תפריט סגור

הפארקים של דיסני

הקדמה: מהו פארק דיסני?

פארקי דיסני הם שילוב של פארק שעשועים ופארק שעשועים. הפארקים נמצאים בבעלות ומופעלים על ידי חברת וולט דיסני.

פארקי דיסני נפתחו במקור ב-1955 עם דיסנילנד, ואחריהם וולט דיסני וורלד ב-1971, דיסנילנד טוקיו ב-1983, ו-Shanghai Disneyland Resort ב-2016.
למידע נוסף בנושא של דיסניוורלד והפארקים של דיסני מומלץ לגשת לאתר disneyworld.co.il

פארק דיסני הראשון נפתח ב-17 ביולי 1955 עם השם דיסנילנד. זהו פארק שעשועים ותוכנן לתת לאורחים נוף אידיאלי של החיים האמריקאים. פארק דיסני השני שנפתח היה וולט דיסני וורלד שנפתח ב-1 באוקטובר 1971, הפעם זהו פארק שעשועים כמו גם פארק שעשועים. זה המקום שבו תמצאו את הרכיבות הפופולריות ביותר כמו Space Mountain, Splash Mountain ו-Big Thunder Mountain Railroad.

דיסנילנד טוקיו נפתח ב-15 באפריל 1983, מה שהופך אותו למקום

פארקי דיסני הם סדרה של פארקי שעשועים ואתרי נופש בבעלות ומופעלת על ידי חברת וולט דיסני.

ישנם ארבעה פארקים של דיסני בעולם: דיסנילנד פארק, דיסני קליפורניה הרפתקאות, פארק אולפני וולט דיסני וטוקיו דיסנילנד. כולם ממוקמים באנהיים, קליפורניה; אורלנדו פלורידה; פריז, צרפת; וטוקיו בהתאמה.

מבוא: מהן הסיבות העיקריות לבקר בפארקי דיסני?

פארקי דיסני הם מקום נהדר לבקר בו עבור כל קבוצות הגיל. בפארקים מגוון רחב של אטרקציות ובילויים שישאירו את כל המשפחה בבידור.

פארקי דיסני הם חוויה שאין כמותה. הם מציעים הרבה רכיבות, מופעים ואטרקציות לבחירה, כך שכל אחד יוכל למצוא משהו שהוא אוהב.

פארקי דיסני הם לא רק לילדים. מבוגרים יכולים ליהנות גם מפארקי דיסני עם המופעים, המסעדות והאטרקציות הרבות שיש להם ליהנות.

פארקי דיסני הם מחווה לדמיונו של וולט דיסני. הפארקים עוסקים לא רק ברכיבות ואטרקציות, אלא גם בקסם ובפלא של סיפורי דיסני.

פארקי דיסני הם מקום שבו אפשר להרגיש שוב כמו ילד, ליהנות מטיולים ואטרקציות רבות, כמו גם לפגוש את הדמויות האהובות של דיסני.

הפארקים של החברה ממוקמים באנהיים, אורלנדו, פריז, טוקיו והונג קונג.

חברת וולט דיסני ידועה בפארק הדגל שלה באנהיים קליפורניה – דיסנילנד.

הוא פתח את שעריו ב-17 ביולי 1955 עם 18 אטרקציות כולל Frontierland, Fantasyland, Adventureland ו-Tomorrowland.

פארקי דיסני ברחבי העולם

דיסני היא חברה שקיימת למעלה מ-100 שנה והיא יצרה כמה מפארקי השעשועים האייקוניים ביותר בעולם. דיסנילנד, דיסני וורלד, יורו דיסני, דיסנילנד טוקיו, דיסנילנד שנגחאי הם רק חלק מהפארקים שבבעלות דיסני.

הפארקים של דיסני הם אחד העסקים הרווחיים ביותר שלהם והם מרוויחים מיליארדים בשנה ממבקרים. אבל מה זה אומר בדיוק על העתיד?

פארקי דיסני הם לא רק לילדים. הם יעד תיירותי שמושך אליו אנשים מכל רחבי העולם עם הדמויות האייקוניות שלהם, האטרקציות בנושא והחוויות הסוחפות שלהם.

יש פארק דיסני אחד בצרפת, שניים ביפן ושישה בארצות הברית. בשנת 2016, דיסני הכריזה על תוכנית לבנות פארק שעשועים חדש שלם בסין.

דיסנילנד פריז ממוקם 25 ק"מ מחוץ לפריז ופתח את שעריו ב-12 באפריל 1992. זה היה פארק השעשועים הראשון של דיסני מחוץ לארצות הברית וקיבל בברכה יותר מ-180 מיליון מבקרים מאז פתיחת שעריו.

איפה כדאי ללון? עוזר לך לקבל החלטה מושכלת

דיסני הוא אחד היעדים הידידותיים למשפחות הפופולריים ביותר בעולם. ישנם מספר בתי מלון ואתרי נופש בתוך פארקי דיסני המציעים שירותים ושירותים שונים. המאמר הבא יעזור לכם לקבל החלטה מושכלת לגבי היכן ללון.

המאמר ידון בכמה ממלונות דיסני הטובים ביותר, מה יש להם להציע ולמה אתה צריך לצפות מהם. אנו גם נדון בכמה ממלונות דיסני הגרועים ביותר שאנו ממליצים להימנע מהם בכל מחיר!

מאמר זה נועד לעזור לך לקבל החלטה מושכלת לגבי היכן ללון בעת ביקור באחד מהפארקים של דיסני ברחבי העולם!

אם אתם מחפשים מלונות ליד וולט דיסני וורלד, אז יש הרבה אפשרויות זמינות. עם זאת, לא תמיד קל לקבל החלטה מושכלת באיזה מלון להזמין. פארקי דיסני: איפה כדאי ללון? עוזר לך לקבל החלטה מושכלת – מאמר מלונות באורלנדו ליד וולט דיסני וורלד יעזור לך במשימה זו.

הוא מכסה את אתרי הנופש הטובים ביותר, את המלונות התקציביים הטובים ביותר ואת אפשרויות התמורה הטובה ביותר לכסף ברחבי וולט דיסני וורלד בפלורידה.

המאמר נכתב על ידי משפחה שביקרה באורלנדו פעמים רבות והתארחה בכל סוגי המלונות השונים ליד וולט דיסני וורלד.