תפריט סגור

ניהול אתר וורדפרס

זהו כלי חינמי וקוד פתוח שיפתור את משימות ניהול האתר שלך ויספק לך ממשק אינטואיטיבי איתו תוכל לבצע את כל המשימות הבסיסיות; בלחיצת כפתור תוכל לעדכן הכל באתרי הוורדפרס שלך.

קודם כל

MainWP הוא כלי חינמי וקוד פתוח לאתר וורדפרס עם תכונות רבות ועוצמתיות. MainWP הוא כלי חינמי לניהול אתרי וורדפרס המופעל על ידי תוספים בתשלום. MainWP מגיע עם ניהול עדכונים פשוט, ניטור זמן פעולה, סורק אבטחה Sucuri, סורק תוספים וערכות נושא פגיעים, ניהול משתמשים ותוכן ועוד. בנוסף, MainWP מאפשרת לך להתאים אישית קבצי .htaccess, לעקוב אחר אישורי SSL, לבדוק יומני שגיאות, לנהל משתמשים, לערוך את קובצי ה-.htaccess של האתר שלך ולבצע משימות רבות אחרות.

עם זאת

הגרסה החינמית מוגבלת לניהול תוספים, ערכות נושא ועדכוני ליבה של וורדפרס. באמצעות לוח בקרה יחיד, אתה יכול להתקין עדכונים בלחיצה אחת עבור כל התוספים, ערכות הנושא והקבצים הליבה של וורדפרס. הגרסה החינמית מאפשרת לך לנהל עדכוני וורדפרס מלוח מחוונים אחד. אתה יכול לעדכן את ליבת וורדפרס, ערכות נושא ותוספים בלחיצה אחת בלבד.

ניהול אתרי וורדפרס מרובים יכול להיות משימה מייגעת וגוזלת זמן כאשר אתה הולך לכל אתר בנפרד ומעדכן את התוספים

ערכת הנושא או הקבצים הליבה שלך. בין אם אתה מנהל אתרי לקוח וורדפרס או מנהל את אוסף אתרי וורדפרס שלך, תחזוקה בזמן, עדכונים, גיבויים, אבטחה ועוד יכולים להפוך לאתגר ככל שמספר האתרים שאתה אחראי עליהם גדל. בעוד וורדפרס היא די קלה מבחינת תחזוקה, זו יכולה להיות משימה שגוזלת זמן רב בכל הנוגע לניהול אתרים מרובים.

בפוסט זה

נסקור כמה פתרונות שיעזרו לך לנהל אתרים מרובים מלוח מחוונים מרכזי של וורדפרס. זו הסיבה שאנו מתארים את התוספים הטובים ביותר לניהול וורדפרס לניהול אתרים מרובים בפאנל אחד. במאמר זה ריכזתי רשימה של מיטב כלי הוורדפרס שיפתרו לכם את בעיות ניהול האתר ויספקו לכם סביבת עבודה נוחה.

אז

בפוסט הזה, נסקור את כלי הניהול הבסיסיים של וורדפרס שיעזרו לך לשמור על כל תיק האתר שלך מעודכן, מהיר ומאובטח מבלי לבזבז שעות כל יום בבדיקת האתר שלך . בין אם אתה מפתח וורדפרס או סוכנות, אתה יכול להשתמש באחד מהכלים האלה כדי לשמור על כל האתרים שלך פעילים ולחסוך זמן. ניצול מלא של פתרונות ניהול וורדפרס אלו יחסוך לך זמן רב ויבטיח שהתקנת וורדפרס שלך פועלת היטב והתוספים שלך מעודכנים.

MainWP WordPress Management Plugin

הוא פתרון חינמי וקוד פתוח לניהול אתרי וורדפרס מרובים. אחד הדברים היפים ב-MainWP הוא שהם מאוד תואמים לקוד פתוח, כך שהם לא גובים ממך תשלום עבור מספר האתרים שאתה משתמש בהם. בין אם תבחרו באחסון או בכלי עצמאי, תצטרכו להתקין את התוסף בכל אתר וורדפרס שתרצו לנהל.

