תפריט סגור

מדריד עם ילדים כדאי לטוס?

בין כל ההיסטוריה הספרדית, התענוגות הקולינריים והתרבות התוססת, מדריד היא היעד המושלם לחופשה משפחתית. מדריד היא בירה אירופאית יפה, מושלמת לחופשה משפחתית. יש מה להציע גם למבוגרים וגם לילדים. למרות היותה בירת ספרד, מדריד מתעלמת לעתים קרובות כיעד ידידותי למשפחות לטובת הקסם הארכיטקטוני של ברצלונה או סביליה.

בירת ספרד מוטלת לעתים קרובות בצל ברצלונה הסמוכה

אבל הרגשנו שמדריד בהחלט שווה ביקור. בירת ספרד, מדריד, תקסום את כל המשפחה עם מזג האוויר היפה, ההיסטוריה, הפארקים, הארכיטקטורה ותרבות הילדים של בירת ספרד. פארקים ספרדיים יפים ותרבות ספרדית משפחתית לא ישאירו אתכם אדישים.

מדריד מלאה במוזיאונים ואטרקציות לקטנטנים

אבל אם אתם אוהבים לטייל, בדקו את כל טיולי היום המשפחתיים הנהדרים שתוכלו לקחת במהלך שהותכם בבירת ספרד. טבלו את עצמכם בתרבות הספרדית, דגמו מאכלים מקומיים, ודאגו לילדים בכל הגילאים עם רשימה זו של הדברים הטובים ביותר לעשות עם ילדים במדריד. הנה הדברים המועדפים עלינו לעשות במדריד לילדים שכל המשפחה תאהב.

בעוד שמוזיאון אומנות או ארמון היסטורי אולי לא נראה כמו האופציה הכי כיפית לילדים

קל יותר ממה שאתה חושב ליהנות מכמה מהדברים האלה במדריד עם ילדים. יש כיום גלריות ומוזיאונים רבים במדריד, כולל מוזיאון הפראדו ומרכז האמנות ריינה סופיה, כל אחד מהם מתהדר ביצירות אמנות היסטוריות בעל שם עולמי, והוא אחד הדברים הטובים ביותר לעשות במדריד למטיילים. לבד. הכניסה לשניים ממוזיאוני האמנות הטובים ביותר בספרד, פראדו וריינה סופיה, היא חינם בערבים ובסופי שבוע מסוימים (ילדים מתחת לגיל 18 תמיד חופשיים).

הארמון המלכותי

יחד עם מוזיאון ריינה סופיה ומוזיאון תיסן-בורנמיסה, מהווים את "משולש הזהב של האמנות" של מדריד. מדריד מלאה באנדרטאות נהדרות כמו הארמון המלכותי, פלאזה מאיור או פסלונים רבים, ולאנשים המתעניינים באמנות, במוזיאונים אל פראדו, ריינה סופיה או תיסן יש כמה מהאוספים הפנטסטיים ביותר של אמנים ספרדים מפורסמים כמו ולסקז, גויה, פיקאסו או מירו.

בנוסף לפארקים השונים הממוקמים בעיר עצמה (כולל פארק השעשועים

גן החיות והפאוניה), יש שפע של פארקי שעשועים לכל הגילאים בפאתי מדריד. למדריד יש פארקים נהדרים שבהם אתה יכול בקלות להפריע לסיורים שלך ולתת לילדים לרוץ. ישנם מספר מתקני שעשועים לילדים, מה שהופך את פארק רטירו למקום מצוין לבקר במדריד עם ילדים. פארק השעשועים מדריד סיטי הוא המקום המושלם לחופשה משפחתית ואחד הדברים הטובים ביותר לעשות במדריד לילדים.

