תפריט סגור

שזירת זרי פרחים ועיצוב עציצים

איך שוזרים פרחים ואיך מעצבים עציצים?

על שולחן מתכת מקסים זה תוכלו לארגן מגוון גדלי צמחים וחומרים ליצירת תצוגת צמחים ייחודית ומעניינת למרפסת שלכם

בין אם תרצו שהעציץ או הזר שלכם יהיו נועזים, גבוהים, יפים או קטנים, תוכלו לבצע את המשימה שלכם בעזרת אדנית יפה וכמה חומרי גלם בסיסיים הגדרו אדנית מרפסת גדולה בסגנון כד או קיבוץ עששיות מסורתיות ותשלימו את משחק העיצוב.

אדניות עגולות גדולות אלה הן קלאסיות ונראות נהדר כאשר הן מחזיקות כרוב נוי

חרציות וצמחי עלים עבותים ביותר. אם אתה רוצה לשתול רב שנתי באחד מהעציצים הגבוהים והמחודדים האלה, הם ייראו מדהים כל השנה. מדובר באמבטיות קופסאות קטנות שקובעות מבטאים מצחיקים, אוחזות בצמחים קטנים ומשמשות כמוטות מצחיקות לזר ולדלעת.

מילוי הבית שלך בצמחים הוא אחת הדרכים הקלות ביותר להפיח עוד קצת חיים במרחב שלך. חשיבה מחדש על המרפסת שלך עם צמחים ומיכלים מוכיחה אלגנטיות, פרקטיות ופשטות. הוסף מודרניות לסלי הצמחים שלך על ידי הוספת סיכות ורגליים.

מגדלים יכולים לאחסן כל מיני צמחיות

החל מגינות אכילות ועד אמהות צבעוניות, ורדים וחינניות. המבחר הגדול שלנו של אדניות פנימיות וחיצוניות, עמדות צמחים, מיכלי צמחים וספינות צמחים יאפשרו לכם לגדול תוך זמן קצר. גידול צמחים, פרחים וירקות משלך הוא תחביב מהנה ומרגש.

סוג הצמחים שתבחרו

אנחנו  – שורשים – בית של צמיחה. אצלנו באתר האינטרנט ניתן להזמין ולרכוש אונליין בצורה מאובטחת כל סוגי הפרחים , העציצים ועצי נוי ותמצאו מגוון עצום של עציצים ופרחים , זרי פרחים , אדניות, כדים, והמון סוגי פרחי נוי ועצי פרי ונוי וכלים שונים לגידול עציצים ושזירת פרחים ועוד

צרכי הניקוז שלהם והיכן שתרצו שיונחו יעזרו לכם למצוא את האדנית הטובה ביותר לביתכם. טיפול באדניות שלך יעזור להם להראות מושכים. בחרו בין אדניות פנימיות, אדניות חיצוניות ומיכלי גינה, עציצים או עציצים ועוד.

אם הגן זורע בעצמו, חשוב להשאיר את העלים במקומם כדי שהזרעים יבשילו ויתבגרו וצמחים יהיו זמינים לשנים הקרובות.

אם אתה רוצה להחזיק את הצמח באותו אזור בו

הוא גדל במקור, חתוך את ראשי הזרעים הבשלים ושלף את הגבעולים השרופים. כאשר הגבעול נקי, בצע חתך אלכסוני טרי בתחתית הגזע. אם ניצנים לא רצויים נמצאים על אותו גזע כמו פרחים מלאים, חתכו אותם.

טכניקת תכנון חשובה נוספת אינה כוללת פרחים

אלא המיכל בו מונחים הפרחים. בבחירת אגרטל או כלי אחר לסידורכם, קחו בחשבון את סוג הפרחים בו תשתמשו. שים את הגבעולים באגרטל (או בדלי) עם מים, אך לא אמור להיות הכלי האחרון שלך לחתוך את הפרחים למאכל. זכור כי אני מראה לך את אחת השיטות הפשוטות ביותר של אריגת סלים עם חומרים טבעיים. במקום להשתמש בצמחים בסיר, תוכלו למלא את החסר בסיבי אזוב או קוקוס (אל דאגה, הידיים הקטנות שלי לא אורגות). אני שם את העלים בקומפוסט מעט ומשתמש בחומר עקשן.

בערוגות גן, מספיק להעשיר את האדמה בדשן שחרור רציף בזמן השתילה. יש לזרוע את הצמחים בעצמך ולתת לכמה גבעולים להבשיל לפני הזריעה. יש לחתוך את הצמחים בגובה של כ -3 מטר כדי לשלוט בגובה, ולדחות את הפרחים לסוף הקיץ.

המטרה שלי

היא ליצור דגימה מלאה מכל חדר שאני זורע בעצמי. במהלך הדילול אני מסיר שתילים שהחמצתי בפעם הראשונה ומחליט אם צמח אחד או אחר זקוק למרחב נוסף בכדי למצות את מלוא הפוטנציאל. בסופו של דבר, עדיף לעזור למפעל אחד להצליח, בעוד שלושה או ארבעה צריכים להילחם על משאבים מוגבלים.

אם אתה נמצא באזור יער או שטח פתוח

חשוב לבחון את החוקים המקומיים, הממלכתיים או הפדרליים המסדירים את איסוף החומרים הטבעיים באזורים מוגנים. יש לאפשר גידול חיות בר או איסוף של חומר טבעי לשימוש, אך אם כן, זכרו לעולם לא לקחת יותר מ 1/3 צמח בבת אחת ולעולם אל תפריעו לשורשים. באותה הכבוד שאתה מרשה לצמחים בגינה שלך, עליך לגזום אותם אם אתה גנן והרעיון הזה לא חדש עבורך.

רוב הסיכויים שגננים שנטעים סירים יפים יקנו באותם משתלות כמוך. אתה נוהג באותם הילוכים ובוחר מתוך אותם 200 מיני צמחים ו -10,000 שילובי צמחים אפשריים.

ברכישת עציצים ואדניות במחלקת הקדרים והשתילה שלנו

תוכלו למצוא מבחר רחב של מיכלים, שקיות שתילה, סלים תלויים, צמחי מרפסת, סירים, אדמה, דשנים ואביזרים. אדניות השקיה עצמית עוזרות לשמור על בריאות הצמחים במזג אוויר קיצי חם ולהפחית את עבודות ההשקיה. בגן הבית בריצ'מונד, Vt., יש גן ירק גדול, חממה עונתית, גיזום גינה, גן רב שנתי, גן סלעים, גן צל, שטח שתילת תות, צמחי מיכל וגן האחו.

אתר האינטרנט של שורשים נבנה ומקודם לצרכי רכישה אונליין ע"י גוד סטודיו

פרחי ווינסטון מחויבים למצוינות כבר 75 שנה ואנו מספקים עיצוב פרחוני מעולה

עיצוב בית ייחודי ושירותים ארגוניים לחתונות ולאירועים מיוחדים. שוחחנו עם שרלוט מוס, מעצבת הפנים ומחברת הספר שרלוט מוס פרחים מס '43 (אמזון) על עצות המומחים שלה לעיצוב ושימור סידורים יפים. טיפים אלו יעזרו לכם להתהדר בזר יפהפה.
על מנת לראות מידע בנושא של רכישת פרחים שזירת זרי פרחים ועיצוב עציצים בעפולה עליך לגשת לאתר rootshopping.com

אחת הדרכים לנהל את הסידורים שלך היא לבחור ערכת צבעים לפני שקונים פרחים. המדריך הפשוט ביותר לסידור שלך הוא לבחור תחילה את ערכת הצבעים ואז לקנות את הפרחים.