תפריט סגור

צילום צנרת ביוב

צילום צנרת ביוב

הנה תמונה של קו ביוב מברזל יצוק שעשינו עבור לקוח. מאמר זה נותן סקירה של השיטות בהן השתמשנו להערכת מערכת האינסטלציה שלנו.

מערכות אינסטלציה ותברואה קונבנציונליות מעבירות מים שחורים ואפורים ממשקי הבית למתקן מרכזי לטיהור שפכים

מערכת הביוב היא קו ביוב רוחבי המוביל מיסוד הבית לברז או למיכל הבירור של העיר. זהו הצינור הפרטי המחבר את הנכס לקווי הביוב הציבוריים הראשיים.

כשמשהו נכנס לצינורות המערכת

(פסולת לכלוך, מים וכו '), הוא יכול לנקז או לזרום דרך הצינורות ולהגיע למערכת הביוב בהתאם למצב. זה סימן רע אם ניקוז המטבח נסתם, שירותים זורמים ונסתמים שוב ושוב או חדר אמבטיה דולף. בחלק מהמקרים צינורות הביוב בנויים להפחתת נפח התפקוד, מה שמותיר את הבית בסכנת סתימה ופיגור.

אם אתה מוצא צינורות מים או צינורות לא פתורים, ייתכן ותזדקקו לפינוי שפכים, אבל ישנן כמה גישות לא יקרות שתוכל להשתמש בהן מבלי להתקשר לאינסטלטור. כדי להבטיח את הצלחת תיקון הביוב שלכם, עליכם לבחור אינסטלטור מנוסה ומורשה ולקבל את הציוד המתאים, כמו למשל ערכת תיקון צנרת ביוב איכותית.

אם יש לך בעיה בצינור הביוב

למתקנים ללא תעלות יש אפשרות לתקן נזקי רכוש ולהפחית את הזמן הקשור להחלפת צינור הביוב. תמיד תוכלו לבקש מאינסטלטור 24 שעות באתר שלנו לעזרה ותוכלו למצוא מידע נוסף על תיקון ותיקון צנרת ביוב בספריית הבלוגים שלנו.

הנה תמונה של תיקון ביוב שנעשה לאחרונה על ידי אינסטלטור במפרץ טמפה

בדיקות של מצלמות ביוב מציעות מבט בתוך צינורות ביוב פגומים ללא צורך בחפירות יקרות ומבולגן. הם משתמשים במצלמות זעירות המותקנות בקצה כבלים שניתן להכניס לצינור ביוב ומניעות אותו מתחת לאדמה כדי לצלם את פנים הביוב.

המצלמות יכולות לחסוך מהמפעילים להיכנס לפיר ובאמצעותם ניתן לראות צינורות שנפגעו קשה מכדי לזוחלים לעבור אותם. מצלמות נחש עמידות למים מיוחדות מאפשרות להם לקבוע את המצב בתוך צינור שאחרת לא יוכלו לראות.

אם ברצונך לקנות בית וסוכן הנדל"ן שלך מציע לך אינסטלטור להעריך את עבודות האינסטלציה על ביתך הפוטנציאלי החדש

בחר במצלמת ביוב. לא כל השרברבים משתמשים במצלמות צנרת, ויש חברות שמשתמשות בהן רק אם יש עצירות ואין אמצעי אחר לזהות אותה. יש חברות שמשתמשות בצינורות ובמצלמות מכיוון שאין סתימות, ולא בגלל שלא משתמשים בהן.

אם אתה חשוד במצב צנרת הביוב שלך

אתה יכול גם להזמין בדיקת ביוב, כגון בדיקה על ידי מתקין או פקח ביוב. כאשר בודקים ביוב באמצעות מצלמות, אינסטלטורים יכולים לבחון מקרוב את זרימת המים דרך צינור הביוב ואת הצינורות עצמם. אתה יכול לראות את מה שהמצלמה רואה, לזהות איתם בעיות אפשריות ולצפות בתהליך מתוך צג שנמצא בגובה הקרקע.

במהלך שירות זה, אינסטלטור יחפור בור בקצה קו הביוב ואז ימשוך מכונה מהקו הקיים. ראש מצלמת וידיאו מיוחד, המחובר לכבל גמיש, מונחה דרך הצינור וננעץ דרכו כדי לבדוק אותו ולמצוא בעיות כלשהן.

השורשים והפסולת החתוכים נשטפים לחור בביוב ומוסרים ממערכת הביוב. באזור חצר הבניין צינור הביוב הישן יתחיל מחדש וימשיך לבירת התעלה.

למרות דעתם של רבים בענף האינסטלציה

אין צורך במצלמת ערוץ שתראה בתוך קו הצינור. מצלמות ערוץ בלבד אינן יכולות לקבוע אם יש לך נזילה או לאתר את הנזילה בעצמך בצינורות שלך. היקף של תעלה יכול לזהות פגמים פוטנציאליים בצינור האובייקט ויכול להיכנס לא רק לצינור אלא גם לכל אורך הצינור מקצה לקצה. חשוב לזכור שבדיקת מצלמה אינה יכולה לאתר את כל הנזילות ומאוחר מדי להסתכל אל צינורות הביוב התת קרקעיים.

ניתן להשתמש במצלמת ערוץ

כדי לקבוע את הגורם לחסימה ולעזור לכם למצוא את הפיתרון הנכון, בין אם מדובר בסתימה, שורש עץ או צינור מתמוטט. יש צורך בבדיקת מצלמות ביוב כדי למצוא סתימות אם השרברב אינו יכול לפתור את הסתימות על ידי ניקוי מלכודות p או הכוונת נחש על הקו. מתקיני רוטו רוטר משתמשים במצלמות וידיאו ונחשים כדי לאתר חפצים יקרי ערך שאבדו ואף להסיר בעלי חיים לכודים מצינורות וביוב. לפני השימוש בצינורות הביוב, הדרך היחידה לקבל מושג על מצב צינורות הביוב הייתה לחפור אותם.