תפריט סגור

מה זה קידום ממומן

הסיבה העיקרית לכך שמשווקים נותנים חסות לפוסטים באינסטגרם היא להשיג לקוחות חדשים על ידי קידום מוצרים או שירותים מסוימים. חסות לפוסט משפיע באינסטגרם עשוי להעניק לך את ההחזר הטוב ביותר על ההשקעה, אפילו יותר מקידום פוסט או מודעה. פרסום פוסטים ממומנים עם תוכן שנוצר על ידי משתמשים בפלטפורמה זו יוביל ליותר מעורבות.

פוסטים ממומנים באינסטגרם עוזרים לעסק שלך לצמוח על ידי כך שהם עוזרים לך לבנות מודעות למותג ולהגדיל את המעורבות

וכתוצאה מכך ליותר לידים ומכירות. עם הפוסטים הממומנים של הפלטפורמה, תוכלו לקחת את מה שכבר פורסם ולקדם אותו לאנשים שלא ראו אותו. עם מודעות ממומנות זו, המעורבות שלך (כולל תגובות, לייקים או פוסטים) תישאר עם הפוסטים הרגילים שלך הרבה אחרי שתסיים לקדם את הפוסט שלך.

מותגים משתמשים בשני סוגים של פוסטים ממומנים

כדי לקדם פרסום ממומן באינסטגרם קיימים על ידי תשלום כדי להגדיל את טווח ההגעה והמעורבות של הקהל. ההבדל העיקרי הוא שפוסטים ממומנים בתשלום מתחילים כפוסטים רגילים, בעוד שמשווקים יוצרים סוגים אחרים של מודעות במנהל המודעות של אינסטגרם רק כדי להשתמש בהם לשיווק. בעוד שאתה יכול להשתמש בסוגים שונים של מודעות כדי לקדם את המוצרים והשירותים שלך באינסטגרם, ישנם שני סוגים של פוסטים ממומנים זמינים.

בעוד שאתה יכול ליצור סוגים שונים של מודעות במנהל המודעות של אינסטגרם

משווקים רבים מתחילים להשתמש בפוסטים ממומנים מכיוון שהאפשרות הזו מאפשרת להם פשוט לשלם כדי לקדם פוסט אורגני שכבר קיים בעמוד שלהם. פוסט ממומן באינסטגרם הוא תוכן שנוצר ומפורסם על ידי משפיען מטעמו בתמורה לפיצוי כלשהו. ההבדל בחסות מסוג זה הוא שהמותג משלם למשפיענים, לא לאינסטגרם, עבור הגישה אליהם, ומי שיוצר ומפרסם את הפוסט הוא המשפיען, לא המפרסם. במקרים אחרים, פוסטים ממומנים על ידי מותג עשויים לכלול תמונות שסופקו על ידי המותג שלך, כמו גם תוכן כתוב שמעודד משפיענים להיכנס לתחרות או לשתף סיפור על הסיבה שהם חושבים שהמוצרים או השירותים שלך מעולים.

באחר

מותג נותן חסות למשתמש אחר באינסטגרם, המכונה לעתים קרובות "משפיען", שיוצר פוסט המייצג את המותג בצורה כלשהי. כשמשתמש אחר באינסטגרם מוצא מותג שרוצה לתת לו חסות, הוא יכול לגבות מהלקוח סכום מסוים עבור יצירת פוסט עם המוצר או השירות שלו. חסות בתשלום מתרחשת בין מותג למשתמש אחר באינסטגרם.

מותגים יתנו חסות למשפיענים או לחברות אחרות

כדי לפרסם את המוצרים שלהם. כאשר אתה נותן חסות לפוסט של משפיע, הוא אחראי ליצירת תוכן אותנטי המתמקד במותג, במוצר או בשירות שלך. אם אתם מתכוונים לבקש ממשפיען ליצור עבורכם פוסט ממומן על ידי מותג, שקול אם אתם מעוניינים לגרום ליותר אנשים לקדם את המותג שלכם, או לקבל חשיפה לפוסט שהם מפתחים. אם תרצו שמשפיען ייצור עבורכם פוסט ממומן על ידי מותג, פנו אליו באינסטגרם על ידי שליחת הודעה ישירה, או פנו אליו דרך האתר שלהם.

אתה יכול ליצור קשר עם המשפיע ישירות דרך ההודעות הפרטיות שלו באינסטגרם או באתר האינטרנט שלו

כדי לברר לגבי הזדמנות ממומנת. על ידי ביצוע הסעיף "כיצד ליצור פוסט ממומן באינסטגרם" למעלה, שותפים עסקיים יכולים לקדם תוכן מותג באמצעות מערכת הפרסום בפייסבוק, גם אם הם לא יצרו אותו. אם אתם מחפשים איך להשיג פוסט באינסטגרם בחסות החברה, דעו שאתם לא לבד. כשאתה מחפש מישהו שייתן חסות למותג שלך, שים לב למשפיענים או מותגים אחרים שמתיישרים עם המשימה שלך.

בעת קידום פוסט

תקבל את היתרון הנוסף של הוספת קריאה לפעולה אליו, שיכולה לעזור לך לקבל המרות מקהל חדש לגמרי. פוסטים מומלצים, כפי שהם מכונים בפייסבוק, ו"ציוצים פרסומיים" בטוויטר. פוסטים נבחרים מושלמים כאשר אתה רוצה להגביר את המעורבות, כמו לקבל יותר לייקים או שיתופים לפוסט מסוים, או כאשר אתה רוצה יותר חשיפה. עשו לייק לדף על ידי קידום פוסט שמציג את סוג התוכן שאנשים יראו אם הם עוקבים אחר העמוד שלכם. מטרת הפוסטים המקודמים היא להגביר את המעורבות של הפוסט המקורי על ידי הגעה לאנשים שמתעניינים בסוג זה של תוכן. בעוד שפרסום בתשלום יכול לעזור לאנשים ללמוד על מוצר חדש או למקד לקהל חדש, פוסטים ממומנים על ידי מותג נוטים להיות קצת יותר אורגניים.

זו גם מודעה למוצר חברה שלא עוקבים אחריו על ידי גלילה בפייסבוק או באינסטגרם

קידום פוסטים של קניות באינסטגרם הוא דרך מצוינת להגיע לאנשים בשוק היעד שלך ולגרום להם לבדוק את המוצרים שלך. חנות הבגדים מוצאת תמונה זו ומפרסמת אותה (באישור) בחשבונך בפלטפורמה זו.

 

כדי לעזור למותגים ולבעלי אתרים לקדם את המוצרים והשירותים שלהם, אינסטגרם מציעה הזדמנויות פרסום רבות, אבל מודעות אינסטגרם מסורתיות כמו מודעות בסטוריז הן לא הדרך היחידה לשים לב למותג שלך באינסטגרם. המפרסמים משלמים לאינסטגרם עבור קהל היעד, אבל יש ליצור את הפוסטים עצמם. תוכן ממומן ב-BuzzFeed מציין בבירור שהפוסט בתשלום ומזהה מי נותן החסות. המוצר או המותג הממותג מופיע בפוסט ובדרך כלל בכיתוב.