משם

אתה יכול להתקין את תוסף הלקוח InfiniteWP בכל מספר אתרי וורדפרס שתרצה לנהל דרך לוח המחוונים. עם כל הפתרונות תתקין באתר הלקוח תוסף המחבר את האתר לתוכנת הניהול של וורדפרס. עם הגרסה החינמית, תוכל לנהל תוספי וורדפרס ועדכונים גדולים עבור כל האתרים שלך.

לאחר חיבור האתר שלך לפלאגין ManageWP Worker ב-WordPress.org

תוכל לנהל את כל האתרים שלך מלוח המחוונים בענן של ManageWP. לוח המחוונים מתארח באתר ManageWPs, ותוכל לחבר את כולם על ידי התקנת תוסף Worker בכל אתר. כדי ליצור MainWP Dashboard לניהול אתרים אחרים, אתה יכול ליצור התקנת וורדפרס ריקה ולהתקין את התוסף MainWP Dashboard.

לוח המחוונים הייחודי שלו מאפשר למנהלי אתרים לקחת שליטה מלאה על כל אתרי האינטרנט שלהם והופך את העדכון

הגיבוי וההפעלה של סריקת אבטחה לקלים יחסית. ManageWP הוא הגשמת חלום עבור משתמשי וורדפרס מתקדמים שמחפשים דרך קלה לנהל אתרים מרובים. זו ללא ספק הפלטפורמה הראשונה לניהול אתרי וורדפרס מרובים. לטענת ManageWP נעשה שימוש עבור למעלה מ-1.1 מיליון אתרים.

למרות שהרכישה הזו מוטלת בספק

היא עדיין בחינם, עם הרבה תכונות נהדרות לרשת אתרי וורדפרס שלך. קשה לחזות את העתיד לאחר הרכישה, אבל התקווה היא ש-GoDaddy יאפשר ל-ManageWP לתפקד כחברה עצמאית, מכיוון שזהו משאב מצוין למפתחים שצריכים לנהל מספר אתרים. אם אתה מנהל מספר אתרים ובלוגים אישיים, הגרסה החינמית של ManageWP או Glow היא ההימור הטוב ביותר שלך.

WordPress Multisite

הוא כלי נהדר, אבל יש לו כמה מגבלות בניהול אתרים מרובים מלקוחות שונים עם משאבי שרת שונים. עם זאת, לפונקציונליות מרובת האתרים של וורדפרס יש מגבלות בכל הנוגע לניהול אתרים מרובים עבור מספר לקוחות באמצעות משאבי שרת שונים. הגדרה זו שימושית אם אתה מנהל מספר אתרים כאשר אותו משתמש חולק את אותם משאבים.

כשמדובר בניהול אתרי וורדפרס מרובים

אולי תחשוב על WordPress Multisite, תכונת ליבה של וורדפרס המאפשרת לך רשת של אתרי אינטרנט מרובים החולקים את אותם קבצי התקנת וורדפרס. כלי ניהול וורדפרס הם הפתרון אם אתם מנהלים אתרי וורדפרס מרובים עבור לקוחות מרובים שיש להם סוגים שונים של אתרים שכן ל-WordPress Multisite יש מגבלות רבות בפלח זה. כל מי שמנהל יותר מאתר וורדפרס אחד צריך לשקול לפשט את תהליך ניהול אתרי וורדפרס שלו. הקשחת האבטחה של אתרי וורדפרס שלך צריכה להיות הליבה של אסטרטגיית הניהול הרב-אתרים שלך.

בשל המהירות שבה מתגלות הפגיעות החדשות הללו

שמירה על עדכניות אתר וורדפרס שלך היא חיונית לחלוטין כדי לשמור על אבטחת האתר שלך. אתה יכול גם לעיין במדריך האבטחה המקיף שלנו וורדפרס כדי לוודא שכל האתרים שלך מאובטחים. יש לנו ניסיון של שנים עם וורדפרס ויכולים לעזור לך בכל הצרכים שלך, בין אם זה בחירת ערכת נושא, יצירת האתר שלך או ניהולו כולו עבורך. זה יעזור לך לחסוך זמן רב על ידי שמירת כל ההתקנות והתוספים של וורדפרס מעודכנים.
למידע נוסף על ניהול אתר וורדפרס עליך לבקר ב- theglobalcompany.co.il