תפריט סגור

שיווק ברשתות חברתיות

לדוגמה, בשנת 2012, מקדונלד'ס ניסתה ליצור קשר עם קהילת המדיה החברתית על ידי ציוץ עם ההאשטאג "#McDStories"; בתגובה, לקוחות פרסמו סיפורי זוועה על חוויות שליליות של מקדונלדס עם אותו האשטאג, והטביעו תוכן שיווקי מקורי עם פרסומות שליליות. לדוגמה, טוויטר הוא אתר חברתי שנועד לאפשר לאנשים להחליף הודעות קצרות וקישורי מולטימדיה עם אחרים. פייסבוק ופלטפורמות חברתיות אחרות מאפשרות לך להשתמש בתוכן כדי להתחבר ולחמם את הקהל הפוטנציאלי שלך.

לדוגמה, יצירת מודעות וידאו מרתקות בפייסבוק יכולה לעודד אנשים ללמוד עליך יותר. שיווק טוב במדיה החברתית יכול להביא הצלחה משמעותית לעסק שלך, לבנות תומכי מותג נאמנים, ואפילו להוביל לידים ומכירות.

שיווק במדיה חברתית

הוא השימוש בפלטפורמות מדיה חברתית כדי להתחבר לקהל שלך על מנת לבנות את המותג שלך, להגדיל מכירות ולהגדיל את התנועה לאתר. השימוש ברשתות חברתיות בשיווק אינו מוגבל להגדלת תעבורת האתר ומסייע לחברות למשוך יותר לקוחות; מספק מקום בעל ערך כדי להבין טוב יותר ולחנך את קהל היעד שלך. אנחנו אוהבים פרסום חברתי בתשלום מכיוון שזו דרך משתלמת במיוחד להרחיב את טווח ההגעה שלך. אתה יכול להפעיל קמפיינים חברתיים בתשלום כדי להשיג יעדים עסקיים ספציפיים בעלות נמוכה יחסית.
למידע נוסף אודות שיווק ברשתות חברתיות יש לבקר באתר facemarketing.co.il

פייסבוק וטוויטר מאפשרות לעסק שלך לפרסם בציר הזמן של שוק היעד. פייסבוק ממליצה להשתמש במיקום מודעה אוטומטי, אך אם אינכם מסכימים, תוכלו לקבוע בקלות היכן תוצג המודעה והמכשיר עליו היא תמוקם.

לדוגמה

אם המתחרה שלך מתמקד בעיקר בפייסבוק, אתה יכול לנסות רשתות אחרות שאינן מוענקות. לדוגמה, אם אחת מהמטרות העסקיות שלך היא למשוך יותר צעירים, עליך לערוך מחקר כדי לקבוע אילו פלטפורמות משתמשות בקהל הזה לרוב ולהתחיל לעבוד משם. גלה היכן נמצא הקהל שלך וכיצד הוא משתמש בפלטפורמה הספציפית הזו, ופתח תוכנית שיווקית סביבו.

אתה יכול למקד לקהלים על סמך נתונים דמוגרפיים

תחומי עניין, התנהגות ועוד. אסטרטגיית שיווק זו יכולה להתבצע במגוון דרכים, מקמפיינים פרסומיים רשמיים ועד לאינטראקציות לא פורמליות עם לקוחות. למד את היסודות של שיווק במדיה חברתית, דוגמאות לפלטפורמות פופולריות וכמה חסרונות פוטנציאליים שכדאי להיות מודעים אליהם.

מדיה חברתית יכולה לשמש לא רק ככלי יחסי ציבור ושיווק ישיר

אלא גם כערוץ תקשורת לקהלים ספציפיים, תוך שימוש במשפיעני מדיה חברתית וסלבריטאים ברשתות החברתיות ככלי תקשורת יעילים עם לקוחות. חברות עשויות להשתמש ולנתח חוות דעת והערות של לקוחות שנוצרו במדיה החברתית למטרות שיווק; [15] במובן זה, המדיה החברתית היא מקור זול יחסית למידע שוק, ומומחי שיווק ומנהלים יכולים להשתמש בה כדי לנטר ולהגיב אליהם. בעיות זיהוי לקוחות וזיהוי הזדמנויות בשוק.

בניגוד לשיטות מחקר שוק מסורתיות כגון סקרים

קבוצות מיקוד וכריית נתונים, הדורשות זמן וכסף, ושבועות או אפילו חודשים לניתוח, משווקים יכולים להשתמש במדיה חברתית כדי להשיג מידע בזמן אמת או "בזמן ". התנהגות צרכני זמן ותפיסות של מותגים או מוצרים של החברה. פלטפורמות מדיה חברתיות רבות מאפשרות למשתמשים לספק מידע גיאוגרפי, דמוגרפי ואישי מפורט, המאפשר למשווקים להתאים את המידע שלהם על סמך מה שהם עשויים להדהד עם המשתמשים. בשיווק רשתות ארגוניות בעת שימוש במדיה חברתית עשוי לאפשר ללקוחות ולמשתמשי אינטרנט לפרסם תוכן שנוצר על ידי משתמשים (לדוגמה, ביקורות מקוונות, ביקורות מוצרים וכו'). עסקים קטנים משתמשים גם באתרי רשתות חברתיות כדי לבצע מחקר שוק משלהם על מוצרים ושירותים חדשים. – —- שיווק יכול ללבוש צורות רבות, מפרסום ישיר ועד דרכים עדינות יותר לבניית קשרים עם לקוחות פוטנציאליים. כמו כן, שיווק במדיה חברתית יכול להיות פרסומת פשוטה עבור מוצר או שירות, או שהוא יכול להיות כלי לבניית מערכות יחסים עבור חברה.

