תפריט סגור

תיק הכנה ללידה

ישנן רשימות רבות ומגוונות שאומרות לך מה לארוז ללידה ולידה בתיק בית החולים שלך. ריכזנו עוד שלושה רשימות ביקורת של אספקה שאמהות ובן זוגן יצטרכו: תיק עבודה, תיק הרפיה ותיק שותף. אבל לפני שנגיע לאלו, בואו נתמקד באופן שבו אנו אורזים את תיק בית החולים עם הדברים החשובים ביותר שאתה רוצה עבור התינוק שלך.

הייתי אומר תמיד השאר את התיק שלך ברכב

אבל אתה גם רוצה להיות מוכן אם הרופא שלך מרחיק אותך מביקורים לפני הלידה או שולח אותך לבית חולים במקרה חירום. אתה לא רוצה ללכת בלי היסודות, כמו להגזים בדברים או להיתקל בתינוק, שם מועיל רשימת ביקורת לתיק בית החולים. רשימת הבדיקה שלנו על תיקי בית החולים מכילה את כל הדברים שאתה צריך כשאתה בבית חולים ללידה ולידה, לאחר הלידה ומעבר לה.

הם אומרים שתזמון הוא הכל. ואין לך גמישות מועטה בכל הנוגע לבחירת ואריזת תיק בית החולים שלך. אם התינוק שלך מגיע מוקדם מהצפוי, כדאי לארגן ולארוז את תיק בית החולים לתינוקות במהלך החודש או החודש השמיני להריון, לכל מקרה.

רשימת ביקורת זו תעזור לך להתכונן לכל מה שאתה צריך בכדי להביא את עצמך ואת התינוק החדש שלך הביתה

כאן תוכלו למצוא רשימה מקיפה של כל מה שאתם רוצים וצריכים כשאתם בבית חולים. הדפיסו כמה עותקים של כל אחד מהם לצורך הדיאגרמה והאחות שלך לקלטת בחדר החולים שלך.

תזדקק גם למברשת השיער שלך, שמפו יבש או שיער רגיל, מברשת שיניים, משחת שיניים, דאודורנט, שפתון, סרטים נוספים ומגבונים לפנים (רשימות תינוקות והורים ממליצים על כך אם אינך מרבה להתקלח).

לא תרצו ללבוש שמלת בית חולים נוקשה כל הזמן

לכן וודאו שיש לכם בגדים נוחים שאינכם מתלכלכים או זורקים במהלך שהותכם בבית החולים. דברים נעימים כמו חלוקי רחצה וגרביים גורמים לסביבת בית החולים הקרה להיראות נוחה יותר. שמלות ליולדות יכולות לעזור לאמהות להרגיש יפות, והן מסוגננות יותר משמלות בית חולים רגילות.

אם אתה נוסע ברכב

זה לא ניתן למשא ומתן: לא תאפשר לקחת את התינוק שלך לבית חולים ללא מושב בטיחות או מושב בטיחות. יש למקם את תיק בית החולים לא רק ליד מושב הרכב, אלא להתקין אותו ברכב כשאתה אורז את תיק התינוק שלך כדי להכין אותו לבית החולים. אם בית החולים מספק שמיכה, קבל שמיכה משלך לשימוש מעשי טוב ומגע עור.

בית החולים מספק לך שמיכות רבות כדי לחמם את התינוק שלך, אבל יש דברים אחרים שכדאי לארוז מראש. אם אתם מתכננים לגבש הזנות, ארזו את המותג המועדף עליכם וקחו איתכם דגימת בית חולים.

בתי חולים יספקו שמיכות וכריות של השותפים, אבל טוב להיות מוכנים. הביאו חיתולים משלכם לבית החולים ותבקשו אחות שתלמד אתכם כיצד לעטוף את תינוקכם.

הכן תיק בית חולים מוכן לשימוש לפחות כמה שבועות לפני תאריך היעד שלך והשאיר אותו מול או תא המטען של מכוניתך כדי לגדר את ההימורים שלך. בני זוג שהולכים לבית החולים עם אמא התינוקת שלהם חייבים להגיע מוכנים ומוכנים.
למידע נוסף בנושא של אלופירסט לאחר לידה יש לבדוק ב- aloe-first.co.il

אנו ממליצים להשאיר מעט יותר מקום בתיק שלך

בין אם זה תיק לתינוק, תיק העבודה שלך או תיק הרפיה שלך, כך שתוכל לשאת את כל מה שיש לבית החולים להציע. בית החולים יספק לכם חיתולים, מגבונים לחים ופריטים משלימים אחרים שתוכלו לקחת הביתה.

בכל הנוגע לאריזה לבית החולים

יש הרבה רשימות מה אמא צריכה להיות בתיק בית החולים כשהיא הולכת ללידה. זכור את משך שהותך כאשר אתה בוחר ואורז את תיק בית החולים שלך. מצא מבצעים ומבצעים על פריטים שאתה זקוק להם והשתמש ברשימת הבדיקה הבאה לתיק בית חולים לאמהות.

להחזיק תיק בית חולים קטן משלך המכיל חומרים מתכלים לתפקידך בתהליך הלידה והלידה

הוא נבון. ואכן, אחד מההורים לבייביסט מציע להציע שקית חינם נוספת של משלוחים לבית החולים. תתפלאו באיזו תדירות אנשים שוכחים דברים חשובים שעליכם להכניס לכיסכם או לתיק בית החולים.

זה יכול גם להיות מועיל לארוז תרסיס לידוקאין וכריות לוז מכשפות

כדי להקל על הכאב והדמעות בתיק בית החולים שלך. כמה זוגות תחתונים הם חובה ברשימת הביקורת על תיקי בית החולים (בגדי לידה קצרים או יולדים, תלוי אם תרצו תחתוני רשת או לא, אשר ימסרו לכם על ידי בית החולים לאחר הלידה).

שים איתך את תיק התינוק שלך כך שילדך יכול לכסות את רוב הציוד במהלך שהותו בבית החולים

שים מספר תואם מקסים (אם יש לך תינוק) בתוך ציפית צבעונית כדי שלא יתערבב עם כריות בית החולים. כשאתה מקבל שמיכה או כובע בבית חולים, דלג עליו אם הלב שלך מכוון לסגנון מסוים.

אם יש לך חיתולים מסוימים בחשבון

הביא חבילה שבה אתה רוצה להשתמש במהלך שהותך בבית החולים. בבית החולים או במרכז היולדות, בודקים אם זה הגודל המתאים לכם. זה אולי לא נכנס לתיק האשפוז שלך, אבל כדאי להתעסק איתו עד שתרגיש איתו בנוח.

בדוק מראש עם בית החולים או מרכז היולדות אילו ניירות עליך להביא איתך. תעודת זהות, רישיון נהיגה או תעודת זהות אחרת, תעודת ביטוח, שם ומספר טלפון של רופא התינוק שלך. תביא שקית נוספת כדי שהצוות הרפואי שלך יוכל להעתיק אותה.