תפריט סגור

מדוע גם אתם צריכים פרסום בגוגל בשביל העסק שלכם

כיצד הוא עובד?

פרסום בגוגל הוא סוג של פרסום מקוון המופעל דרך רשת המודעות של גוגל. הפרסום בגוגל מאפשר לעסקים לקדם את המוצרים והשירותים שלהם באמצעות מודעות חיפוש, תצוגה ווידאו.

ניתן להשתמש בפרסום בגוגל למטרות רבות ושונות, כגון קידום העסק שלך באינטרנט, יצירת מודעות למותג או העברת תנועה לאתר שלך.

הפרסום בגוגל הוא אחד מכלי השיווק החזקים והיעילים ביותר בעולם. זוהי דרך חסכונית להגיע ללקוחות פוטנציאליים ולהגביר את המכירות.

פרסום בגוגל, הידוע גם בשם גוגל אדוורדס, הוא סוג של פרסום באינטרנט המשמש לקידום אתרים על ידי הצבת מודעות בדפי התוצאות של מנוע החיפוש של גוגל או דרך רשת השותפים שלה.

המודעות מבוססות על מילת מפתח אחת או יותר שהמפרסם בוחר. זה מאפשר לעסקים להציג את המסר שלהם לאנשים שסביר שיתעניינו במוצרים או בשירותים שלהם בזמן שהם מחפשים מידע באינטרנט.

מפרסמים משלמים כאשר מישהו לוחץ על מודעה ומבקר באתר שלהם, במקום לשלם עבור כל אדם שרואה את המודעה.

היסטוריה קצרה של פרסום מקוון

פרסום מקוון עבר דרך ארוכה בעשורים האחרונים. מהימים הראשונים של מודעות באנר וחלונות קופצים, ועד היום שבו גוגל אדוורדס היא הצורה הפופולרית ביותר של פרסום מקוון.

גוגל אדוורדס היא סוג של שיווק במנועי חיפוש (SEM) המאפשר למשווקים להציע הצעות מחיר על מילות מפתח מסוימות כדי שהמודעה שלהם תופיע כאשר מישהו מחפש את מילת המפתח הזו.

מאמר זה יספק הקדמה מדוע אתה צריך פרסום בגוגל עבור העסק שלך, ומה זה כרוך.

החלק הראשון יכסה את ההיסטוריה של הפרסום המקוון, מההתחלה שלו עם מודעות באנר, ועד היום שבו חברות מוציאות יותר מ-100 מיליארד דולר בשנה על גוגל אדוורדס בלבד. החלק השני יסקור כיצד גוגל אדוורדס עובד, ומדוע זה כל כך פופולרי בקרב מפרסמים.

גוגל

איך מגדירים מסע פרסום?

הפרסום בגוגל הוא כלי שיווקי רב עוצמה לכל עסק. זה יכול לשמש לקידום מוצר או שירות או לבניית מודעות. ניתן להשתמש בפרסום בגוגל בדרכים רבות ושונות, ממיקוד ללקוחות על סמך גילם, מיקומם ותחומי העניין שלהם ועד ליצירת מודעות אינטראקטיביות שאנשים יכולים לשחק איתן.

פרסום בגוגל אינו רק פרסום מודעה בדף מנוע החיפוש. זה כולל גם שימוש בשירותים אחרים של גוגל כמו YouTube ו-Gmail למטרות שיווק.

ישנן סיבות רבות מדוע אתה צריך פרסום בגוגל עבור העסק שלך. אחת הסיבות החשובות ביותר היא שזהו מנוע החיפוש הנפוץ ביותר בעולם. זוהי גם דרך פופולרית מאוד למצוא מידע, מוצרים ושירותים.

פרסום בגוגל יכול להתבצע בדרכים רבות. ניתן להקים קמפיין בגוגל ולהקים קמפיין חד באמצעות גוגל אדוורדס או מודעות ברשת המדיה באתרי אינטרנט דרך רשת מודעות כמו DoubleClick.

אתה גם רוצה לוודא שאתה משתמש בכל הכלים העומדים לרשותך בכל הנוגע לפרסום בגוגל כי הם יעילים מאוד.

מודעות תוכן לעומת מודעות לתצוגה

מודעות תוכן הן דרך מצוינת להציג את התוכן שלך בפני אנשים שמחפשים אותו. הם יכולים להגיע לאנשים שהראו עניין במוצר או בשירות שלך על ידי קריאה עליו באתרים אחרים או על ידי לחיצה על תוכן קשור.

מודעות לתצוגה הן סוג של פרסום מהדור הישן שכבר לא עובד כמו פעם. הם לא מכוונים לאנשים הנכונים והם לא מופיעים כאשר אתה רוצה שהם יגיעו – כמו כאשר מישהו מחפש משהו שקשור לחברה שלך.

מודעות תוכן הן מודעות שנוצרות ומופצות באתר של בעל אתר, בעוד שמודעות לתצוגה הן אלו שמופיעות באתרים או באפליקציות שאינן זה עבורם נוצרו.

מודעות תוכן יכולות להיות הרבה יותר יעילות ביצירת הכנסה לעסק שלך. הסיבה היא כי הם נותנים חווית משתמש טובה יותר למבקר וקל יותר לעקוב אחר ההמרות שלו.

למודעות לתצוגה יש גם שימושים ויכולות להיות מאוד יעילות במקרים מסוימים, למשל כאשר אתה צריך להגיע לקהל גדול במהירות.

ההבדל בין מודעות תוכן לעומת מודעות לתצוגה הוא שפרסום מבוסס תוכן נעשה באתרים של בעלי אתרים ויש לו החזר ROI גבוה יותר מאשר פרסום מבוסס תצוגה המופיע באתרים או באפליקציות אחרות.

עלויות מודעות בגוגל והיכן למצוא אותן עבור סוגים שונים של חברות

פרסום בגוגל הוא דרך מצוינת לעסקים להרחיב את טווח ההגעה שלהם ולהשיג לקוחות חדשים. ניתן להגדיר מודעות Google עבור סוגים שונים של חברות, כמו מסחר אלקטרוני או ספקי שירותים. העלות של מודעות גוגל משתנה בהתאם לסוג החברה, אך ישנן דרכים רבות למצוא עלויות אלו בעזרת מעט מחקר.

הצעד הראשון לתחילת העבודה עם פרסום בגוגל הוא להבין איזה סוג חברה יש לך. ישנם סוגים שונים של קמפיינים בגוגל אדוורדס המותאמים לסוגים שונים של עסקים. לאחר שהבנת איזה סוג חברה יש לך, תוכל להיכנס לאתר גוגל אדוורדס ולמצוא את העלות ומידע אחר על מסע הפרסום שלך.

פרסום בגוגל הוא דרך מצוינת להגיע לקהל היעד שלך. זה יכול לשמש עבור כל סוג של עסק, ויש הרבה דרכים שונות לפרסם בגוגל.

חלק מהחברות גילו שהן צריכות להשתמש בפרסום בגוגל מכיוון שזו הדרך היחידה שבה הן יכולות להגיע לקהל היעד שלהן.

אם אתה רוצה להצליח עם מודעות Google, עליך להבין מאיפה מגיעה העלות ומה קובע את העלויות הללו עבור סוגים שונים של עסקים.