תפריט סגור

מה זה קרבון קלינינג

קרבון קלינינג ניקוי פיח מהמנוע

תהליכי ניקוי פיח (קרבון קלינינג) נועדו לשמור על ניקיון המנוע וחלקיו, ולהגביר את ביצועיהם. ניקוי הפיח יכול למנוע זאת על ידי שמירה על חלקי מנוע נקיים כדי לשמור עליהם לפעול ביעילות. הצטברות פיח בחלקים שונים של המנוע יכולה להשפיע מאוד על ביצועי המנוע ולגרום לנזק ארוך טווח.

הצטברות פיח משפיעה באופן דרמטי על יעילות הדלק של המנוע שלך. עודף פיח מקשה על שריפה מלאה של הדלק. שפע של משקעי פיח עלול להוביל להפחתת יעילות המנוע, מה שעלול להוביל לנזק למנוע ולכשל קריטי ברכיבים.

משקעי פיח ומשקעים הם תוצר לוואי של בעירה במנוע הנובע מבעירה לא מלאה של דלק

עם הזמן, מנוע בעירה פנימית בונה משקעים פנימיים כגון פיח, זפת, גומי וכו'. למרות שמדובר בתוצרי לוואי טבעיים של תהליך הבעירה, הם יכולים להצטבר ולהשפיע על ביצועי המנוע, לרבות פליטות, כוח ויעילות.

משקעים על שסתום היניקה יכולים להיווצר בחלק האחורי של השסתום

מה שמשפיע על זרימת הגז למנוע. אם הם לא נשטפים עם בנזין, שמן זה יכול לרתוח על השסתום וליצור משקעי פיח. עם זאת, טכנולוגיה יעילה זו יכולה גם לגרום להצטברות פיח על שסתומי היניקה מכיוון שהדלק אינו יכול לנקות את השסתומים כפי שהוא עושה בסוגים אחרים של מנועי דלק מוזרקים. לדוגמה, דלק יכול לזרום אל שסתומי היניקה במנועי הזרקת נמל, מה שעוזר לנקות את השסתומים ממשקעי פיח.

הזרקת בנזין ישירה מאפשרת למתכנני מנועים להסביר למעשה כל מולקולת בנזין שנכנסת למנוע

כדי שיוכלו להפיק כמה שיותר כוח ולייצר כמה שפחות מזהמים. תדלוק מסורתי או הזרקת יציאה מתיז דלק על השסתומים, שבתורו מנקה כל הזמן את השסתומים.

שיטה מתוחכמת הנקראת קרבון קלינינג יותר כוללת חיבור של טכנאי למערכת המנוע

שיטה נוספת היא לגרום למכונאי להזריק דלק סופר מזוקק למנוע של המכונית שלך, לחמם אותו ובכך לנקות את הרכיבים הפנימיים. זה רק עניין של להוציא את הרכיבים מהמנוע ולנקות אותם בעזרת ממיסים או התזת חול.

זהו תהליך פשוט ובטוח שאינו מצריך פירוק של חלקי מנוע או שימוש בכימיקלים מזיקים

מכונת ניקוי פיח מנוע מסורתית, כגון מכונת ניקוי פיח, מכונת ניקוי פיח, מכונת ניקוי פיח קצף כימי ומכונת ניקוי פיח למימן טהור. מכיוון שרוב חנויות הרכב ישתמשו בשיטת פירוק או בשיטה כימית כדי לבצע ניקוי מנוע חזק ממצבורי פיח. למידע נוסף אודות טיפול ניקוי פיח מהמנוע באתר engine clean קרבון קלינינג היכנסו והזמינו.

על ידי ביצוע של טיפול קרבון קלינינג באופן קבוע

אתה יכול להגן על המכונית שלך, ותוכל לראות שפכים כאשר המכונית שלך משחררת את המנוע. בהתאם לתצורת הרכב והמנוע, תיקון זה עשוי להגיע בזמן, מכיוון שהטכנאי חייב להסיר את כל סעפת היניקה כדי לקבל גישה לדלת. ניתן לבצע קרצוף כימי גם במערכת היניקה להסרת משקעי פיח.

מנקודת מבט טכנית

ניקוי המנוע ממשקעי פיח אמור לגרום לו לעבוד בצורה יעילה יותר. בתהליך הזרקת הגז למנוע יש לשחרר משקעי פיח שחוסמים את המנוע ומביאים לביצועים גרועים שלו. מימן וחמצן עוזרים באופן פעיל להסיר עודפי פיח מהרכב. קרצוף HHO הוא תהליך המשתמש במי ברז לייצור מימן וחמצן, אשר מועברים לאחר מכן דרך המנוע ואל סעפת היניקה.