תפריט סגור

עיצוב אתר אינטרנט

חבר למבקרים ניידים בעיצוב רספונסיבי המתאים לגודל הטלפונים, הטאבלטים, המחשבים הניידים והתקנים אחרים. ערכת צבעים מודרנית, ממשק פשוט ואסתטיקה אטרקטיבית יכולים להפוך את עיצוב האתר שלכם לכלי מכירות יעיל.

אתרים עטורי פרסים עשויים להיות שייכים לחברות גדולות כמו פורבס

אבל זה לא אומר שאתה לא יכול ללמוד כמה טיפים כיצד לגרום למבקרים שלך להרגיש רצויים ומצליחים מבלי שתצטרך להבין כיצד לעצב עיצוב אתר. גלה את פרסי Webby ו- Awwwards, ראה את המגמות העדכניות ביותר בנושא עיצוב אתרים וגלה את הגמישות העיצובית החדשה שמציעים מעצבי אתרים מובילים בענף. ראה גם תכנון אתר לעיצוב אתרים ידידותי ומגיב לעזרה מהמרכז לעיצוב אתרים, חברה המשפרת את חוויית המשתמש של סוכנויות עיצוב אתרים.

כיום, ישנם כלים נהדרים רבים לעיצוב אתרים שנוצרו כדי לעזור לך עם בובות, מסגרות, מבחנים ועוד. תוכלו למצוא שפע של הורדות לאלמנטים רבים שעושים עיצוב אתרים טוב, כולל אך לא מוגבל ל- VR, אנימציה, צבע, טיפוגרפיה וכו '.

בעמוד זה תמצאו תוכנות שלמות לעיצוב אתרים כגון Sketch ו- Adobe XD

ואחריהם כלים בסיסיים ומסורים להעברת קווית, מסגרות עיצוב אתרים וספריות. לא משנה מה הבעיה שאתה מנסה לפתור בתהליך העבודה שלך בנושא עיצוב אתרים, סביר להניח שהיא תורכב מכלי, בין אם זה כלי עבודה עצמאי ובין אם תכונה של אפליקציה גדולה יותר. בעמוד השני תוכלו למצוא מספר כלים קטנים יותר ומתמחים שעובדים עם תמונות כדי להבטיח את הכללת העבודה שלכם.

אנשים רבים חושבים שאם אתה רוצה לעצב אתר מצוין

אתה צריך להיות סטרייקר בעמק הסיליקון עם כלים חדישים. אתר מותאם, פונקציונלי ואינטראקטיבי הוא חובה לנצל את ההזדמנות הזו ולרתק את הקוראים האנושיים והתוססים. כשתעשה זאת, עליך להסתכל בסגל שירותי אירוח אתרים הטובים ביותר או לבחור באחד ממפתחי אתרי האינטרנט הטובים ביותר שלנו.

עיצוב שיווק ותקשורת לאתר

הוא על זיהוי שוק היעד שלו והעבודה איתו. בין אם קבוצת היעד היא קבוצת גיל או מגזר תרבותי ספציפי, מעצבים צריכים להבין את המגמות סביבם. המעצבים צריכים גם להבין את אופי האתר שהם מעצבים, את המשמעות (למשל, אתר B2B מעסק לעסקים) ושיקולי עיצוב השונים מאתרים מוכוונים לצרכן כגון אתרי קמעונאות או בידור.

עיצוב אתרים לרוב חופף להנדסת אתרים ויש לו היקף גדול יותר מאשר פיתוח אתרים. דפי נחיתה ועיצוב אתרים נעשים לרוב על ידי חברות עיצוב אתרים או סוכנויות עיצוב אתרים בכדי לעמוד במגמות העיצוב האחרונות.

