תפריט סגור

למה האי טנריף מומלץ למטיילים?

דרום טנריף הוא מושלם להנאה ממזג האוויר החם ומהחופים לאורך כל החוף. פארק השעשועים הגדול ביותר של טנריף, פארק סיאם בסגנון תאילנדי, הוא אטרקציה חדשה שזוכה לפופולריות עצומה בקרב תיירים. עם האקלים המעיין כמו האביב, הנוף הוולקני שלו, החופים המרגיעים שלו, המסעדות עם המטבח המסורתי והמסורות שניתן לדעת והמקומות המיוחדים הרבים לשהות בהם, הוא מעלה חיוך על פני מבקריו.

אם אתה רוצה ליהנות ממגוון רחב של נופים ואדריכלות

אז טנריף הוא אחד האיים הקנריים הטובים ביותר שאליהם אתה יכול להגיע. בנוסף, הוא הגדול ביותר באיים הקנריים כך שאם אינכם יודעים איזה מהאיים הוא הטוב ביותר עבורכם, זו הבחירה הטובה ביותר. מסיבה זו, וזה אמור להיות אחד היעדים הפופולאריים ביותר באיים הקנריים.

אין להתפלא על כך שיש באי כמה חופים מרהיבים

עם מעט עזרה מחול סהרי מיובא. בטנריף תוכלו ליהנות מחופי חול לבנים משובחים בדרום ומחופים שחורים וולקניים בצפון. אחד המסלולים הפופולאריים ביותר עבור תושבים מקומיים ותיירים הוא לאס טרזיטאס עם אורן, שנמצא במרחק של 10 דקות נסיעה מבירת האי.

בחוף הצפוני

אחד החופים הטבעיים הנידחים ביותר של האי הוא אל בולולו החשוך והוולקני. נטוריסטים גם מוצאים מקום לחשוף הכל על החול הזהוב הארוך של לה טג'יטה בצד השני של האי. אחת האטרקציות הטבעיות המרהיבות ביותר של האי הם צוקי לוס ג'יגאנטס, שהם חלק מהאזור המערבי ומארחים אתרי נופש מרוחקים רבים.

הצוקים של לוס גיגאנטס מתנשאים 800 מטר מדהימים מעל אתר הנופש

עם חופים חוליים וולקניים שחורים ומפרצונים סלעיים מבודדים רבים המתהדרים במים צלולים להפליא. תוכלו גם לבלות יום מרגיע בחוף לאס ויסטאס או בקוסטה דל סילנסיו, הממוקם בהמשך הצוקים המרשימים של לוס ג'יגאנטס. באיים טנריף וגראן קנריה מחכים לכם תיירים רבים אחרים, אך רובם מגיעים לחופים האגדיים.

טנריף

הגדולה באיים הקנריים הספרדיים, היא גם יעד התיירות הפופולרי ביותר. עם מזג אוויר נעים בכל ימות השנה, חופים פנטסטיים, אוצרות טבע ואווירה תוססת ונינוחה שאנחנו הכי נהנים בה באיי העולם, טנריף ראוי להיות כאן. הקנריות פופולריות בקרב משתזפי בריטניה וצפון אירופה, ותוכלו לדבר אנגלית ברוב המסעדות, בתי המלון והחנויות.

כפי שכבר אמרנו

אנשים רבים חושבים שהאיים הקנריים, כולל טנריף, הם אתר הנופש המושלם בחוף בכל השנה, בזכות עצי הדקל, חופי החול הזהובים, השמש הנצחית והשקיעות הקסומות. מטיילים המבקשים לברוח מהאקלים הקרים של צפון אמריקה, צפון ארצות הברית וקנדה ינצלו את ימי החורף החמים של טנריף כדי לחקור את הכפרים הקטנים ואת הקניות בסנטה קרוז. זה לא אומר שהאי אינו יעד אידיאלי בכל ימות השנה, אך הבה נבהיר כמה דברים.

