תפריט סגור

פיתוח אפליקציות בזול

הקדמה: התפקיד של אפליקציות לנייד לסטארט-אפים ב-2019

אפליקציות לנייד הן הדרך הטובה ביותר להגיע ללקוחות שלך ולספק להם חוויה מותאמת אישית. בעזרת אפליקציות סלולריות תוכלו לשמור על קשר עם הלקוחות שלכם גם כשהם לא נוכחים פיזית.

פיתוח אפליקציות למובייל אינו עוד עניין יקר עבור סטארטאפים. ישנן חברות רבות המציעות שירותי פיתוח אפליקציות לנייד במחירים סבירים לסטארט-אפים. חברות אלו משתמשות במומחיות שלהן כדי ליצור פתרון מותאם אישית לצרכי העסק ולתקציב שלך. אתה יכול לקבל הצעת מחיר מחברות אלה לפני שתסיים את העסקה.

אפליקציות מובייל היו מחליפות משחק בעולם הסטארט-אפים. מהיכולת להשיק אפליקציה משלך לשימוש ככלי שיווקי, ועד לבניית אפליקציה שיכולה לשמש לקוחות תוך כדי תנועה, אפליקציות מובייל נחוצות לכל עסק.

המבוא ישמש כדי להציג בפני הקורא את הנושא ולהסביר מדוע הוא חשוב ורלוונטי.

כיצד לבחור את השותף המושלם לפרויקט האפליקציה שלך

אפליקציה היא כלי רב עוצמה עבור עסקים ויזמים כאחד. זה עוזר לך להתחבר ללקוחות שלך ברמה אינטימית, וזה יכול לעזור לך להעביר את המסר שלך. זו הסיבה שכל כך חשוב למצוא את השותף הטוב ביותר לפרויקט האפליקציה שלך.

איך אתה יודע אם החברה שאתה עובד איתה תתאים? אתה צריך לוודא שיש להם את הכישורים והניסיון הדרושים כדי להפוך את האפליקציה שלך למציאות. מאמר זה ילמד אותך כיצד למצוא את השותף המושלם לפרויקט האפליקציה הבא שלך, אז המשיכו לקרוא!

בחירת השותף המושלם לפרויקט האפליקציה שלך יכולה להיות משימה קשה. יש הרבה גורמים שיש לקחת בחשבון, ואולי לא תדע איך להתחיל. עם זאת, יש כמה קווים מנחים בסיסיים שאתה יכול לעקוב אחריהם כדי לעזור לך למצוא את האדם או הצוות המתאים לפרויקט שלך.

זוהי רשימה של חברות פיתוח האפליקציות היקרות בעולם, המדורגות לפי מחיר לשעת זמן פיתוח. זה כולל גם סוכנויות וגם פרילנסרים. כל המחירים הם משנת 2017 ומבוססים על דולר אמריקאי:

1) Apple Inc – $190 לשעה

2) גוגל – $150 לשעה

3) Microsoft Corporation – $110 לשעה

4) פייסבוק – 100$ לשעה

5) שירותי אינטרנט של אמזון – 50-70 דולר לשעה

איך להשקיע ב-MVP שנמצא במסגרת התקציב שלך

חשוב לציין שאין לבלבל בין MVP לבין אב טיפוס. ה-MVP הוא הגרסה הראשונה של המוצר שבסופו של דבר תשוחרר ללקוחות. זוהי גרסה חשופת עצמות של המוצר הסופי.

המטרה של MVP היא לבדוק את המוצר שלך ולאמת את ההנחות שלך במהירות האפשרית. בדרך זו, אתה יכול לבצע שינויים לפני שאתה משקיע יותר מדי זמן וכסף בבניית תכונות שאולי לא יעבדו עבור בסיס הלקוחות או השוק שלך.

MVP יאפשר לך לחסוך כסף ועדיין לקבל משוב מלקוחות על מה שהם רוצים בגרסאות העתידיות של המוצר שלך.

לא תמיד קל להשיג את המטרות שלך. ישנם גורמים רבים שיכולים להשפיע על התוצאה, ואחד מהם הוא כסף. אם אין לך מספיק כסף להשקיע ב-MVP, אז כדאי לשקול כמה טיפים זולים לפיתוח אפליקציות.
על מנת לראות מידע בתחום של פיתוח אפליקציות בזול באפשרותך לגלוש לאתר webtoapp.co.il

ישנן דרכים רבות לחסוך בתקציב פיתוח האפליקציה שלך. אחת הדרכים הטובות ביותר היא לקנות אחסון אתרים בזול ולהשתמש בו עבור ה-MVP שלך במקום לשכור אחד מחברה או להשתמש בשירותי ענן יקרים יותר. דרך נוספת לחסוך בתקציב פיתוח האפליקציה שלך היא על ידי רכישת iPhone xs max בעלות נמוכה ושימוש בו כמכשיר בדיקה עבור ה-MVP שלך במקום לקנות אחד יקר.

כיצד לאבטח מפתחי אינטרנט בעלות נמוכה שיספקו תוצאות איכותיות

מפתחי אתרים הם עמוד השדרה של כל תהליך פיתוח אפליקציה. הם אחראים לבניית אתר אינטרנט או אפליקציה פונקציונלית ועונה על דרישות הלקוח. עם זאת, זו לא משימה קלה.

הרבה זמן, כסף ומאמץ מושקעים בעיצוב ובניית אתר או אפליקציה שיכולים להוות נטל עצום על הלקוח אם אין לו צוות ייעודי לטיפול במשימות הללו. זה המקום שבו מיקור חוץ בא שימושי.

מיקור חוץ של מפתחי אתרים מאפשר ללקוחות לבצע את פרויקטי האינטרנט שלהם בשבריר ממה שהיה עולה להם אחרת. חלק מהחברות אפילו מציעות שירותי פיתוח אתרים זולים עם תוצאות איכותיות!

הצעד הראשון להשגת מפתח אינטרנט בעלות נמוכה הוא להגדיר מה אתה רוצה וצריך מהפרויקט.

זהו נושא רחב ויכול להיות קשה עבור אנשים רבים לדעת היכן להתחיל.

מסיבה זו, ריכזנו עבורכם רשימה של שאלות שיעזרו לכם למצוא את האדם המתאים לפרויקט שלכם.

הרשימה מכסה הכל, החל מעלות וציר זמן, ועד מערך מיומנויות וניסיון.