משווקים יוצרים תוכן ויראלי שנועד להתפשט במהירות למשתמשים

החלפת קישורים נבחרים. תוך שימוש במדיה חברתית לשיווק היא דרך מצוינת למנף את התוכן הייחודי והמקורי שלך כדי למשוך עוקבים, מעריצים וחסידים, זו גם הזדמנות לקשר למאמרים חיצוניים. למרות שחשוב שהמותג שלך יהיה ייחודי, אתה עדיין יכול למצוא השראה מחברות אחרות שמעולות במדיה החברתית.

בדרך זו

אתה יכול ליצור תוכן שהם אוהבים, להגיב ולשתף. הם הופכים את התוכן שלך לנגיש למשתמשים ולכן יש סיכוי גבוה יותר לשתף אותו. זוהי דרך מצוינת עבור משווקים לשתף תוכן מורחב עם הקהל שלהם, במיוחד אם הם לא קוראים נלהבים. לא כל החברות צריכות להיות יצירתיות במיוחד עם תוכנית השיווק שלהן, אבל חשוב לשמור על מסרים מעניינים.

בנוסף

אנשים אוהבים דברים חדשים, אז הוספת טוויסטים או מרכיבים בלתי צפויים לפוסטים שלך היא רעיון טוב. לדוגמה, כאשר רוב האנשים חושבים על אולד ספייס, הם עלולים לחשוב על הידיים של טרי קרוס מנגנים בכלי על החזה שלו, או על צעיר שרירי רכוב על סוס, שניהם מצחיקים.

הלקוחות שלך יכולים להיות התומכים הטובים ביותר שלך

אבל רק אם אתה נותן להם משהו. אתה לא רוצה להפוך לאיש מכירות שולט כל כך, אחרת תבטל את הפעילות של הלקוחות שלך. מאמצי השיווק שלך יכולים ללכת לפח אם לא תספק את ההקשר הנכון. מדריך זה מדגיש שיש נקודות נגיעה רבות לנוכחות החברתית של היום.

כאשר מפתחים אסטרטגיה לקידום העסק שלך

אתה יכול בקלות לאבד את העשתונות. גם אם לעסק שלך היה כסף לשכור חברת שיווק או לבנות צוות מדיה חברתית משלו שיעבוד על כל הפלטפורמות הללו, זה לא בהכרח יהיה רעיון טוב בגלל ההבדלים בין המשתמשים.

מקום טוב להתחיל בו

הוא ליצור משווק שיוכל לעזור לך לענות על שאלות אלו. כל האמור לעיל ישפיע בסופו של דבר על הכל, החל מהמסרים השיווקיים שלך ועד לגישה שלך לשירות לקוחות או מכירות במדיה חברתית. והקפד להשתמש באנליטיקה בכל פלטפורמה חברתית כדי לקבל עוד יותר תובנות לגבי איזו מהמדיה החברתית שלך עובדת הכי טוב עם הקהל שלך. Google Analytics יכול לשמש ככלי שיווקי מדיה חברתית מעולה שיעזור לך לאמוד את שיטות השיווק המוצלחות ביותר שלך במדיה החברתית, כמו גם לקבוע אילו אסטרטגיות עדיף לבטל.

מקרי מקרים יכולים להציע תובנות חשובות שתוכל ליישם בתוכנית המדיה החברתית שלך

אתה יכול להגיב במהירות כדי להפיק את המרב מהקמפיינים הנוכחיים שלך, ולאחר מכן להשתמש באופן פעיל בתובנות אלה כדי לעצב את אסטרטגיית הליבה הבאה שלך. עם המידע הזה שנאסף, אתה מוכן להתחיל לחשוב איך לשפר.

אנו נספק לך את הידע שאתה צריך

כדי ליצור תוכן מרתק עבור פלטפורמות כמו פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר וסנאפצ'ט, כמו גם נלמד אותך לזהות משפיענים, להעביר תוכן לקהל היעד שלך ולמדוד את ההצלחה מהמאמצים שלך. בין אם אתה רוצה לבנות מותג או להרחיב את העסק שלך, אנחנו רוצים לעזור לך להצליח.

עם עלייתן של פלטפורמות כמו פייסבוק, טוויטר ואינסטגרם, חברות שמו לב לכך גם כן. הם התחילו להשתמש באתרים האלה כדי לקדם את האינטרסים שלהם באמצעות שיווק במדיה חברתית.