תפריט סגור

מחברת ממותגת לעסק – למה צריך את זה?

כמוצר קידום מכירות, לפנקס רשימות מעור זה יש ערך והשפעה מתמשכים. מחברת עור עשויה היטב עם לוגו החברה שלך היא צורה מצוינת של שיווק פסיבי. לוגו ברור או מותג מוכר בחזית המחשב הנייד שלך לא רק יגרום לו להיראות מקצועי לעסקים, זה תמיד יהיה הדבר הראשון שאנשים יראו כשהם מקבלים אותו או יראו אותו על השולחן שלך. שילוב צבעי המותג שלך הוא דרך יעילה באמת להפוך את הפנקס המותאם אישית שלך לשייך ללא ספק למותג שלך.

עם מחשבים ניידים

יש לך הרבה מקום לאפשרויות מיתוג והתאמה אישית. עם מגוון דרכים ייחודיות להתאים אישית את המחשב הנייד שלך עם מיתוג, אתה יכול לעשות מתנת קידום מכירות שבאמת בולטת. עם מחברות קידום מכירות מותאמות אישית אלה, אתה יכול לענות על צרכי הלקוח הספציפיים תוך הבאת המותג שלך לחיים וקידום. יצרנו רשימה של 19 מחברות לקידום מכירות עבור העסק שלך.

צור סט משלך

כולל גלויות עם ערכי המותג שלך, מחברת חתימה, וכמה כרטיסי ביקור עם כותרת ושם חדשים לתוספת אישיות. בעוד עטים לקידום מכירות ממותגים וחולצות קידום מכירות מודפסות במסך הם חלק מפריטי הקידום הפופולריים ביותר, מגזין ייעודי לקידום מכירות יבליט את העסק שלך.

בין אם אתה שוקל מחברות מותאמות אישית כמתנה ללקוחות שלך או כפריט פנימי לצוות היקר שלך

מחברות ממותגות לקידום מכירות יכולות להציע פתרון פרקטי כמו שהוא אטרקטיבי. בסביבה תחרותית שבה חברות מתחרות זו בזו כדי ללכוד את תשומת הלב של לקוחות פוטנציאליים, מוצרי שיווק לקידום מכירות כגון פנקסים מותאמים אישית יכולים לשמש כתומכי מותג חזקים כאשר מביאים מוצרי שיווק לקידום מכירות לפגישות ולכנסים. כשזה מגיע לאסטרטגיות עסקיות, השימוש בחומרי קידום מכירות או במוצרים כגון מחשבים ניידים נחשב מיושן או לעתים קרובות מתעלמים ממנו. בנוסף להעלאת המודעות לחברה כולה, למחברות ממותגות יכולה להיות השפעה חזקה על ידי קידום עדין ומרומז של מסר שמדבר על הערך של הארגון.

על ידי שיתוף פעולה עם ספק טפסי העסק הנכון

עסקים יכולים ליהנות מכל היתרונות שיש למחשב נייד ממותג להציע. פנקסים מודפסים בהתאמה אישית הם אחד ממוצרי הקידום הטובים ביותר שעסק יכול לנצל. ישנן סיבות רבות לכך שהעסק שלך ירצה לבחור מחברת מותאמת אישית, החל מהפרסום החינמי שהם יכולים להציע ותערוכות ותערוכות ועד ליכולת לקחת את המותג שלך איתך לכל מקום שתלך. גרסה רב-תכליתית וייחודית של מיתוג ארגוני איכותי המספק דרך פרקטית ומהנה לקדם את עבודתך.

בעזרת השימוש של מחברת

הוספת מגע של התאמה אישית יכולה לעזור למותג שלך ליצור רושם ראשוני טוב, כמו גם לתת לעובדים או ללקוחות שלך תמונה מוצקה, מקצועית ופרקטית של המותג שלך. מחברות מותאמות אישית הן לא רק מתנה נהדרת או רעיון קידום מכירות, אלא גם דרך מצוינת להגביר את הפרודוקטיביות של המשרד עם מיתוג חכם. בדומה למה שדיברנו עליו עכשיו, מחברת מעצבים היא גם פריט קידום מכירות נהדר עבור אנשים רבים, כולל אנשי מקצוע בתחום העיצוב. שלא כמו מדיות פרסום מסורתיות, פנקס רשימות יכול לפרסם את המותג שלך בצורה עדינה יותר.

