תפריט סגור

לאן לטוס – יעדי טיול מפתיעים

טום מרצ'נט הוא המייסד השותף של חברת נסיעות היוקרה ומתכנן הנסיעות Black Tomato, המציעה חוויות יוקרה ברחבי העולם באמצעות מסלולי טיול מעוררי השראה וגישה ליעדים המרוחקים המתפתחים בעולם. בין אם אתם בני שלושה ימים או שבועיים, ציידי חופשות ותיקים שהתחילו בשנת 2017 על ידי בעל ואישה בוושינגטון די.סי. יסדרו עבורכם את הטיול. טיסות הלוך ושוב מארה"ב זמינות ב-$598, והמלון הממוצע יחזיר לכם 122$ ללילה.

אבל ככל שהעולם הופך יותר ויותר מחובר זה לזה

המחיר של נסיעות לחו"ל עשוי להפתיע אותך – בצורה טובה. אם אתם מחפשים לטוס מחוץ לארה"ב, ריכזנו עבורכם רשימה של יעדים בינלאומיים שלא יעלו לכם סכום מסודר. בדרך כלל, אם אתה רוצה לחסוך כסף, אתה צריך לתכנן את הטיול שלך ליעדים לא עונתיים.

אם לא תדרוך לאטרקציות תיירותיות צפופות

אתה עלול לקבל חווית טיול אותנטית יותר. אם תרצו לחקור את האזור הכפרי, עדיף לנסוע ברכב או להצטרף לקבוצת טיולים מאורגנת. יש הרבה מקומות נהדרים לראות, אבל מטיילים מתחילים בדרך כלל לא נוסעים מחוץ לווילנה ולטראקאי.

אני יכול למלא את כל הרשימה של יעדי התיירות האהובים עלינו בכל כך הרבה מקומות יפים באיסלנד

אבל ככל שאנחנו מטיילים יותר, קשה יותר לבחור כמה מקומות מועדפים. עם זאת, במאמר זה נתמקד בכמה מהיעדים הטובים והיפים ביותר ב-20 שנות הטיול האחרונות.

בפוסט זה

ניקח אתכם למסע בארבע פינות של העולם העצום והמגוון שלנו כדי להראות לכם כמה יעדי טיול נפלאים ומרגשים. כבלוגרית טיולים ראינו הרבה מקומות, אבל יחד עם זאת, נראה שה-wishlist שלנו לא מתקצר. עם זאת, לאחר מספר שנים של טיול, שנינו הרגשנו שראינו כל כך הרבה מקומות יפים שקשה היה לקבל השראה מהיעד החדש. האי הדרומי של ניו זילנד היה ברשימות המטלות של שנינו והיה אחד המקומות הראשונים שהלכנו יחד.

באופן לא מפתיע

זהו אחד מיעדי החופשה הטובים בארץ. מאצ'ו פיצ'ו אולי היה מפורסם כבר זמן רב, אבל הוא אחד מהחורבות הארכיאולוגיות העתיקות שהתגלו לאחרונה והוא בהחלט אחד מיעדי הטיול הטובים בעולם. כחובבי היסטוריה וכותבי טיולים שנסעו למאצ'ו פיצ'ו, האקרופוליס האתונאי ונגעו ברבות מהריסות רומא, טרויה היא ללא ספק אחד המקומות המיסטיים ביותר בעולם שטרם ראינו. אחד היעדים הנחשקים ביותר שלנו לבקר בהם הוא מקום שחורג מעבר ליעד נופש, אלא מיתוס חי: העיר טרויה.

דלתת אוקאונגו היא אחד מאותם יעדי טיול שכדאי לבקר בהם לפחות פעם אחת בחייכם. דבר מדהים אחד ביעד הטיול הייחודי הזה הוא חיות הבר. יש מקרים שבהם אתה רואה מקום כל כך מיוחד שאתה מבין מיד שזה היה שווה את זה.

