תפריט סגור

מה קידום אורגני

 

מה זה קידום אורגני ובמה הוא שונה מקידום ממומן?

באופן הפשטני ביותר ניתן לאמר שקידום אורגני הוא תהליך של אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) ואחד מהגורמים החשובים ביותר להגדלת התנועה לאתר האינטרנט שלך. בתהליך זה אתה יכול לשפר את הנראות של האתר שלך במנועי חיפוש כמו גוגל ולהביא תנועת גולשים רלוונטים ללא עלות לגוגל. אתר הממוקם היטב בתוצאות רלוונטיות בדף התוצאות של מנוע חיפוש יבחא לתנועה שניתן להמיר אותה ללקוחות משלמים בהמשך. כדי להבין מה זה קידום אורגני או קידום אתרים, כפי שנהוג יותר לקרוא לזה, הוא מונח רחב המכסה מספר היבטים מרכזיים של שיווק באינטרנט והשימוש באינטרנט, שבמהותם הם אופטימיזציה (מיטוב) של נראות האתר בתוצאות החיפוש. זה יכול לכלול מגוון של טכניקות, החל מכתיבה וערכה של תוכן האתר ועד למיטוב הארכיטקטורה של האתר לשיפור חווית המשתמש.

איך עושים קידום אורגני?

באמצעות יישום הטכניקות בקידום אתרים תוכל לראות שינויים בביצועי האתר ולקבל יותר טראפיק באתר. זה קורה כאשר אתה מדורג גבוה יותר בתוצאות החיפוש עם ביטויים שקשורים לתחום שלך. כדי לשפר את SEO, תחילה עליך לקבוע מהן המטרות שלך. כמה כניסות אתה רוצה לקבל בחודש, באיזה ביטויים אתה רוצה להתקדם, מה יחס ה CTR (יחס הקלקה חלקי חשיפות) שצריך לנסות ולקבל. את היעדים כדאי לנסות ולקבוע על בסיס מחקר מתחרים. בדוק מה הביצועים של המתחרים הישירים שלך ברשת והבן מתוך כך לאן גם אתה יכול להגיע. לאחר שהבנת את זה, תוכל לבצע את ההתאמות הנחוצות לאתר שלך כדי לבצע אופטימיזציה עבור קהל היעד שלך.

למה זה בעצם חשוב לעשות קידום אורגני?

בשנות ה 80 היתה פרסומת של דפי זהב עם דובלה גליקמן כבעל חנות פרחי חמניות שיצר את הסלוגן הבלתי נשכח "אם אתה לא שם, אתה לא קיים" במילים אחרות, כדי לשווק בצורה יעילה באינטרנט, צריך למצוא אותך בתוצאות החיפוש. אז קודם כל צריך כמובן שיהי לך אתר (ואם אין לך, אז בבקשה תוודא שאתה בונה אותו מראש עם ליווי של מקדם אורגני). קידום אתרים, או אופטימיזציה למנועי חיפוש, הוא התהליך של הפיכת האתר לנגישים יותר עבור מנוע חיפוש לסריקה ואינדקס. SEO טוב לוקח נעשה לאחר הבנה ברורה מה מנועי החיפוש מחפשים בתוכן האתר שלך. כן, כדאי לדעת איך לבנות קישורים, ליצור מילות מפתח, לכתוב תוכן טוב איכותי ומקורי ועוד הרבה יותר.

רגע, אבל אפשר להופיע במנוע החיפוש גם עם תשלום ממומן

זה נכון, במקומות הראשונים בדף תוצאות החיפוש מוצגות תוצאות ממומנות. במיוחד בתחומים תחרותיים. ויחד עם זאת התנועה בתשלום יורדת ככל שהתקציב יורד, לכן, כדאי לוודא שיש לך קידום אורגני שעובד כל העת, ויכול להמשיך ולהתקדם גם במקביל לקידום הממומן. כשהתקציב יגמר, יסתיים גם מסע הפרסום הממומן שלך והמודעות ירדו מהאוויר. עם שיווק אורגני, אתה יכול להביא מבקרים לאתר שלך, ללא עלות לגוגל וכשהם יהפכו בסופו של דבר ללקוחות משלמים, הרווחיות שלך בעסק תעלה. אסטרטגיית שיווק אורגנית מייצרת באופן טבעי תנועה לעסק שלך לאורך זמן ולא באמצעות מודעות בתשלום או פוסטים ממומנים. שיווק אורגני, לא אורגני או בתשלום בעוד ששיווק אורגני שואף ליצור תנועה לאתר שלך לאורך זמן, שיווק לא אורגני או בתשלום משתמש בשיטות בתשלום כדי למקד, להגיע, למשוך ולהמיר קהל במהירות.

שיווק אורגני מעביר תנועה לאתר מומרת ללידים ללא תשלום

המטרה העיקרית של שיווק אורגני היא להגביר את המודעות למותג ולהתחבר לקהל שלך באמצעות תוכן חינוכי ומשעשע. המטרה היא להגיע באופן טבעי לקהל המותג או העסק שלך. המונח הוא אינטואיטיבי; שיווק אורגני מוגדר כתהליך של שכנוע הלקוחות שלך להגיע אליך באופן טבעי לאורך זמן, ולא באופן מלאכותי באמצעות קישורים בתשלום או פוסטים מומלצים.