טנריף

הגדול ביותר באיים הקנריים והאי המאוכלס ביותר בספרד ממוקם מול חופי אפריקה, מה שאומר שקרבתו לקו המשווה ורוח הים החמה יצרו את הימים החמים ביותר בשנה. בטנריף יש אחד האקלים הטובים בעולם עם אחד מהפרשי הטמפרטורות הקטנים ביותר בין שעות היום ללילה, עם טמפרטורות מקסימליות של 21 מעלות בחורף ו -26 עד 28 מעלות בקיץ. השפעות הטייד ורוחות הסחר הופכות את האקלים בטנריף, למרות קווי רוחב דומים, לנעים יותר מאשר בפלורידה, מצרים ומרוקו.

יש הרבה מזג אוויר לא פגום בחודשים אלה

אך ישנם שיקולים מסוימים שיש לקחת בחשבון בעת תכנון ביקור. ערכו את המחקר מראש כדי לוודא שתפיקו את המיטב מטנריף, הגדול ביותר בקנריות והאי המאוכלס ביותר בספרד, בכל הנוגע להימנעות מקהל התיירים העצום. במדריך הטיולים שלנו לטנריף תוכלו למצוא מידע על החופים הטובים ביותר, הנקודות, הפעילויות וחיי הלילה של האי.

אולי אתה לא יודע את זה

אבל טנריף היא יותר מסתם יעד מסיבה, שבו תגרר אותך על ידי משפחה בגיל 10, ותציע שילוב מפתיע של חופים, הרים, יערות וכפר. נוסף על כך, יש טאפאס ספרדי טעים ובמחיר סביר בו תוכלו למעוד מעט. מסלול זה בן שבעה ימים לטנריף יעזור לכם לחוות את הטוב ביותר באי תוך שבוע בלבד.

ביקור בפסגת טיידה

היא אחת הפעילויות הטובות ביותר באיים הקנריים. זהו הפסגה הגבוהה ביותר של טנריף והיה אתר מורשת עולמית של אונסק"ו מאז 2007 והוא גם אחד האתרים ברשת Natura 2000. אתה יכול גם לקחת סיור לצפייה בלווייתנים ודולפינים באי, שהוא אחד הטובים ביותר בטנריף.

טנריף שייכת לאיים הקנריים

ארכיפלג השייך לאפריקה, אך גם לספרד. אם אתה אזרח במדינה של האיחוד האירופי, אינך זקוק לדרכון או תעודת זהות מכיוון שיש הרבה טנריף כחלק מהאיחוד האירופי. עם זאת, אם יש לך אטרקציות אחרות, שקול אותן כאחד היעדים הטובים ביותר באיים הקנריים ליד הר טיידה.

אם יש לך הרבה זמן ורוצה להחזיק מכונית משלך

אולי תחשוב על מעבורות ומצאנו שני קווים מספרד, הוולבה וקדיקס, כך שאפשר לנסוע במעבורת לקנרית איים. אספנו מידע על נתיבי המעבורת הפופולאריים ביותר וכמה זמן לוקח להגיע ליעדים הסמוכים מטנריף. באי שני שדות תעופה, אתר הנופש סור בטנריף ולאס אמריקה, וסביבתו הצפונית, הבירה סנטה קרוז דה טנריפה.

ישנה מעבורת יומית בין גראן קנריה לטנריף לאורך כל השנה, אך התדירות עולה במהלך חודשי הקיץ. לדעתנו, הדרך הזולה והטובה ביותר לנסוע לאי היא השכרת רכב. שילמנו 100 דולר למשך 6 ימים והחלטנו לשכור רכב והיינו מרוצים מאוד.
על מנת לבדוק מידע אודות האי טנריף כדאי לבדוק ב- xn--debcunx.co.il

דבר שיכול להיות מבלבל

הוא שיש רק גן בוטני מפורסם אחד והוא לא לה אורוטבה, אליו נלך מחר. היית צריך להבין שאתה בדרך לבקר בפיסת טבע קטנה באחת הערים הגדולות באי ולא בעיירה באי הגדול ביותר. זכרו, אין סיבה לדלג על החופים של טנריף כדי לנקוט נקודה.