אל תחמיצו את רשימת המחברות לקידום מכירות שאליהן תוכלו להוסיף את לוגו החברה או הסלוגן שלכם

זוהי מחברת נושא. כעת הגענו למחברת השישית שיכולה להכיל את המיתוג והלוגו שלכם: פנקס סקיצות. מהעלאת המודעות ועד לתקשורת עם לקוחות וקבלת עובדים, הנה כל מה שאתה צריך כדי ליצור מחברת ממותגת הגונה לעסק שלך (בתוספת אפילו כמה דרכים חכמות להשתמש בהן). בין אם אתם מחפשים אירוע או כנס קרובים, מחפשים מתנות עסקיות מתחשבות, או זקוקים למוצרי מותג עבור הצוות שלכם, הנה ארבע סיבות לכך שמחברות מותאמות אישית יכולות להיות הנשק השיווקי הסודי שלכם.

YouInkIt עובד קשה

כדי לעזור ללקוחות שלנו ליצור מחברות ממותגות ופריטי קידום מכירות אחרים שיתאימו לצרכיהם, אז נשמח לעזור לך ליצור מחברת מותאמת אישית שתתאים לדרישות שלך. ברור שדברים טובים יכולים לקרות כאשר אתה מעביר את שם החברה שלך בידי הקהל שלך, והמחברות המותאמות אישית שצוות ה-Notes שלנו מתמחה בהן מציעות החזר נהדר על ההשקעה שלך בשיווק.

במהלך השנים

מגוון רחב של תעשיות נהנו ממחשבים ניידים ממותגים ומהיתרונות השיווקיים שלהם. כדי להדגיש את הערך שהמוצר הזה יכול להציע, שקול שלוש סיבות מדוע סוג מסוים של מוצר – מחשבים ניידים ממותגים – הוא בעל ערך רב כל כך לחברות המשתמשות בו. גם כאשר מותג מפורסם על הכריכה, הוא לא מאלץ את הצרכן לקנות את המוצר מיד, אלא מטביע במוחו מסר בכל פעם שהוא משתמש במחשב הנייד.

חשבו על נייר מכתבים כעל אפקט גל; למרות שהשימוש המיידי במחשב נייד אולי לא מובן מאליו

עם הזמן, כל מחשב נייד ממותג יימסר לשולחן, לפגישה או לאירוע מחוץ לעסק שלך, ועוד הרבה אנשים יראו אותו בכל יום. רוב הסיכויים שמחברות אלה ישמשו על בסיס יומיומי כמעט, מה שהופך את המותג שלך למשהו שמישהו אחר יזכור וסביר להניח שיביא עוד עסקים עד לדלתך.

כעת ניתן לראות את המותג שלך בכל פינה של מחשבים ניידים

אתה יכול לבקש מספקים להציג את הלוגו או מידע המותג שלך בחזית ו/או האחורי של מחשבים ניידים. הראה ללקוחות שלך שאתה תווית אקולוגית עם פנקס רשימות ממוחזר אישי זה ועט נייר תואם.

על ידי הדפסת לוגו משלך בחזית מחברת קידום מכירות זו

תבטיח את הנראות היומיומית של המותג ואת מקומו בחיי היומיום של הקהל שלך. אספקת מחשבים ניידים ממותגים לעסק שלך יכולה להגביר את הפרודוקטיביות וליצור פלטפורמה להצגת המותג שלך בפני קהלים נוספים. סקר של ה-British Promotional Merchandise Association (BPMA) מצא כי השירות הוא האיכות הגבוהה ביותר עבור מוצר שיווקי קידום מכירות אידיאלי, כלומר, מחשבים ניידים מתקבלים בברכה אמיתית וסביר להניח שיישמרו ונעשה בהם שימוש חוזר מספר פעמים.
למידע מורחב אודות מחברת ממותגת לעסק – למה צריך את זה? ומחברת ממותגת לעסק נא להעיף מבט ב- giveaway.co.il