תפריט סגור

האם מרסס צבע חשמלי מתאים לצביעת בתים ורהיטים

בחלק ממרססי הצבע היקרים ביותר יש טורבינות קטנות עם קצות ריסוס מפלסטיק היוצרים דוגמאות המפיצות קצוות ערפיליים והתזות צבע גדולות. בקצה השני של הספקטרום, מרסס הצבע החשמלי של DEKO מייצר חלקיקי צבע עדינים עם דפוס ריסוס הדוק ושולי ספריי עליונים מינימליים, ומעניקים לך גימור חלק במיוחד עם שליטה טובה. חשוב יותר הוא יכולתם למרוח ציפויים על משטחים לא אחידים כמו תריסים ומעקות מדרגות, שפחות פוריים לטיפות מכחול.

האם המרסס מרסס את הצבע בשכבה דקה ואחידה

המרסס יוצר משטח אחיד על ארונות ורהיטים שבו סימני מכחול קלים אינם מקובלים. מרססי צבע ללא אוויר מתאימים לפרויקטים גדולים כמו גידור ומתקני חוץ, אך מוגזמים לפרויקטים מקורים קטנים כמו ארונות מטבח. בשל ביצועי מרססים אלו, הם יכולים לייצר כמות ניכרת של ריסוס יתר.

מרסס ללא אוויר שואב צבע ממיכל דרך צינור או אקדח ריסוס ליצירת ריסוס צבע עם אוויר דחוס. מרססים ללא אוויר יכולים לרסס את רוב הציפויים בהתאם לגודל השיא ויכולת השאיבה.

 

כדי להשיג משטח חלק עם מרסס ללא אוויר יש להשתמש בקצה קטן יותר כמו 3.11 "המאפשר חיץ בגודל 12 אינץ 'בין המזרז לצבע הארון כדי למנוע שכבה עבה. מכשיר ריסוס אוויר דחוס טיפוסי מורכב מחיבור אקדח ריסוס, צינור בלחץ גבוה ומיכל מדחס. מזינים הכבידה מחוברים למדחס אוויר, ואם כבר יש לכם מדחס אוויר, תוכלו לקנות בטנה לאקדח ריסוס HVLP ולווסת לחץ אוויר , שהיא הבחירה הזולה ביותר שלך.

 

כדי לצבוע את שולחן הקפה שלך, אתה זקוק למרסס צבע קליל בכדי לבצע את העבודה. למעשה, מרססי צבע Hvlp מבצעים את העבודה במחיר שהוא אף פעם לא זול והם מוכנים לסיים את עבודת ליקוט הרהיטים. מרססי צבע HvlP מתח גבוה (HvlP) מרססי צבע HvlP משתמשים בטורבינה מסתובבת כדי להפיץ צבע בלחץ נמוך על פני השטח, בעוד שמרססי הצבע הישנים יותר ללא אוויר הם בולטים מכיוון שהם משתמשים במשאבת בוכנה שהיא בדיוק שימוש שגוי.

זכור שאתה צריך לדלל את צבע הלטקס במים לפני השימוש במרסס הצבע של DEKO

כדי למנוע סתימות. ל-DEKO , שמייצג מרסס צבע ללא אוויר, יש מדחס חזק ויכולת להכניס צבע ישירות לדלי כדי שיוכל להתמודד עם משימות גדולות. רוב מרססי Hvlp קלים לשימוש ותוכלו לחבר אותם ולשפוך צבע באופן מיידי, אך החלק החשוב ביותר הוא לנקות את האקדח ולנקות את המברשת שתעבוד בפעם הבאה שתשתמשו בה.

קטע קיר של 4 על 8 מטר לוקח לגלגלת כחמש דקות, והרוסס על הצבע תוך כדקה. הצבע נדחק מקצה הריסוס עצמו ומתייבש למשטח חלק.

מה שהופך אותו למרסס הצבעים הטוב ביותר לרהיטים

הוא שהוא יכול לעבד חומרי צבע עבים יותר מבלי להוסיף דקים יותר, אך ללא כתמים. מרסס כף יד ללא אוויר זה מצויד בצינור יניקה שיפוע חכם המאפשר לרסס כל משטח לכל כיוון אפילו הפוך, מה שהופך אותו לאחד מתותחי הריסוס הטובים ביותר לרהיטים אם לא הכי טובים.

יש לו שני ויסות לחץ ללחץ נמוך וגבוה

יכול להתמודד עם חומרי צבע עבים יותר שזקוקים לדילול, וכמובן כתמי צבע דקים כרגיל והוא מספיק זריז לאזורים קטנים יותר, מה שהופך אותו למרסס צבע נהדר לרהיטים. הטווח הארוך של מרסס נייד ללא אוויר הוא אידיאלי עבור קבלנים ועושים זאת בעצמך נלהבים, במיוחד אם אתה צריך לצבוע עבודת צבע בזוויות או משטחים לא נוחים. מזרק Hvlp זה כולל טורבינה מובנית והוא מזרק HvlP היחיד שלנו בקבוצה המיועד לשימוש עם צבע לטקס לא מדולל.

אם לא אכפת לך מהרעש

אם אתה צריך לצבוע שטחים גדולים ולא רוצה להתמודד עם צבע דק, מרסס ללא אוויר הוא בחירה טובה. HvlP היא הבחירה הטובה יותר לריסוס או גימור פנים. יתרונות נוספים של תרסיס Hvlp הם צבע ללא פסולת מאשר תרסיסים ללא אוויר, ודגם ה- DIY הממוצע עולה פחות מהדגמים ללא אוויר.

הבחירה שלי עבור מרסס הצבע הטוב ביותר של Hvlp לבעלי בתים

. זהו אחד המרססים הטובים ביותר ל- Hvlp – מה שאומר שיש לו מקור אוויר משלו, טורבינת אוויר, ואינו דורש מקור אוויר נפרד, כגון מדחס אוויר. זה הופך אותו למרסס ה- DIY HLP המושלם מכיוון שהוא חזק מספיק כדי לרסס צבעים ולכות לא מדוללים, ולמרות שרבים מהם אינם זולים מספיק כדי להצדיק את העלות, ניתן להשתמש ב- Flexio במשך שנים.

מרססי הצבע של דקו ישראל כלי עבודה

הוא מרסס הצבע המתנע המושלם עבור רוב העושים זאת בעצמכם, שעושים רק 1-2 פרויקטים של צביעה בשנה. זה מושלם אם אתה צריך לשפץ את המרתף שלך, לצבוע קירות גבס חדשים, לצבוע את תקרת הבית שלך או כל פרויקט קטן אחר שדורש ריסוס צבע.
למידע מורחב בנושא של האם מרסס צבע חשמלי מתאים לצביעת בתים ורהיטים נא לבקר ב- deko-israel.co.il