למה מתייחס קידום אורגני

המכונה גם שיווק אורגני, מתייחס לפעולה של שכנוע לקוחות להגיע לחברה (אתר) לאורך זמן, באופן טבעי ולא מלאכותי באמצעות קישורים בתשלום או פוסטים מומלצים. בדומה לקידום תוכן בתשלום, גם קידום אורגני נועד להגביר את הנראות והאפקטיביות של קמפיינים לשיווק תוכן. בניגוד למבצעים בתשלום, זה לא כרוך בתשלום ישיר עבור שטחי פרסום, "חיזוקים" או חסויות. עם זאת, קידום מוצרים אורגניים עדיין דורש השקעה משמעותית של זמן, אנרגיה ויצירתיות.

אסטרטגיות קידום תוכן אורגניות יכולות להגדיל את התנועה לאתר שלך

לשפר סטטיסטיקות יצירת לידים, להגביר את ההמרות ולשפר את מדדי ההכנסה העיקריים. כל קמפיין תוכן כתוב אורגני מתחיל באופטימיזציה למנועי חיפוש. כדי למדוד את הצלחתה של טקטיקה נכנסת, צוותי שיווק עוקבים אחר דירוג דף תוצאות החיפוש, תנועה אורגנית והפניות מבוססות תוכן.

כדי למדוד את האפקטיביות של מאמצי השיווק האורגני שלך, תבדוק איזה תוכן מוביל את מירב התנועה לאתר שלך, אילו לידים מייצרים מסעות פרסום אלו, ואילו ערוצים מובילים את התנועה הגדולה ביותר לאתר שלך. הגדל את כספי השיווק שלך על ידי שימוש במאמצי שיווק אורגניים חברתיים ואחרים כדי לקבוע איזה תוכן הוא הפופולרי ביותר בקרב הקהל שלך לפני הצגתו כמודעה. במקום לבזבז זמן בניסיון של קמפיינים חברתיים בתשלום, נסה קמפיינים חברתיים אורגניים בחינם או בעלות נמוכה, קמפיינים בדוא"ל ושיטות אחרות, והשתמש בזוכים עבור מודעות וקידום מכירות חברתיות בתשלום.

המפתח לשיווק תוכן, הוא מתן ערך אמיתי באמצעות תוכן שהלקוחות שלך עשויים למצוא רלוונטי או מעניין. קידום התוכן שלך לא חייב להיות יקר, אבל הוא דורש אסטרטגיה. קידום אורגני של התוכן שלך הוא אחת הדרכים הטובות ביותר להגיע לקהל היעד שלך. למרות שעשויות להיות אינספור אסטרטגיות שיווק ייחודיות וחדשניות שמבדילות את המותג שלך מהמתחרים. יש לך רק גישה למספר מוגבל של כלי שיווק ורק שני סוגי שיווק: בתשלום ואורגני. לכל אחד יתרונות וחסרונות משלו, ואסטרטגיות השיווק הטובות ביותר ישתמשו בשניהם. כשהם בוחרים באסטרטגיה הנכונה, הם יכולים לבחור להגיע באופן אורגני או להשתמש בתקציב שלהם כדי להניע תנועה בתשלום. מה זה אסטרטגיות אורגניות נכונות מתמקדות בהבנה אמיתית של קהל היעד שלך, ושום דבר לא מחליף תשומת לב רבה לתוכן האתר העסקי שלך ותשומת לב רבה לנוכחות החברה במדיה החברתית.

מה המטרה הסופית מהקמפיינים שלך?

היא צעד חשוב בקביעה באיזה שילוב של קידום אורגני ותשלום עליך להשתמש. לדוגמה, אם התוכן שלך נמצא בראש המשפך והמטרה היא להשיג זרם של שיתופים וצפיות, סביר להניח שתרצה להשקיע את החלק בתשלום של קידום המדיה החברתית שלך. אתה לא צריך לשלם עבור פוסטים עשירים או מודעות כדי לקבל הרבה תנועה לאתר שלך מפלטפורמות חברתיות, גם אם הם עוזרים.

מדיה חברתית בתשלום יכולה לעזור להגביר תוכן אורגני על ידי שימוש בכלי פרסום במדיה חברתית לקהלי יעד. בנוסף, משווקים עשויים להחליט להוסיף לפוסטים שלהם במדיה החברתית קישורים לתוכן שלהם. למעשה, קידום תוכן אורגני ליבה הוא לרוב גישה הרבה יותר אותנטית, חיובית ומרתקת.

לאחר מכן איך ממשיכים לקדם את האתר?

כדי לקדם את המותג והשירותים שלך. השתמש בתוכן מהבלוג, מהספר האלקטרוני או מהאיבוק שלך כדי ליצור אינפוגרפיקה, תמונות או מבצעים. תצטרך ליצור תוכן איכותי המתמקד במוצר שלך ובתוכן אחר מחוץ לחברה שלך כדי למנוע קידום יתר. לאחר שעשית את זה, קדם את התוכן שלך גם עם מודעות בתשלום. כדי למשוך ולהגדיל את העוקבים שלך תוך הרחבת טווח ההגעה של המותג שלך לקהל רחב יותר. הבסיס של רוב אסטרטגיות המדיה החברתית המשולבות הוא שימוש אורגנית כדי לשרת ולשביעות רצון הלקוחות הקיימים שלך, כמו גם למשוך צפיות חדשות באמצעות פרסום בתשלום. גישות שיווק מקיפות במדיה חברתית עוסקות פחות במדיה חברתית בתשלום מאשר באורגנית.