אתה יכול להסתמך על עיצוב אתרי יוסטון

כדי לארח את עיצוב אתרי האינטרנט שלך, רישום תחום, אירוח אתרים וצרכי דוא"ל. השירותים שאנו מציעים הם עטורי פרסים ופרויקטים לעיצוב אתרים שאנו יוצרים מבוקשים ללא ספק, כך שאם אתה מנהל את עבודתך, אל תהסס לפנות אלינו עוד היום.

העלות של פרויקט עיצוב אתרים תלויה בגודל האתר ובמורכבותו. חברת עיצוב אתרי האינטרנט מבוססת יוסטון מריון יכולה להשלים את האתר שלכם תוך פחות משלושה חודשים.

טכנולוגיות המשמשות ליצירת אתרים כוללות תקני W3C עבור HTML ו- CSS

קוד יד שנוצר על ידי WYSIWYG ותוכנת עריכה. מעצבי אתרים משתמשים בעורכי גרפיקה וקטוריים ורסטרים ליצירת תמונות ופרוטוטיפים מעוצבים באינטרנט. כלים אחרים המשמשים את מעצבי האתרים כוללים מאמתים של סימונים [8] וכלים אחרים לבדיקת ידידותיות למשתמש ונגישות על מנת להבטיח כי האתר שלך מציית להנחיות הנגישות לאינטרנט.

לקוחות יכולים להסתמך על התמיכה המקצועית המתמשכת שלנו ועל הייעוץ השיווקי המקוון שלנו. ידידותי למובייל ולמנועי חיפוש אתרי האינטרנט שלנו נועדו להיות ניידים וידידותיים למנועי חיפוש.
למידע על עיצוב אתר אינטרנט ניתן לבקר ב- kratza.co.il

הכל מתחיל בטיפול בתכונות שיווק דיגיטלי כהצעה נוספת בחבילת האתר ללקוח

עבור כל פרויקט עליכם לקחת על עצמכם את פונקציות השיווק הדיגיטלי הנחוצות ולהגדיל את חווית המשתמש של הבעלים. תכונות עיצוב מדוללות יכולות לחנך את לקוחותיך לגבי היתרונות הרבים שמציעה פונקציונליות אתרים.

לקוחות ומפתחים כאחד תורמים להתפרצות הנוכחית של פשע העיצוב

עדיף לדחות לקוח מאשר לאבד אינספור נקודות מבט מבלי שאף אחד ישים לב שיש לך כישרון לייצר מוצרים רעים. בואו נסתכל על הלקוחות והמפתחים העוקבים אחר המגמה לאתרים נחותים ולקבוע את תקני העיצוב והפיתוח החדשים לשנת 2018 שיעזרו לסיים מגמה זו.

אתר זה גורם למבקרים המתמצאים בטכנולוגיה להרגיש בבית מרגע שמופיע ברכת המפתחים בדף הבית

אות אחת בכל פעם. למעשה, זהו אחד האתרים הטובים ביותר המקדמים שמישות ונגישות עם עיצוב רספונסיבי, והוא נבחר לאתר חברות התעופה הרספונסיבי הראשון, מה שמקבע תקדים חדש בענף. האתר מדרג מאוד את הפיתוח והעיצוב שלו, והוא מסביר יותר על שיטות מפתח ככל שמבקרים גולשים בהמשך העמוד. אתר זה משתמש בשילוב של אלמנטים עיצוביים דיגיטליים ותערוכות משלו כדי לאפשר לך להיכנס לתעלות ולבצע את אותה משימה כמו הדמויות בסרטים מ- 1917. Awwwards מאפשר למעצבים לבחור ולהציע את האתרים הטובים ביותר שראו אי פעם.

אתר זה משמש דוגמה יפה לאופן ביצוע מבנה רשת תוך שמירה על היררכיה חזותית יפה לאורך כל העיצוב. מינימום נוקטת בגישה נועזת להצגת תכניו, תוך שימוש בעיצוב אתרים מבוסס רשת עם טיפוגרפיה גדולה ותמונות גדולות ואיכותיות.