוא כולל את כל היתרונות של התוכנית הבסיסית, בתוספת כיסוי נוסף לטיפולי שיניים וראייה, תרופות מרשם ושירותי בריאות הנפש.

– תכנית פרימיום: לתכנית הפרימיום יש פרמיה חודשית גבוהה אף יותר מהתכנית הרגילה, אך היא מציעה גם יותר כיסוי. זה כולל את כל היתרונות של שניהם הבסיסיים

ביובית היא חברה המספקת מוצרים ביו-מוצרים בסיטונאות. יש להם מגוון רחב של מוצרים לבחירתך, כולל מוצרי ביו סיטונאיים ונעליים סיטונאיות. מידע נוסף באתר היכנסו לכתובת https://bwild.co.il/

ביובית היא חברה המציעה מחירים נוחים למוצריה. יש להם מוצרים לכל התקציבים, כולל נעליים זולות ויקרות.