תפריט סגור

שירותי מנעולן לדלתות במצבי חירום

מנעולן מומלץ

אם נעלתם את הבית ואיבדתם את המפתח, מנעולן ברגע מציעה שירות חירום הפועל 24 שעות ביממה. כדי לא לאבד את המפתחות, מומלץ להחזיק מפתח רזרבי.

אובדן מפתח הבית מהווה סיכון ביטחוני מכיוון שהוא הופך את הבית לפגיע בפני פולשים

ברגע שיש לך את הנכס שלך בחזרה, מומלץ להתקשר לשירותי מנעולן מומלץ כדי לשנות את הנעילה שלך. לאחר שהמנעול מופעל שוב וננעלים, הצעד הראשון הוא למצוא את מפתחות הרזרבה שלכם. שירותי מנעולן הוא המשימה שלא לגרום נזק לרכב או לבית.

אם נעלתם את ביתכם או פרצתם לרכבכם ללא מפתח או נעילת דלת, צרו קשר עם שירותי החירום שלנו ואנו נשלח אליכם שירותי מנעולן מקצועי. שירותי מנעולנות ומפתח לשעת חירום 24 שעות ביממה מנעולן ברגע מספקת לכם את הפתרון הדרוש לכם.

התקשר לצוות אנשי המקצוע המורשים והמובטח שלנו לשירותי מנעולן

כדי להבהיר את בעיות האבטחה שלך. אם אתה נעול מחוץ לבית או למוסך שלך, טכנאי המנעולנים שלנו יכולים לעזור לך. אם המנעולים או המפתחות לביתך, למשרדך או לרכבך אינם פועלים, אתה זקוק למומחה חירום שייצור איתך קשר כדי לפתור את הבעיה.

אם אתה זקוק לאחד משירותי החירום שהוזכרו לעיל או שיש לך בעיות שירותי מנעולן אחרות שאתה צריך

כדי לפתור את הבעיה, שירות המנעולנים הניידים שלנו יכול להיעזר לך תוך 20 דקות, 24 שעות ביממה. אם מנעול נסדק, הדלת נשברת, היא נשברת או כל מספר נקודות כניסה אחרות נשברות, יש לנו שירותי מפתח מקצועיים לפתור את הבעיה באופן מיידי.

הצורך במנעולי דלתות חירום תלוי בשירותי המפתח בישראל. אולי לעולם לא תחשוב שתזדקק לשירותי שירותי החירום, אך אינך בטוח.

שירותי מנעולן כגון נעילה ומוצרי אבטחה יודעים שטעויות יכולות לקרות וכי היעלמות מחוץ לעסק יכולה להיות מתסכלת

מתן שירותי החירום מבטיח שבמקרה של בעיה תוכלו להשיג את המפתחות ולסגור את הידית בטכניקות הנכונות. בין אם אתה נוהג ברכב בדגם מאוחר ובין אם תשתמש במנעול אבטחה גבוהה בביתך, רוב הסיכויים שיש לך מנגנון נעילת מפתח שדורש מיומנויות וידע מסוימים כדי לתקן אותו ללא שירות.

מנעולן ברגע מציעה שירותי מנעולן מומלץ לעסקים ובעלי נכסים מסחריים. אנו מציעים פתרונות תיקון מסביב לשעון, התקנות חומרה חדשות ותיקוני מנעולים שיעזרו לכם לאבטח את העסק שלכם.

משימות כמו החלפת מנעול הדלתות עשויות להיראות פשוטות כאשר אתה יודע שאומן יכול לעשות את זה

אבל אם אתה רוצה את המוצר הטוב ביותר ואת האחרונה, אנו מוכנים להציע לך החלפת מפתחות 24 שעות ושירותי חירום אחרים בישראל. אם ברצונך לשפר את האבטחה בביתך, תן לשירותי המפתח שלנו לספק שירותים אלה. בין אם אתה רוצה מנעול איכותי או משהו אחר, מנעולן יודע מה מספק הגנה טובה יותר, והוא יספק לך את זה.

אם ברצונך לשפר את אבטחת ביתך בשעת חירום

אנו יכולים לספק מוצרים ושירותי מפתח שיעזרו לך לחזק את הדלתות והחלונות. מנעולי חירום יכולים לעבוד על מנעולי יציאת אש, מנעולים מגנטיים, מקשים חשמליים ומנעולי כפתור. בנוסף לשירותי נעילת חירום, אנו מתקינים גם מנעולים כדי לספק אבטחה נוספת לבית, לעסק או לרכב שלך.

אם למשל, צלחת הסגירה אינה חזקה מספיק, ייתכן שיהיה צורך לסגור דלת זכוכית עם מפתח בצד הכניסה.

אנו יכולים לשנות את הקוד של מערכת האזעקה שלך ולהבטיח כי נעילת דלת המוסך שלך, המהווה נקודת כניסה חשובה לפורצים לבית, אינה פגומה. יכול להיות שאיבדת את המפתח שלך או שמנעול הדלת ישן או שבור. זכור שאם אתה מבקש שירותי מנעולן באמצע הלילה, אתה עלול לגלות שהעלות יקרה מהרגיל.

העלות של מנעול מחדש נעילה יכולה לנוע בין 40 $ ל 100 $ עבור צילינדר נעילה בגודל 5 "x 25". בכל פעם שאתה זקוק למנעולן חירום, אתה יכול להשיג אותו כל עוד אתה זקוק לעזרה של שירותי מפתח בקרבתך.

מפתח הראשי המשמש לנעילה

הוא זהה למפתח הגרנד-מאסטר המשמש לפתיחת מערכת הנעילה. מנעולן אקספרס יכול לעזור לכם להגדיר את מערכת המפתחות בהתאם לצרכים שלכם. התקנו מערכות מפתח ראשי למספר לקוחות, כגון חדרי אחסון, מתחמי דירות ועוד.

עם הניסיון רב השנים שלנו בתיקון

התקנה ומודרניזציה של מנעולי מגורים והידע הנרחב שלנו על מנעולי דלתות למגורים, אתה יכול לסמוך עלינו לפתור את חירום מנעולי הדירות שלך ביעילות ובמהירות. מנעולן ברגע כאן כדי לעזור אם אתה מבחין בבעיה בדלת שלך שמונעת ממך לנעול אותה או אם אתה מאבד את המפתח או שובר את המנעול.

הודות לצי גדול של רכבי השירות שלנו וטכנאים מוסמכים, אנו יכולים להגיע לתחתית כל מצב חירום לנעילה. ללא קשר למידת הבעיה, למנעולנים שלנו יש את הכישורים הדרושים כדי לפתור את הבעיה שלך במנעולי חירום. לעולם לא תישאל אם אנו יכולים לעזור לך עם המפתח או הנעילה שלך מכיוון שנוכל לעשות את הכל בעזרת צוות המנעולנים המקומי המוכשר שלנו.

כל הארונות שלנו מאושרים באופן מלא, מה שאומר שהם קיבלו הכשרה מקצועית המאפשרת להם לענות על כל צרכי שירות החירום שלכם.

המנעולנים שלנו יכולים להקיש מחדש את המנעול שלך עם סט מפתחות חדש אם הישן כבר לא עובד

זה קורה כאשר אנשים מאבדים את המפתחות שלהם, הארנק שלהם נגנב, הם עוברים לבית חדש, או שאתה לא יודע איפה המפתחות נמצאים, או שאתה לא רוצה שלמפתח הישן תהיה גישה לעובד שפוטר, קרוב משפחה, חבר או שכן. הדלת יורדת, הבית מתיישב, או שהמנעול מפסיק לעבוד.