תפריט סגור

שמיכת פוך 90 אחוז פלומת אווז

חשוב לקונים להשוות שמיכות ברווזים וברווזים לאלו תכונות עמידות ובידוד דומות. כושר המילוי מציין עד כמה השמיכה תהיה חמימה בנוסף לגודל ואיכות הפוך. ברווזים בשלים יוצרים ענבים גדולים יותר, וכתוצאה מכך יכולת מילוי גבוהה יותר.

כדאי להסתכל על כושר המילוי ביחס למשקל המילוי הכולל של השמיכה

רוב האנשים ממליצים לקבל את כושר המילוי הגבוה ביותר במצבים קרים יותר ויכולת המילוי הנמוכה ביותר במצבים חמים יותר. אפשרויות קיבולת המילוי הנמוכות יותר מתאימות לשימוש בחודשי הקיץ ובכל ימות השנה באקלים ממוזג.

מוצרי אווז בעלי כושר מילוי גבוה יותר חמים יותר ממוצרים אחרים בגודל דומה. מנחם עם דירוג גבוה יותר חם מזה עם דירוג נמוך יותר. אם מדחס אחד חם יותר במשקל מהשני, לשני יש יכולת מילוי טובה יותר.

השמיכה בעלת כושר המילוי הגבוה ביותר היא קלה מספיק כדי להחזיר את מלואה מבלי לרעוד בבוקר, ועמידה מספיק כדי להחזיק מעמד. שמיכות פוך גדולות יותר נראות אטרקטיביות יותר כשהן עטופות על קצה המיטה.

אנו ממליצים לרכוש כיסוי פוך המגן על שלמות הפוך ומאריך את חיי כיסוי השמיכה

אם אתה גבוה מכפות הרגליים שלך ויכול להגיע לקצה המיטה, ודא שהשמיכה שלך ארוכה ממך לפחות ב- 30 ס"מ. רוחבה של שמיכת פוך בגודל קינג יהיה ארוך פי שניים, אז וודא שיש לך אותה כשאתה שם את השמיכות שלך.

הפינות מצוידות בלולאות כדי לקשור את השמיכה במקומה בעת שימוש בשמיכה. הודות ליכולת המילוי של 800 אינץ 'לאונקיה, היא קלה, חמימה ונוחה. הוא מלא 90% פוך אווז חצי לבן ו -10% נוצות אווז קטנות ודקות.

פוך אווז יכול להיות יקר

אך שמיכת האווז המלכותית המצרית המלכותית מציעה ערך רב לקונים. לעיצוב גדול מימדים התלוי מעבר לקצה המזרן, השתמש בקישור SleepFoundation.org לקבלת הנחות עדכניות על מיטות ומיטות רויאל מצרי, כדי לברר את המחירים הטובים ביותר. מצעי רויאל מצרי מייצרים פוך אווז בגרסאות, מחירים ועיצובים שונים. קנינו את השמיכה של RoseCose לוקסוס אווז מהבודקים שלנו ובדקנו אותם איתם.

העשויה נוצות, שמיכת פוך זו היא אחת המבודדים הקלים, החמים והיעילים ביותר. הבנייה הרופפת, נושמת, הופכת אותו לבחירה טובה לכל עונה.

תיקנו את הגודל והצורה של השמיכות אך הבנייה

היא החלק החשוב ביותר בשמיכת הפוך שלכם ומטה לבד לפחות 60 אחוזים מעלות העלות של השמיכות. תערובות פוך ונוצות קיימות בגוונים לבנים וטבעיים, אך תערובות לבנות בעלות ערך רב יותר ברוב המקרים בשל ההבדל בין לבנים אחרים המסתירים את הצבעים הבהירים יותר של מוצרים כגון נוחות לבנה וכריות נוצות. בשל הבנייה האיכותית שלהם, טירות הפוך הן גם היקרות ביותר.

הרכות הייחודית שהאווז מספקת נותנת לנוחות יתרון נוסף. נוצות האווז גדולות מספיק כדי להתקבץ כמו ברווז, אך קטנות יותר. כריכת כרית האווז עשויה 100% כותנה ותפורה לחיים ארוכים.

תערובת נוצות ברווז זולה יותר מפוך אווז ואינה איכותית כמו פוך אווז

מה שמקדם את ערך מילוי שמיכות השמיכה, הכריות והכריות בתעשיית המיטות. זוהי בחירה טובה לכריות נוצות וכריות ריהוט לבידוד וחום למי שאינו צריך זאת ובחירה טובה יותר עבור מעילי בידוד ושקי שינה נעימים אם אתם חיים באקלים קר ומחפשים חום נוסף.

המבחר הפנטסטי שלנו של שמיכות אווז הונגריות עשוי אך ורק מחומרים טבעיים ואווזים הונגרים מצוינים לשביעות רצונך 100%. עמידים, עמידים ורכים, הם השקעה בשינה ובבריאות שלך.

השמיכה של ריילי ווייט אווז

היא שמיכה עטורת פרסים ברחבי העולם. עם שמיכות פוך האווז המפוארות של האמאווי לאנג אתה נותן משמעות חדשה למונח "שינה טובה". הם עשויים מאווזים הונגרים איכותיים במיוחד ומ -100% חומרים טבעיים, הם רכים ויוקרתיים למגע.

צור איתנו קשר אם אתה זקוק לייעוץ נוסף ונעזור לך למצוא את השמיכה המושלמת שלך. כעסק משפחתי, אנו שמים את תשומת הלב לפרטים הקטנים בשמיכות הפוך האווז בעבודת יד שאנו מציעים.

בעת רכישת שמיכת פוך

עליך לשקול גם את סוג המילוי המשמש. היצרנים אינם מחויבים כדין לציין את סוג הציפור במילוי, אך חלק מהשמיכות מלאות באווזים, ללא קשר למה שעל התווית. אם אתה רואה שמיכת אווז בסך $ 100 עבור $ 69.99, כנראה שמדובר בפרסום כוזב.

במחיר של 120 $ לשמיכה בגודל קווין, RoseCose במחיר סביר בהתחשב במכסה כותנה של 100 אחוז. חברה הרוכשת באלברטה, יורו דאון דאפטרס, נותנת לו ריצה לכספו.