תפריט סגור

מבחני מיון לעבודה

הוספת מבחנים להערכה שלך לפני הגיוס יכולה לעזור לך להבין את ביצועי העבודה הפוטנציאליים ושביעות הרצון של המועמדים שלך מהיבטים מסוימים בתפקיד הפתוח שלך. ישנם מספר סוגים של מבחנים בהם תוכל להשתמש כדי למדוד את כישוריו הרכים של המועמד כמו כישורים קוגניטיביים, אישיות ושיפוט מצבי, כמו גם מיומנויות קשות כגון כישורים ספציפיים לתפקידים (למשל הנהלת חשבונות, מפתחי אתרים) בהערכתך. כל סוג מבחן מתמקד בהיבט אחד של הפרופיל הכולל של המועמד, אך ערבוב סוגי מבחנים להערכתך יעזור להוציא את הנתונים הדרושים להחלטות גיוס טובות יותר.

בהתאם לסוג הבדיקה המשמשת

הערכות יכולות לספק מידע רלוונטי לגבי תפקודו של המועמד במקום העבודה לפני הגיוס. מעסיקים המשתמשים ביותר ממבחן אחד עבור כל מועמד מאפשרים להם להעריך יותר מהיבט רלוונטי אחד של המועמד ולספק נתונים אובייקטיביים ואמינים כדי לייעל את תהליך הגיוס ולקבל החלטות מושכלות יותר.

ניתן להשתמש במבחנים לפני תעסוקה בזמן הגיוס

כדי לקבוע את תכונות האופי של אנשים ואת הכישורים המקצועיים שאתה מחפש. מבחנים אלה משמשים לבדיקת מועמדים וכוללים מבחנים של כישורים קוגניטיביים, ידע, כישורי עבודה, כישורים פיזיים ומוטוריים, אישיות, אינטליגנציה רגשית, כישורי שפה ויושרה.

Successa (r) webe מצא כי ניתן להשתמש במבחנים לפני תעסוקה מוקדם בתהליך הגיוס לבדיקת מועמדים שעושים את החיתוך הראשון שלהם, ותוכל למיין מועמדים שתורמים את מה שאתה מחפש מבלי לשקול אוֹתָם.
למידע מורחב על מבחני מיון לעבודה עליך להעיף מבט ב- logipass.net

מבחני כשירות למועמדים מבחני הכשירות לתעסוקה הם חלק מגישה שיטתית לבדיקת כישוריהם של עובדים חדשים פוטנציאליים בשלב הערכת טרום הגיוס

הערכות כישרון ידועות גם כמבחני טרום תעסוקה או מבחני קריירה כדי לסייע למעסיקים לקבוע אילו מועמדים מתאימים ביותר לעבודה. ישנם סוגים רבים של מבחנים לפני תעסוקה שיכולים לעזור לך להבין אם מועמד מתאים לעבודה מסוימת זו באמצעות ראיונות עבודה.

תוצאות מבחן לפני תעסוקה מהוות מרכיב במכלול קריטריונים מקיף להערכת מועמדים

לרבות קורות חיים, ראיונות, ניסיון בעבודה והכשרה רלוונטית לתפקיד. על מנת ליישם את המבחן הקדם-תעסוקתי בהצלחה, על המעסיקים לקבוע (1) אילו בדיקות נחוצות, (2) לבחור ולפתח מבחנים המעריכים את הידע, הכישורים, הכישורים ומאפיינים אחרים הנדרשים על ידי KSAOs (3) ולעקוב אחר יישום הבדיקות הללו. על מנת לקבוע איזה סוג של בדיקות סקר פועלות בצורה הטובה ביותר עבור החברה שלך, חיוני לוודא שהבדיקות הניתנות למועמדים הן מהימנות ותקפות, להניב תוצאות עקביות המנבאות הצלחה במקום העבודה ולהימנע מתביעות אפליה.

