תפריט סגור

עורך דין קניין רוחני

עורכי דין לקניין רוחני ממלאים מספר תפקידים חשובים בהגנה על קניין רוחני. מצד שני, עורכי דין IP יכולים גם לסייע בהגנה על חברות ואנשים פרטיים מפני טענות מוגזמות לגבי קניין רוחני (מה שמכונה בריוני IP) ומותגים וחברות העוקבים אחר זכויותיהם. סוגי זכויות הקניין הרוחני משתנים ממעביד למעסיק, ולכן עורכי דין IP הם מגוונים. עורכי דין לקניין רוחני יכולים לבצע עבודות חוזיות על רכישות מבוססות IP ולהציע מומחיות IP בעסקאות עסקיות ועסקאות רישוי. עורכי דין בתחום ה- IP יכולים גם לייעץ ללקוחותיהם בנושאי קניין רוחני. בתפקיד זה, עורכי דין IP יכולים לשמש כעורכי דין ולייצג לקוחות בהליכים משפטיים. ליטיגציה תפקיד מרכזי בעבודה עם עורך דין קניין רוחני כאשר יש סכסוך עם מי שהומלץ לו לעשות זאת. אתה רשאי להתנגד ליישום חדש בנושא סימני מסחר, לפגוע במיתוג שלך או להיתבע בגין העתקת הקניין הרוחני שלך.

דיני קניין רוחני הם שיקול לאומי ובינלאומי

עורך דין לקניין רוחני עובד עם חברות בכדי להנחות אותן בתהליך הרכישה וההגנה על קניין רוחני כמו פטנטים וזכויות יוצרים. מרכיבים נוספים בתרגול כוללים רישוי ובדיקות נאותות בקשר למיזוגים ורכישות, פיתוח אסטרטגיות להגנה על קניין רוחני בינלאומי ולאומי וכישורים המסייעים לעורכי דין בתחום הקניין הרוחני, כישורי תקשורת, משא ומתן בעל פה ובעל פה. חוש עסקי.

עבודה זו יכולה להיות מורכבת מסיוע ללקוח שלך בבחירת שם מוצר וצורה

רישום סימן מסחרי, הכוונה בתהליך הפטנט, וייעוץ לגבי אפשרויות קיימא להבאת המוצר שלהם לשוק. לכן עורכי דין לקניין רוחני צריכים להיות בעלי מחשבה יצירתית ולהכיר נושאים מורכבים ומאתגרים.

אם אתה מעוניין להיות עורך דין לקניין רוחני

חפש חוויות שחושפות אותך לתחום. לדוגמא, מתמחה במשרד עורכי דין המתמחה בקניין רוחני, בקבוצת הציות NCAA של מחלקת הספורט במכללות שלך, או בארגון המחפש פטנטים וסימנים מסחריים. אם אתה מוצא עבודה כזו אטרקטיבית, קריירה בתחום הקניין הרוחני עשויה להיות הדבר הנכון עבורך.

אם אתם מחפשים עורך דין לקניין רוחני, LegalMatch יכול לעזור לכם למצוא את האדם המתאים לצרכים שלכם. חפש במסד הנתונים שלנו עורכי דין מוסמכים בתחום הקניין הרוחני שיש להם את הידע, הכישורים והניסיון לעזור לך בהגנה על קניין רוחני.

בעולם התחרותי ביותר של קניין רוחני

עורכי הדין שלנו מוכרים על ידי Chambers Managing IP, ה- IAM Legal 500, סקירת הסימנים המסחריים העולמיים ופרסומים לאומיים ועולמיים אחרים בזכות המומחיות המשפטית שלהם. עורכי הדין החדשים והדיווחים העולמיים בארה"ב עורכי הדין הטובים ביותר בחרו בנו כמשרד השנה שלהם 2019 לדיני פטנטים.

