תפריט סגור

קבלן שיפוצים מומלץ

כאשר שוקלים לקבלן, תחילה חפש מישהו עם ניסיון באזור שלך או סוג פרויקט ספציפי. ברגע שאתה יודע שהקבלן מורשה, עליך לבצע מחקר מקוון במקום רק לקרוא ביקורות.
על מנת לראות פרטים מורחבים אודות קבלן שיפוצים מומלץ ניתן לבקר ב- ravit-g.co.il

בדוק עם Better Business Bureau

כדי לראות אם הוגשה שם תלונה. לפני שכירת קבלן, בדוק עם הסוכנות הממשלתית להגנת הצרכן והלשכה המקומית של Better Business כדי לוודא שאין להם היסטוריה של מחלוקות עם לקוחות או קבלני משנה. שוחח עם מספר קבלנים וקבל הצעות מחיר בכתב משלושה לפחות.

קבלני שיפוץ בית עשויים לגבות תעריפים שונים מכיוון שייתכן שיש להם התמחויות שונות

אז זה רעיון טוב לקבל מספר הצעות מחיר. אם אף אחד מהתנאים לעיל אינו חל על העיצוב שלך, פנייה ישירה לקבלן עשויה להתאים יותר לעבודתך. כאשר אתה יודע בדיוק מה אתה רוצה ומעביר את הרעיונות שלך לקבלן, אתה יכול להבין איך להפחית את עלויות הפרויקט.

עלות שיפוץ בית תלויה בסוג והיקף הפרויקט וכן בחומרים ובקבלנים שנבחרו

העלות הממוצעת של בנייה, שיפוץ או התקשרות של פרויקט היא בין 4,000 ל-18,000 דולר ארה"ב. כל פרויקט שיפוץ גדול מחייב את הקבלן הכללי לבצע את עבודות הבנייה בפועל.

עם זאת

בעלי בתים רבים מעדיפים פרויקטים קטנים של עשה זאת בעצמך כגון שיפוץ אמבטיה או בוחרים לקחת על עצמם את התפקיד של קבלן כללי. קבלנים מקומיים קטנים לרוב דורשים תשלום עבור הפרויקט עם השלמתו, אך חברות תיקונים לאומיות וספקי שירות זכיינות עשויים להציע מימון. בנוסף, אם בעל הבית ישיג מימון לפרויקט על ידי לקיחת הלוואת הון דירה, המלווה יהיה מעוניין לשכור קבלן שיוסיף ערך לבתים.

קבלני השיפוצים הטובים ביותר יהיו מבוטחים במלואם

ולכן בעל הבית יהיה מבוטח למקרה שמשהו ייפגע או עובד ייפצע במהלך העבודה. פרויקטים קטנים לתיקון או תיקון באגים הם רב-תכליתיים, בעוד שפרויקטים גדולים שעשויים לכלול את רשת החשמל או האינסטלציה שלך ידרשו באופן טבעי אישור או סקירה, ובמקרה זה יידרש קבלן מורשה ממשלתי לשפר את הבית. … לפני תחילת פרויקט שיפוץ בית גדול, הקבלן יצטרך לקבל את ההיתרים, הרישיונות והביטוח המתאימים.

לפני שכירת קבלן שיעשה כל עבודות בית

יש כמה שאלות לענות. כאשר מתכננים את פרויקט שיפוץ הבית הבא שלכם, בחירת הקבלן המתאים לעבודה היא שלב ראשון וחשוב בתהליך התכנון. שיפוץ הבית הוא עבודה רבה והשלב הראשון הוא למצוא קבלן שאפשר לסמוך עליו. למרבה המזל, היום בפוסט בבלוג אנו דנים בדרך הטובה ביותר למצוא משקם או קבלן כללי.