מלא ברכיבות מהנות

משחקים ורכיבות, הפארק הוא המקום המושלם לבילוי עם כל המשפחה. למדריד יש גם שפע של פעילויות ידידותיות לילדים, כמו הבית של ריאל מדריד, אצטדיון הכדורגל המפורסם ברנבאו, שיכול להיות כיף לילדים גדולים יותר שאוהבים כדורגל. מוזיאונים נהדרים, פארקים נפלאים ואוכל טעים – במדריד יש בידור לכל הגילאים. ספרד היא יעד נהדר לחופשה משפחתית, כי נראה שבספרד יש משהו לכל הגילאים וסגנונות הטיולים.

כל זה והיחס מסביר הפנים לילדים הופכים את ספרד לאחד היעדים הטובים ביותר לחופשה משפחתית

לקחנו את הילדים שלנו לספרד בכמה הזדמנויות ואלו הטיפים המובילים שלנו לטיולים עם ילדים ולטיולים לספרד עם ילדים. הנה הטיפים המובילים שלנו לבדיקת הורים לחופשה משפחתית מדהימה בספרד. אם אתם מחפשים מפלט תרבותי מרגיע באירופה, מדריד היא המקום הטוב ביותר לבקר בספרד עם ילדים.

אם אתם מחפשים אטרקציות משפחתיות וחופשות עירוניות עם ילדים

בספרד יש כמה מהערים הידידותיות לילדים הטובות ביותר באירופה, עם המון מוזיאונים, פארקים ואטרקציות תרבותיות. בתור אחת המדינות הגדולות באירופה, ספרד מושכת מיליוני תיירים בגלל האקלים הספרדי החם שלה, האווירה הנינוחה והאוכל והיין הטעימים. ספרד תמיד הייתה מועדפת על משפחות מטיילות ולא מראה סימני האטה…למעשה, היא הפכה ליעד השני הכי מבוקש שלנו בשנים האחרונות, אחרי איטליה.

בנוסף להיותה יעד משפחתי מושלם

ביפן יש תרבות עשירה ותוססת. כשאתם נוסעים למדריד עם ילדים (במיוחד אם אתם נוסעים למדריד עם פעוטות או ילדים בגיל הגן), ייתכן שתצטרכו להיות מאוד סלקטיביים לגבי המקום אליו אתם הולכים, אלא אם כן יש לכם חובבי היסטוריה רציניים במשפחה. למרבה המזל, ביקור במדריד עם ילדים יכול להיות קל ומהנה, עם מעט תכנון מראש. עם כל כך הרבה אפשרויות ידידותיות לילדים במדריד, אתה בהחלט יכול להתאים אישית מסלול שיתאים לכל בני המשפחה.

כמה אפשרויות נהדרות לילדים גדולים יותר או לבני נוער המבקרים במדריד כוללות את הסיור באצטדיון ריאל מדריד (Santiago BernabA(c)u)

מופע פלמנקו, נסיעה ברכבל telefA(c)rico וקניות במדריד. שוק אווירי כמו אל ראסטרו. פארקים ומוזיאונים של מדריד מארגנים בדרך כלל אירועים מיוחדים לילדים ובני נוער. אם אתם חוששים שמוזיאון הפראדו משעמם מדי עבור הילדים אבל חובה עבורכם, שקול סיור עם סיורים מודרכים פרטיים במוזיאונים של מדריד.

אם הילדים שלכם אוהבים דינוזאורים וכל מה שקשור לפארק היורה

הקפידו לארגן ביקור במוזיאון הלאומי למדעי הטבע במדריד. בספארי המשפחתי של מדריד באלדה דל פרזנו, תוכלו לנסוע דרך נוף עצום ומלא חיות בר כמו אריות, נמרים, אנטילופות וזברות. הם מקומות מדהימים לחלוטין וכנראה המקום הטוב ביותר לבקר בו במדריד לילדים מכיוון שיש להם מרחבים פתוחים לריצה, הרבה מגרשי משחקים (ראה תמונה למטה) ותוכלו אפילו לשכור סירה על האגם לגלישה במשוט.