תפריט סגור

נחסם חשבון פרסום בפייסבוק

במדריך זה אתה לומד מדוע פייסבוק חסמה את המודעה שלך וכיצד להפעיל חשבון מודעות פייסבוק במהירות האפשרית. אם אי פעם חוויתם או שמעתם חששות מכיבוי חשבונות מודעות של פייסבוק של אנשים אחרים, רובם בכו בגדול והתעקשו לעשות משהו לא בסדר, אך פייסבוק הבהירה מאוד כי אינכם צריכים לעשות דבר כדי להפעיל את חשבון המודעות שלכם. רוב ההשבתות הן סיבות ברורות ומפורסמות מדוע פייסבוק החליטה להשבית חשבונות מודעות.

מודעות פייסבוק אינן דומות לשום דבר אחר מבחינת עלות ומודעות. הסיכויים שלך קלושים אם יש לך יותר אי הסכמה מאשר אישור. פייסבוק שוקלת כמה דוחים מודעה לפני שהיא מאשרת אותה, ומחליטה אם להירשם למודעה הבאה.

פייסבוק משעה את חשבונך אם צברת ערימה של מודעות שנדחו

או אם המודעות שלך זוכות למספר תלונות מעל הממוצע, הודעות נסתרות ותגובות זועמות. אל תשאיר מודעות שלא אושרו בחשבונך, מכיוון שזה יעודד את פייסבוק לבחון מחדש את המודעות שלך לפני סגירת חשבונך. מחק מודעות שלא אושרו מהעבר, אך אל תסתיר אותן פייסבוק שומרת תיעוד נפרד של הכל כך שמודעות שלא אושרו בחשבונך יפזרו עוד יותר דגלים אדומים סביב חשבונך.

אם המודעה שלך נדחתה

מומלץ לבחון את הקריאייטיבים שלך לפני שחשבונך נסחף. אם המודעה שלך נדחתה בגלל הפרה של אחת מהמדיניות המפורטות לעיל (בדוק את הגרסה המלאה כאן), הדבר עלול לגרום להשבתת חשבונך. לפני שתפנה לפייסבוק כדי להודיע להם שחשבון המודעות שלך בפייסבוק אינו חסום, עליך להבין שהוצאות המודעות שלך אינן טיעון חזק נגד פייסבוק. זה אופייני לפייסבוק להשבית חשבונות שמוציאים מאות או אלפים על מודעות פייסבוק, כך שהמקרה שלך אינו ייחודי. באופן מכריע, אין סיבה אמיתית לכך שאיבדת את הגישה לחשבונך.

כדי לחזות, מפרסמים מאבדים גישה לחשבון המודעות שלך בפייסבוק משתי סיבות. הסיבה להשבית את חשבון המודעות שלך בפייסבוק היא שמשתמשים מדווחים על הדפים העסקיים שלך, המודעות וסוגים אחרים של תוכן שאתה מפרסם.

אם אתה סבור שחשבון המודעה שלך הושבת בטעות

אנא ספק פרטים בפייסבוק על ידי מילוי טופס זה. נציג מודעות של פייסבוק יוטל עליו לבדוק את חשבונך ולברר אם המודעה שלך הפרה את המדיניות או החליקה דרך הסדקים בעת הגדרת חשבונך. ניתן לשנות זאת על ידי עדכון התוכנה של פייסבוק כדי לגרום למבול של מודעות שלא אושרו אם זו הייתה טעות.

משתמשים יכולים גם לבחור להסתיר פעילות מודעה מסוימת בדפי המודעות שלהם בפייסבוק

לדווח על תוכן המודעה שלך בעמוד שלך, או להשאיר הערות שליליות על מסע הפרסום שלך. מדיניות המודעות של פייסבוק קובעת הנחיות לסוגי תוכן הקמפיין ולהודעות יצירתיות המותרות.

כדי לטהר את האוויר, האמור לעיל אינו מבטיח שתקבל את חשבון המודעה שלך בחזרה. כפי שהשם מרמז, מודעות שלא אושרו הן מודעות בודדות שסומנו בזמן ריצה מסיבה זו או אחרת. זה שדחית מודעה אחת או יותר לא אומר שחשבון המודעה שלך יושבת.

זו הסיבה הראשונה שבגללה פייסבוק טועה בהשבתת חשבון המודעה שלך

פייסבוק משתמשת בשילוב של אלגוריתמים ואנשים כדי לקבוע אילו מודעות וחשבונות מפרים את המדיניות שלה. אם אתה מגיש מודעה שאינה תואמת למדיניות הפרסום של פייסבוק, יש עסק של קופים עם חשבונך, כגון מודעות שנוצרו במספר מדינות.

במאמר זה תלמדו 10 סיבות מדוע פייסבוק משבית חשבון מודעה וכיצד תוכלו לחסום או לבטל חסימה

כדי להישאר בצד הבטוח. מודעות שלא אושרו וחשבונות מודעות מושבתות הן רק ההתחלה, אך חיוני להבין את ההבדלים בין שני החששות הגדולים לניהול מודעות פייסבוק, כך שאף מפרסם לא יתבלבל מהם.

אם חשבון המודעות שלך בפייסבוק מושבת

הסיבה לכך היא שאחת או יותר מהמודעות שלך הפרו את מדיניות הפרסום שלהן. מודעות שלא אושרו אולי נשמעות כמו עונש מוות שהטילה עליך פייסבוק, אך בניגוד לדחיית המודעות שלך, זה בר פיתרון ולא פרידה מהפרסום שלך להיום. אם יצרת את המודעות שלך בתום לב, פייסבוק כללה כללים במדיניות הפרסום שלה כדי לעשות זאת.
בכדי לשמוע מידע בנושא של נחסם חשבון פרסום בפייסבוק ניתן לבקר באתר whitecollar.co.il

אם חשבון המודעה שלך מקדם מודעות שאינן עומדות במדיניות הפרסום שלנו או בתקנים אחרים, חשבונך יושבת. אם תסתכל על חשבונך, לא תוכל להפעיל אותו מחדש.

אם אתה מפרסם בחשבונך האישי

אינני ממליץ לך ליצור חשבון מודעות חדש עם חבר או עמית. חשבונות מודעות אישיים נאסרים מכיוון שהם מתעסקים עם דפי הנחיתה שלך ושולטים בדפים חדשים. פירוש חשבונות מודעות אסורים שאתה צריך ליצור חשבון חדש עם מנהל עסקים ולהגדיר אמצעי תשלום.

אם אתה יזם

התחל את מנהל העסק שלך בהקדם האפשרי כדי להפסיק להשתמש בחשבון מודעות אישי. זהו גם זמן טוב לציין כי קל להקים חשבון חדש כדי שתוכל להתחיל להציג מודעות ללא חשבון מודעות אישי עם Business Manager. ההיקף של חשבונות מודעות אישיים גבוה, אך עליכם לעשות כל שביכולתכם כדי לא להפר את תנאי השירות של פייסבוק.

ישנן דרכים רבות לעשות זאת

אך אני ממליץ לך ללכת למנהל העסקים של פייסבוק ולדבר עם תמיכת פייסבוק כדי לאפס את חשבון המודעות המושבת שלך. אם זה נמשך, עשויים לחלוף מספר ימים עד שצוות המדיניות של פייסבוק יבדוק את חשבונך. במקרה זה, תוכלו לשתף פעולה בכדי לפתור את הבעיה ולהיות מודעים לנתונים ולמידע שהסוכן עצמו מספק לפייסבוק בכדי לתת לכם סיכוי טוב יותר לגשת לחשבון.