טרומסו בצפון נורבגיה היה אחד היעדים שגרמו לי לאהוב טיולי חורף

אנטארקטיקה היא בהחלט לא עבור כולם, אבל היא צריכה להיות ברשימה עבור כל אדם שאוהב לטייל. "אני אוהב את הרעיון של מסע מסתורי, ובמיוחד אחרי שנתקעתי פחות או יותר בשנה האחרונה, אני לגמרי מוכן ללכת לכל מקום עכשיו.

בכל מקרה, אני מקווה שזה נותן לך השראה לטייל יותר ולגלות מקומות חדשים. וככזה, שום רשימה של יעדי הטיולים המובילים בעולם לא תהיה שלמה בלי להזכיר את ונציה.

סוכנות נסיעות הפתעה המתמחה בחבילות טיולים לאומיות בארה"ב

סוכנות נסיעות הפתעה המתמחה בחבילות טיולים לאומיות בארה"ב. Pack Up + Go, סוכנות נסיעות שבסיסה בפיטסבורג, נפתחה בינואר 2016 ושלחה כמעט 16,000 נוסעים ל-8,000 נסיעות ל-90 יעדים ברחבי המדינה.

כל המסע

מהיעד למה לעשות שם, הוא הפתעה. Pack Up + Go פועלת כמו סוכנות נסיעות רגילה – והיא מוסמכת במלואה, לדברי המייסדת והמנכ"לית ליליאן רפסון – פשוט למטיילים אין מושג לאן פניהם מועדות עד היום שבו הם עוזבים. הנה מה שקרה, מאז שלחצתי על כפתור הקנייה בטיול שלי, ועד שנחתתי ביעד לא צפוי ועד מה שעשיתי כשהגעתי.
בכדי לבדוק מידע בתחום של לאן לטוס ולאן לטוס – יעדי טיול מפתיעים ניתן להעיף מבט ב- travelers.co.il

שבוע לפני הטיול

Pack Up + Go מספק לנוסעים תחזית מזג אוויר ליעדם, כמו גם כמה רמזים לא עדינים למיקום. עבור טיולי סוף השבוע שלו, ספר לחברה היכן אתה רוצה להתחיל והוא יתכנן מסלול לא צפוי באזור שלך, כולל מספר לילות במקומות שונים, אטרקציות מרכזיות ופעילויות לבדיקה לאורך הדרך.

זה יכול גם לחסוך לך מעל 55% בעלויות הנסיעה בהשוואה להזמנת הטיול שלך בעצמך, הודות לעסקאות הנסיעות המועדפות. Jubel, חברת נסיעות טכנולוגית מקליפורניה שנוסדה בשנת 2015, מציעה תכנון נסיעות ומסלולים מותאמים אישית למגוון יעדים.

Pack Up + Go פועל אז כשירות לאתר שותפים

כדי להתאים את הנוסע ליעד האידיאלי, תוך שימוש בסוכני נסיעות פנימיים לתכנון נסיעות. לאחר שהחברה בחרה יעד, הם אוספים מסלולי טיול לדוגמה עם עצות ומניחים אותם בתיקייה לבנה עבה כדי לשלוח בדואר למטייל. עם Pack Up and Go ורוב מארגני ההפתעות האחרים, המטיילים משתתפים בסקר מקוון ראשוני שקובע את התקציב שלהם, מודד את תחומי העניין שלהם וקובע את סגנון הטיול שלהם (יש טיולי הרפתקאות, טיולי תרבות או נסיגות מרגיעות לבחירה). בעבר הסברנו על סוג הנסיעות שבהן כל סוכנות מתמחה, היעדים שכל אחת מציעה, תהליכי ההזמנה והמחירים.

אם אתה אוהב היסטוריה וארכיאולוגיה

אנגקור וואט הוא אחד מיעדי הטיול הטובים בעולם. אם אתם אוהבים לטייל, הפארק הלאומי גרנד קניון של אריזונה הוא אחד המקומות הטובים ביותר לבקר בהם. גואטמלה נחשבה בעקביות לחביבה על קוראי Travel + Leisure בשל השילוב שלה בין יופי טבעי ונפלאות היסטוריות. הזמינו את הטיול שלכם לאוגוסט, אז יהיה זול יותר לנסוע לגואטמלה סיטי.