תפריט סגור

מאוריציוס ירח דבש

מבוא למאוריציוס

מאוריציוס היא מדינת איים באוקיינוס ההודי. הוא ממוקם בצפון מערב יבשת אפריקה ומשתרע על שטח של 2,040 קמ"ר. מאוריציוס היא חברה רב-תרבותית עם אנשים מכל העולם.

למדינה יש אקלים טרופי והיא ידועה בחופי הדקלים שלה, הלגונות היפות והחופים החוליים הלבנים של סוכר. למאוריציוס יש גם חי וצומח עשירים עם מינים אנדמיים רבים שנמצאים רק במדינת האי הקטנה הזו.

מאוריציוס מציעה מגוון אפשרויות לינה שיתאימו לתקציבים, טעמים ודרישות שונות כולל מלונות מפוארים, מלונות בוטיק, וילות ובתי הארחה. המטבח המאוריציאני משקף גם השפעות שונות מרחבי העולם כמו טעמים הודיים, קריאוליים צרפתיים, סיניים ותאילנדים שניתן למצוא במנות כמו קארי או מוקפצים או אפילו פיצות!

מאוריציוס היא מדינת איים באוקיינוס ההודי. היא ממוקמת כ-2,000 ק"מ מזרחית למדגסקר וכ-3,200 ק"מ דרומית-מערבית לקצה הדרומי של הודו.

מאוריציוס מציעה מגוון של נופים ואקלים. במדינה יש אקלים טרופי עם שתי עונות – רטוב (אוקטובר עד אפריל) ויבש (מאי עד ספטמבר). באי יש הרבה חופים יפים, הרים, יערות, נהרות, לגונות ואגמים. מאוריציוס מציעה חווית ירח דבש יוקרתית עם חופי החול הלבנים שלה עם עצי דקל.

הזמן הטוב ביותר לבקר במאוריציוס הוא בעונת החורף שבין נובמבר למרץ כאשר מזג האוויר קריר ויבש יותר מאשר בתקופות אחרות של השנה.
למידע מורחב אודות מאוריציוס ירח דבש באפשרותך לבדוק ב- mauritius.co.il

מבוא: 10 הסיבות המובילות לבקר במאוריציוס (+ תמונות)

מאוריציוס הוא אי יפהפה, מושלם לירח דבש.

למאוריציוס יש הרבה מה להציע לזוגות המעוניינים לבלות את ירח הדבש שלהם. האי הוא ביתם של כמה מהחופים היפים בעולם, כמו גם אתרים היסטוריים ונפלאות טבע.

להלן כמה מ-10 הסיבות המובילות מדוע כדאי לבקר במאוריציוס לירח הדבש שלך:

1) אחד מחופי החול הלבן הטובים בעולם 2) אפשרויות צלילה ושנורקלינג 3) נופים מרהיבים 4) אתרים היסטוריים 5) המטבח המאוריציאני 6) אווירה שלווה 7) מגוון גדול של צמחייה 8) תרבות עשירה 9 ) אתרי נופש יוקרתיים 10) נוף מדהים

מאוריציוס היא מדינת אי באוקיינוס ההודי, והיא ידועה בחופים היפים שלה, הלגונות ושוניות האלמוגים.

1. יש בו חופי חול לבן ויפים עם מי טורקיז

2. האקלים הוא טרופי וחם כל השנה

3. יש הרבה פעילויות לעשות באי כמו צלילה, שנורקלינג, קיאקים, דיג ועוד

4. למאוריציוס יש תרבות עשירה עם פסטיבלים רבים לאורך השנה כולל הפסטיבל הקריאולי ופסטיבל התמרינדי

5. זהו אחד היעדים הבטוחים באפריקה

6. תוכלו לצאת לטיולים רגליים באי מאוריציוס לראות מפלים או לצאת לטיול נוף דרך ההרים של הפארק הלאומי בלאק ריבר גורג'ס

7. אוכל מאוריצי טעים בין אם אתם מחפשים פירות ים או מנות מקומיות כמו רוטי או עז קארי

8. המטבח המאוריציאני מסתמך במידה רבה על מרכיבים מהלגונות העשירות שלהם כמו דגים, שרימפס,

כדי לסיים את הטיול עם מגע של יוקרה הקדישו זמן באחד מחמשת מלונות היוקרה המובילים במאוריציוס

מאוריציוס הוא אי יפהפה ומושלם לירח דבש. עם האקלים החם שלה, החופים הבתוליים, מלונות היוקרה והאנשים הידידותיים שלה יש למאוריציוס מה להציע לכולם.

להלן חמשת מלונות היוקרה המובילים במאוריציוס:

1) מלון רויאל פאלם: זהו אחד המלונות היוקרתיים ביותר במאוריציוס. הוא נבחר לאחד מאתרי הנופש הטובים בעולם. המלון מציע מגוון רחב של מתקנים מחדרים מפוארים ועד למסעדות יוקרה.

2) One&Only Le Saint Géran Resort & Spa: אתר נופש זה מציע חוויה ייחודית עם הווילות והסוויטות המפוארות שלו. יש גם הרבה פעילויות שאפשר ליהנות כאן כמו גולף, טניס, טיפולי ספא ועוד!

3) Constance Belle Mare Plage Resort & Spa: אתר נופש זה ממוקם על אחד החופים היפים ביותר במאוריציוס – Belle Mare Beach! הסוויטות מול החוף מציעות נוף מדהים של האוקיינוס.

4

יום 3: סיור חיות בר וכפר אבות (+ תמונות)

מאוריציוס היא מדינת איים טרופיים באוקיינוס ההודי עם אוכלוסייה של 1.3 מיליון איש. מאוריציוס ידועה בייצור קני הסוכר שלה ובחופים היפים שלה, אבל יש לה גם היסטוריה מדהימה שתחילתה במאה ה-18.

התחלנו מוקדם הבוקר, ויצאנו מהמלון בשעה 7:00 בבוקר לסיור חיות בר בצפון האי. הנהג שלנו אסף אותנו מהמלון והסיע אותנו לחלק הצפוני של מאוריציוס שם נפגשנו עם המדריך שלנו, שלקח אותנו למסע בלתי נשכח בחלק הבלתי נגוע והבתולי הזה של מאוריציוס.

התחלנו בחקר כמה לגונות מים צלולים יפות לפני שיצאנו ליער שם הצלחנו לראות כמה ציפורים נדירות וחיות אחרות כמו טווסים, צבים וקופים! ראינו גם איזה חזיר בר! זה היה מדהים לראות את החיות האלה בסביבת הגידול הטבעית שלהן!

אחרי יום של רגיעה, הגיע הזמן לחקור יותר את האי. התעוררנו מוקדם בבוקר ויצאנו לסיור חיות הבר הראשון שלנו.

בסיור זה זכינו לראות בעלי חיים רבים ושונים בסביבתם הטבעית, כולל:

– משפחה של למורים!

– עצלן!

– פלמינגו!

– איגואנה!

היה מאוד מגניב להתקרב עם החיות האלה ולצפות בהן בסביבתן הטבעית. אהבתי לראות את העצלן תלוי על ענף עץ ואת הלמורים מתרוצצים בכל מקום. זה מדהים כמה אנחנו יכולים ללמוד מחיות הבר האלה על ידי התבוננות בהם ממקור ראשון.