מבחנים לפני תעסוקה

על ידי סיוע לחברות בזיהוי מועמדים אשר סביר להניח שהם יניבו ביצועים טובים בעבודה, יכולים להוביל ליתרונות נוספים עבור החברה, כגון חיסכון בזמן ועלויות בתהליך הבחירה, הפחתת מחזור ושיפור המורל. . מעסיקים יכולים להגדיל את הסיכוי לגייס מועמדים באיכות גבוהה על ידי שימוש במבחנים לפני תעסוקה כדי לבחור ולסנן את המועמדים הטובים ביותר לתפקיד. הם יכולים גם להפחית את שיעור התחלופה של החברות שלהם על ידי שכירת מי שעובר את מבחן ההסמכה מכיוון שהוא מראה שהמבקש יישם את הידע שלו.

מעסיקים יכולים להשתמש בתוצאות הבדיקות הללו לאחר איסוף מספיק נתונים מהפונים לשאול שאלות ספציפיות לגבי הכישורים והניסיון שלך

לדוגמה, מבחן הקשור לעבודה למנהלי בתי מלון עשוי לכלול שאלות והדמיות למדידת "יכולת התקשורת ביעילות וכישורי שירות הלקוחות שלהם". מבחני תעסוקה בוחנים למה מסוגל מועמד לעבודה, במה הוא טוב ועד כמה הוא יכול לבצע משימות פיזיות במקום העבודה.

לדוגמה

אם המעסיק העתידי שלך שוכר רואה חשבון בכיר, תוכל לקבל מבחן ידע בעבודה לתהליך הנהלת החשבונות הפנימית של המעסיק. לדוגמה, ניתן להשתמש במבחן התעסוקתי eSkills כדי למדוד את יכולתו של המועמד לפתח וליישם יישומים מבוססי אנדרואיד, כולל Java Enterprise Edition 6, כמו גם מושגי מסדי נתונים.

מבחני יכולת קוגניטיבית משמשים למדידת חשיבה

זיכרון, מהירות ותפיסה תפיסתית, כישורי ספרות וקריאה וידע על פונקציות מסוימות של תפקיד המועמד. מבחני יכולת קוגניטיבית מודדים את יכולתם של המועמדים ללמוד מידע, ומבחני eSkills תעסוקתית מעריכים את המידע שיש ברשות המועמד לפני קבלתו לעבודה. למרות שמעסיקים רבים מעדיפים מבחני ביצועים נפשיים על פני אמצעי אינטליגנציה כלליים, לא ברור אם מבחנים כאלה יכולים לחזות במדויק את ביצועי העבודה והאם יש להם השפעות מפלה.

על ידי שימוש במבחני יושרה בתחילת תהליך הגיוס

מעסיקים יכולים לחסוך זמן וכסף ולהפחית את הסיכון של מועמדים שנבדקו שמפגינים התנהגויות במקום העבודה העלולות לפגוע בעסק שלהם. על ידי בדיקת כשירות גופנית בתחום שלב נוסף בתהליך עבור המעסיקים, הם יכולים לא רק למצוא מועמדים מוסמכים, אלא גם להפחית את הסיכון לתאונות עבודה. ביצועי העבודה הבאים. להערכה יש תוקף סימולטני, שכן המעסיק יכול לבדוק את העדכונים nt עובדים והשוו את התוצאות עם הערכות זמינות בו זמנית של ביצועי העבודה, ערכי הבדיקה ומדידות הביצועים. הערכת תוצאות הבדיקה של מעסיקים בהשוואה לפונים וביצועי העבודה הבאים של הפונים.

מבחני מיון תעסוקה מקוונים הם סוג של מבחן תעסוקה המלווה או עוקב אחר פנייה ולפעמים קדם לו ראיון טלפוני או ראיון רשמי

מבחני אישיות הם הערכות המשמשות את המעסיקים לזיהוי מועמדים שתכונות האופי שלהם מתאימות ביותר לתפקיד מסוים.

בקיצור

בדיקות מסוג זה מסייעות למעסיקים להבין טוב יותר את המועמדים לפני קבלת החלטות גיוס. עסקים קטנים רבים משתמשים במבחני סינון לפני גיוס כדי לצמצם את מאגר המועמדים המתאימים. השימוש במבחנים וטפסי הערכה לפני תעסוקה הוא פתרון אידיאלי לאסוף תובנות רלוונטיות ומונחות נתונים על המועמדים שלך לפני בחירתן כאידיאליות לתפקיד שלך.