אנחנו גרים בבתים שלנו

אבל לעתים קרובות מדי, שכירת קבלן דורשת פחות מחקר מאשר קניית רכב חדש או בחירת מספרה. בין אם אתם מתכוננים להוסיף פנים או חוץ, או אם זה עתה קניתם בית שזקוק לאהבה, ריכזנו עבורכם רשימה של קבלני השיפוצים הטובים ביותר כדי להתחיל. קבלני שיפוץ בתים בקיאים בכל ההיבטים של תהליך שיפוץ הבית, לרבות שיפוץ חדרי אמבטיה, מטבחים, מרתפים, חלונות, קירוי ועוד, כאשר חלק מהחברות מציעות שירותים מיוחדים יותר לצרכי שיפוץ בית ספציפיים. חלק מקבלני שיפוצים מציעים תוכניות רק לחלקים מסוימים בבית, כמו המטבח או האמבטיה, בעוד שאחרים מכינים תוכניות לשיפוץ הבית כולו.

קבלן בתום לב ירצה לא רק מערך שלם של פרויקטים

אלא גם רעיון של מה בעלי בתים רוצים מהפרויקט ומה הם מתכוונים להוציא. אתה יכול לקבל מושג לגבי העלויות הפוטנציאליות של פרויקט שיפוץ הבית העתידי שלך על ידי סקירת רשימה של הערכות עלויות שיפוץ הבית. הגדרת תקציב ועמידה בו היא הדרך הטובה ביותר להבטיח שפרויקט שיפוץ או בנייה של הבית לא יחרוג מהתקציב. ודא שאתה יכול לסמוך על הקבלן שלך עבור תקשורת והיענות לאורך כל תהליך השיפוץ על ידי כך ששני הצדדים נמצאים באותו עמוד, במיוחד מבחינת התזמון.

לקוחות הם מקור המידע הטוב ביותר שלך

אז אל תפחד לשאול קבלנים פוטנציאליים אם אתה יכול לדבר עם לקוחות העבר שלהם. לשאול חברים ובני משפחה על הניסיון שלהם בעבודה עם קבלני בתים מוכרים היא דרך מצוינת למצוא חברות מעולות לעבוד איתן. עם זאת, אם אתה חדש באזור או לא יודע אילו אפשרויות אחרות עשויות להיות לך, שקול להשתמש בשירותים מקוונים כגון Angies List ו-Checkbook כדי למצוא קבלני בתים בעלי מוניטין שעובדים בשבילך, לא רק למטרות רווח. אם אתה רוצה להשתמש במימון PACE (Property Value Clean Energy) לפרויקט שיפוץ הבית הבא שלך, ייתכן שיהיה קריטי לשכור קבלנים מרשת הקבלנים העצמאית Ygrenes שיבצעו את העבודה.

הם צריכים לעזור לך להבטיח שהפרויקט שלך יסתיים בזמן ובמסגרת התקציב שלך שכן הם שוכרים ומפקחים על כל קבלני המשנה הנדרשים

כולל חשמלאים ואינסטלטורים. יש להם גם את הזכות להתמודד עם שחזורים ושחזורים היסטוריים. Sweeten זכה בתואר "מנוע החיפוש הקבלן הטוב ביותר" על ידי מגזין ניו יורק. זהו שירות חינמי המחבר בין בעלי בתים וקבלנים לבין מיטב הקבלנים הכלליים לשיפוץ שלהם עם תמיכה אישית מתחילתו ועד סופו. Sweeten הוא שירות חינמי לאיתור שותפים המחבר בין בעלי בתים ברכבת התחתית של ניו יורק ופילדלפיה עם קבלנים כלליים מובילים, ומספק תמיכה מותאמת אישית לפני השלמת הפרויקט.

החברה השלימה למעלה מ-57,000 פרויקטים ומציעה שירותי שיפוץ פנים וחוץ לבנייני דירות

נכסים מסחריים ובתים משותפים, מה שהופך אותה לאופציה מצוינת עבור מנהלי נכסים. על ידי מתן כיסוי ארצי ותמיכה מקומית, החברה גדלה והפכה לאחד הקבלנים הגדולים בענף השיפוצים ומתגאה במתן שירות הלקוחות הטוב ביותר. עבור פרויקטים גדולים כמו בניית בית חדש, כמעט כולם יסכימו על הצורך בקבלן כללי.

שיפוצניקים צריכים לעשות עבודה איכותית ולשמור על מוניטין טוב כדי להמשיך לפעול, וגם צריך לשלם על הקשר שלהם עם קבלנים או ספקים אחרים.