תפריט סגור

צלחות וכוסות לאירוע

אם תעקבו אחר המלצות יועצי השכרת האירועים שלנו, לא ייגמרו לכם הצלחות, הכוסות או הסכו"ם. אנו מציעים גם אביזרים לכלי שולחן לחתונה, למשתה או למסיבה אחרת שלך, לרבות מפיות, סגנונות אגרטלים שונים, חלקים מרכזיים, מראות שולחן ומנורות. באוסף הכלים להשכרה שלנו יש את כל מה שצריך לעריכת שולחן ושתייה לארוחות צהריים, ארוחות ערב, קבלות פנים לחתונה ועוד. עידנ'ס מציע מגוון רחב של כלי שולחן, סכו"ם וכלי זכוכית לשרת את עסק הקייטרינג שלך.

מסיבת קוקטייל (או אירוע אחר רק למתאבנים)

הזמינו שלוש צלחות של מתאבן לאדם בתוספת כוסות. לאור החשיבות של היכולת להציב את הזרקורים הנכונים במסיבה או באירוע, דהיינו עריכת השולחן, בחירת כלי השולחן המתאים לאירוע שלכם היא חשובה ביותר. אלו הן דרכים לבחור את כלי האוכל המתאימים לאירוע או למסיבה שאתה מארחת, בין אם זה מזדמן או רשמי. העצה שלנו היא לא. 1 – תמיד להזמין יותר ממה שאתה צריך. הזמינו לפחות עשר צלחות נוספות, כוסות וסכו"ם כדי שיהיה לכם הרבה גיבויים.
על מנת לבדוק מידע אודות צלחות וכוסות לאירוע והשכרת ציוד לאירועים נא לגשת לאתר idans.co.il

השכרת כלים לאירועים חרסינה מחברת אספקת האירועים שלנו בנווה ימין

עידנ'ס יכולה להפוך את קבלת הפנים שלך לקסומה. בעת ארגון אירוע או מסיבה, עריכת שולחן היא אחד הגורמים הראשונים שיוצרים את האווירה ומשמשת כמרכז המסיבה כולה. צלחות הזכוכית הידידותיות לסביבה המסופקות לחתונה הן רב תכליתיות וניתן להשתמש בהן למגוון מטרות. צלחות זכוכית לחתונה זולות במחירים סבירים עם הדפסים או עיצובים עמידים לאורך זמן שלא ידהו לאחר שימוש חוזר.

לארוחות ערב יומיומיות יש רק כלים המורכבים מצלחת שטוחה

צלחת סלט, כוס וצלוחית עם צלחת קינוח וקערה כפריטים אופציונליים. הכרת האורחים והקהל שתזמינו לביתכם תקל עליכם בבחירת המנות בהן כדאי להשתמש לאותו אירוע מסוים. כוסות יין מבמבוק ידידותיות לסביבה הללו משמשות כצלחת חטיפים קטנה שתוכלו לקחת אתכם כשאתם מתרועעים. אנו מציעים להשכרה צלחות לבנות עגולות ומרובעות, צלחות, כוסות, כוסות ותחתיות.

כשאתה מסתכל על היופי הזה, אתה תרצה לתכנן אירוע סביב ההצעה ללא תחרות הזו. אידיאלי לחגיגת אירועים מיוחדים כגון חתונות, ימי נישואין חשובים ואירועים. זה מקום שבו תוכלו ביחד: לאכול, לשתף, לדבר ולספר סיפורים.

הם מתאימים לשולי כוס יין רגילה כדי לתקן את האביזרים שלך ולשחרר את הידיים שלך. ניתן לספק מוצרים כהזמנות OEM ו-ODM, או לארוז בנפרד.