תפריט סגור

הסרת שיער בלייזר בידיים

1. מה ההבדל בין מכונות להסרת שיער בלייזר ללייזרים כף יד?

המכונה להסרת שיער בלייזר היא מכשיר חזק יותר המשמש בסביבה קלינית. הוא פועל בהספק גבוה יותר ויכול לכסות שטחי פנים גדולים יותר. הלייזר הידני, לעומת זאת, הוא מכשיר חלש יותר שניתן להשתמש בו בבית או במשרד. יש לו כוח נמוך יותר והוא יכול לכסות רק שטחי פנים קטנים כמו שערות בודדות או כתמי עור קטנים.

הלייזר הידני לא יהיה יעיל כמו המכונה להסרת שיער מכיוון שיש לו כוח נמוך יותר ואינו יכול לכסות שטחי פנים גדולים.

הסרת שיער בלייזר ביד היא תהליך שבו הרופא שלך ישתמש בלייזר כף יד כדי להסיר שיער מפני השטח של העור שלך. הלייזר יונח על פני העור ולאחר מכן יוסר במהירות.

ישנם שני סוגים של לייזרים כף יד שניתן להשתמש בהם להסרת שיער בלייזר. הסוג הראשון נקרא לייזר אלכסנדריט, שקיים מאז סוף שנות ה-80. הסוג השני נקרא ND Yag, אשר פותח בשנת 1999 כתוצאה מהתקדמות לאחרונה בטכנולוגיית הלייזר.

ההבדל בין שני סוגי לייזרים כף יד אלה הוא שהאלכסנדרייט פחות חזק מה-ND Yag ואין לו שטח כיסוי רב כמו של-ND Yag. זה אומר שתצטרך להפעיל לחץ רב יותר עם אלכסנדריט ממך

הקדמה: מהי בעצם הסרת שיער בלייזר ביד?

הסרת שיער בלייזר היא תהליך שמסיר את השיער מהעור באמצעות לייזר. התהליך ידוע גם בשם IPL (אור פועם אינטנסיבי). זוהי דרך יעילה ללא כאבים להסרת שיער לא רצוי.

הלייזר לוקח את הפיגמנט של השיער, שהוא כהה, ומשתמש בו כדי להרוס ולהשבית את הזקיק שמתחתיו. הלייזר מסוגל לעשות זאת מכיוון שהוא פולט פולסי אור בעוצמה גבוהה שפוגעים בעור שלך. הפולסים הללו נספגים על ידי פיגמנט כהה בשערותיך, אשר לאחר מכן הורס אותן בשורשן.

תהליך זה לוקח זמן מכיוון שהוא צריך לפרק כל קווצת שיער בנפרד לפני הסרתו מהעור שלך. זה יכול לקחת עד 8 מפגשים לקבלת תוצאות מלאות.

3. כמה עולה לבעל מקצוע לטפל בצרכי הסרת שיער בכף יד?

הסרת שיער בלייזר בידיים היא טכנולוגיה מתהווה שהוצגה לשוק לאחרונה. זוהי אפשרות בטוחה ויעילה למי שלא רוצה לעבור שיטות הסרת שיער מסורתיות כמו שעווה או גילוח.

עלות הסרת שיער בלייזר בידיים עשויה להשתנות בהתאם לגורמים שונים כגון סוג הטיפול, המיקום וגודל האריזה. באופן כללי, ניתן לומר שהסרת שיער בלייזר בידיים עולה בסביבות 200$ למפגש.
למידע על מור בראל והסרת שיער בלייזר בידיים נא לגלוש לאתר morbarel.co.il

זו שאלה נפוצה שאנשים שואלים. התשובה תהיה תלויה בסוג הלייזר שבו אתה משתמש. לדוגמה, אם אתה משתמש בלייזר דיודה, זה יעלה בסביבות $200 עבור פגישה של שעה. הסיבה לכך היא שללייזרים אלו כוח רב וניתן להשתמש בהם לפרקי זמן ארוכים יותר בהשוואה לסוגים אחרים של לייזרים.

אם יש לך שאלות נוספות לגבי העלות או התמחור, אנו ממליצים לך להתייעץ עם איש המקצוע המקומי שלך כדי לקבל מידע מפורט על מה שהם מציעים.

למי זה הכי מתאים?

הסרת שיער בלייזר היא דרך בטוחה, מהירה ויעילה להיפטר משיער לא רצוי. זה יכול להיעשות על כל חלק בגוף והוא מתאים ביותר לאנשים שיש להם שיער כהה.

זה גם מתאים יותר לאנשים עם גווני עור בהירים יותר מאשר גווני עור כהים יותר מכיוון שקרני הלייזר נספגות בפיגמנטים כהים בעור. קרני הלייזר אינן יעילות במידה והן עוברות דרך שיער כהה כדי להגיע לעור מכיוון שהן ייספגו בשערות הכהות לפני שהוא מגיע לעור הבהיר.

הסרת שיער בלייזר היא הליך שמסיר שיער לא רצוי מהגוף. הדבר נעשה לרוב בידיים, שהן האזור הקשה ביותר להסרת שיער באמצעים אחרים. הסרת שיער בלייזר ידנית מתאימה ביותר לבעלי עור כהה ושערות בהירות. ניתן להשתמש בו גם להסרת שערות בפנים, אך לא ביעילות כמו טיפולי הסרת שיער בלייזר הנעשים במכונה.

ישנם סוגים רבים ושונים של לייזרים שניתן להשתמש בהם להסרת שיער בלייזר. סוג הלייזר תלוי באיזה חלק בגוף יטופל וכמה שיער צריך להסיר. לדוגמה, אם אתה רוצה לטפל בפנים שלך בלייזר, אז דיודה או לייזר אלכסנדריט יעבוד הכי טוב כי הם מדויקים יותר מאשר סוגים אחרים של לייזרים באזור זה.

למה לצפות מסשן

הסרת שיער בלייזר היא תהליך של הסרת שיער לא רצוי מהגוף. זהו פתרון קבוע למי שמאס בכל יום מגילוח, שעווה או מריטה. במאמר זה, נבחן את היתרונות ותופעות הלוואי של הסרת שיער בלייזר, כמו גם למה לצפות במהלך הפגישה.

ראשית, בואו נסתכל על היתרונות: הסרת שיער בלייזר היא לצמיתות, ללא כאבים ואינה מצריכה כל השבתה. זה גם לא פולשני ואינו דורש שום קרם הרדמה או הרדמה. זה אומר שאתה יכול לעשות את הטיפול שלך בהפסקת הצהריים שלך!

עכשיו בואו נדבר על תופעות הלוואי: בעוד שאין להן תופעות לוואי ידועות להסרת שיער בלייזר, ישנם סיכונים מסוימים כגון כוויות, צלקות או שינוי צבע של העור במקרים נדירים