תפריט סגור

כספת חסינת אש

למה אתה צריך כספת חסינת אש

כספת חסינת אש היא דרך מצוינת להגן על חפצי הערך שלך מפני החום והלהבות של שריפה. הם גם בטוחים יותר מכספת רגילה, שכן יש להם מעטפת חיצונית של חומר בטמפרטורה גבוהה שלא תימס או תישרף במקרה של שריפה.

כספות חסינות אש הן בחירה מצוינת לאחסון מסמכים חשובים, תכשיטים ופריטים יקרי ערך אחרים. הדבר הטוב ביותר בכספות הללו הוא שהן יכולות לעמוד בטמפרטורות גבוהות לפרקי זמן ניכרים. זה הופך אותם למושלמים לשימוש באזורים עם סיכון מוגבר לשריפות, כמו ליד מטבחים או בתוך בתים.

כספות חסינות אש הן הכרח לאנשים שיש להם חפצי ערך שצריך לאחסן אותם בצורה מאובטחת. ישנם גורמים רבים שיכולים להשפיע על סוג הכספת שתבחר, כמו גם על הגודל והמיקום של הכספת שלך.

כספת חסינת אש היא השקעה יקרת ערך עבור כל אדם או עסק עם מסמכים חשובים, תכשיטים או חפצי ערך אחרים שיש לשמור עליהם בטוחים ומאובטחים.

כספת חסינת אש היא סוג של כספת עמידה בפני אש. הוא עשוי בדרך כלל מפלדה ובטון, עם בטנה עמידה בטמפרטורה.

הכספת חסינת האש הומצאה בשנת 1887 על ידי תומס אדיסון, לאחר שצפה בשריפה הגדולה בשיקגו והרגיש צורך בדרך חדשה לאחסן תקליטים.
למידע בתחום של כספת safe4u בזול יש לבדוק ב- safe4u.co.il

אדיסון יצר את הכספת חסינת האש הראשונה שלו על ידי עטיפה של לוחות פלדה סביב קופסת ברזל יצוק עם רירית אסבסט.

הפטנט הראשון על כספות מודרניות חסינות אש הוגש בשנת 1906 על ידי וולטר לופטנר בגרמניה. הוא השתמש בקונסטרוקציית ברזל עם שכבת בידוד אסבסט מבפנים, שכוסתה בטיט צמנט.

הכספת חסינת האש הטובה ביותר היא זו שמתאימה לצרכים שלך. אתה צריך לקחת בחשבון את גודל הכספת, כמה אתה רוצה לאחסן בה וכמה אתה מוכן להוציא עליה. ישנם סוגים רבים ושונים של כספות חסינות אש זמינות, אך לא כולן יוכלו להגן על חפצי הערך שלך מפני שריפה.

כיצד לבחור את הגודל של כספת חסינת אש החזקה שלך?

גודל הכספת הוא גורם חשוב בהחלטת הרכישה. תצטרך למדוד את הצרכים שלך ואת המקום הפנוי לכספת שלך.

ישנם שלושה סוגים עיקריים של כספות חסינות אש:

– כספות קונבנציונליות: אלו עשויות בדרך כלל מפלדה והן כבדות למדי. הם יכולים לשמש לאחסון הרבה פריטים, אך ייתכן שהם לא יעמדו בשריפה לאורך זמן, מה שאומר שיש להשתמש בהם רק כהגנה משנית מפני שריפה.

– כספות עמידות בפני אש: כספות אלו יוצרו עם חומרים המאפשרים להן לעמוד בטמפרטורות גבוהות יותר מבלי להימס או להתלקח, מה שאומר שהן מספקות הגנה טובה יותר מפני שריפות מאשר כספות קונבנציונליות.

– כספות חסינות אש: כספות אלו יוצרו עם חומרים המאפשרים להן לעמוד בטמפרטורות גבוהות מבלי להימס או לעלות באש, מה שאומר שהן מספקות הגנה טובה יותר מפני שריפות מאשר כספות קונבנציונליות.

כיצד לבדוק את ההגנה של הכספת שלך מפני חום ולהבות?

כספת חסינת אש היא סוג של כספת המיועדת לעמוד בטמפרטורות גבוהות. כספות חסינות אש משמשות לרוב לאחסון מסמכים יקרי ערך, תכשיטים וחפצי ערך אחרים. כספות שאינן חסינות אש יגנו רק מפני מים ולחות.

כדי לבדוק את ההגנה של הכספת שלך מפני חום ולהבות, אתה יכול להשתמש במדחום כדי למדוד את הטמפרטורה בתוך הכספת. אם זה מעל 350 מעלות פרנהייט (177 מעלות צלזיוס) אז זה לא חסין אש.

ישנן דרכים רבות לבדוק את ההגנה מפני אש של כספת. הדרך הפופולרית והקלה ביותר היא להשתמש בתקן UL לבדיקה.

תקן UL לבדיקת כספות חסינות אש מבוסס על הזמן שלוקח לטמפרטורה בתוך הכספת להגיע ל-350 מעלות פרנהייט ולהישאר שם 30 דקות. אם מצב זה נשמר, אזי הכספת יכולה להיחשב ככספת חסינת אש.

פורץ יכול לפתוח קופסה חסינת אש באמצעות ברזל או חפץ מתכת אחר בעל קצה שיכול לחתוך פלדה. הם יכולים גם להשתמש בחומרי נפץ או לקדוח דרכו.