רבים מהמתדיינים שלנו רשומים במשרד הפטנטים והסימנים המסחרי האמריקני

עורכי הדין שלנו בתחום הקניין הרוחני עובדים בתחומים טכניים שונים, החל מביופיזיקה והנדסת חשמל וכלה בתוכנה וחומרה. הצוות שלנו כולל לא עורכי דין וסטודנטים עם תארים בביוכימיה, ביולוגיה מולקולרית, הנדסה כימית, הנדסת חשמל, פיסיקה, מדעי החומרים והנדסת מכונות.

קבוצת הליטיגציה בתחום הקניין הרוחני והטכנולוגיה שלנו הגנה על מאות מיליוני דולרים בהשקעות טכנולוגיות ומותגים

בפרקטיקת הקניין הרוחני והטכנולוגי של גרינברג טראוריג יש יותר מ- 200 עורכי דין במשרה מלאה ומומחי קניין רוחני המייעצים ללקוחות בארצות הברית ולעסקים גדולים ברחבי העולם. הצוותים שלנו כוללים אנשי מקצוע טכניים מיומנים עם הבנה מעמיקה של טכנולוגיות מיוחדות, דינמיקה מורכבת ומכירות גלובליות המציעים ללקוחותינו גישה יזמית. בנוסף למנהלת הקניין הרוחני, חברת עורכי הדין הבינלאומית דואן מוריס מוכרת כאחת מקבוצות ה- IP המובילות בארצות הברית. פרסומים ארציים, כולל ארה"ב News & World Report, מדרגים את המשרד כמשרד עורכי הדין המוביל המטפל בפטנטים, סימני מסחר, זכויות יוצרים וליטיגציה בנושא קשרי IP. עורכי הדין של דואן מוריס משתמשים בגישה משותפת לשימוש בזכויות קניין רוחני כדי לעזור ללקוחותיהם להשיג את יעדיהם ולעתים קרובות דורשים מלקוחותיהם להסביר את יעדיהם העסקיים. כמשרד עורכי דין בינלאומי, עורכי הדין של דואן מוריס מתמקדים בשימוש בקניין הרוחני של לקוחותיהם כדי לעזור להם להצליח בשוק.

דואן מוריס נחשב לאחד ממשרדי עורכי הדין הפעילים ביותר בארצות הברית מבחינת בקשת פטנט והגנת פטנטים

פרסומים לאומיים, לרבות ארה"ב News & World Report, מדרגים את דואן מוריס כמשרד עורכי דין מוביל בתחום הקניין הרוחני, פטנטים ופטנטים. אנדרוס, שנוסד בשנת 1939, הוא משרד עורכי הדין בתחום הקניין הרוחני הוותיק ביותר במדינת ויסקונסין.

המומחיות הטכנית המעוגלת מאפשרת לאנדרוס לשרת לקוחות במגוון תעשיות

המשרד הוא משרד קניין רוחני בשירות מלא עם משרדים בוויסקונסין, אילינוי, מישיגן ומינסוטה. עורכי דין בתחום הקניין הרוחני עוזרים ללקוחותיהם לבנות ולהגן על הון רוחני. האש בלקוול מסייע ללקוחות לפתח ולקיים את הקניין הרוחני שלהם (IP) כדי למקסם את הרווחים ולהשיג יתרון תחרותי. עבור עורכי דין המתמחים בתחום הקניין הרוחני, עריכת הסכמי רישוי, עריכת בדיקת נאותות וניהול משא ומתן להסדר IP הם פרקטיקות נפוצות.

ישנם שלושה מגזרים עיקריים בתחום העיסוק בקניין רוחני

ייעוץ, הגנה ואכיפה. ייעוץ לקוחות מתמקד כיצד ניתן להגן בצורה הטובה ביותר על הקניין הרוחני שהלקוח מעוניין לפתח. עורכי דין של סימני מסחר מבצעים חיפוש אחר סימני מסחר שהציע הלקוח ומייעצים ללקוח על זמינותם.

הצו מבדיל בין תורת הקצאת אסטופל לתורת רשיון אסטופל, שבוטלה ב- Lear, Inc. נ 'אדקינס, 395 ארה"ב 653 (1969) ומתווה את הסיכונים העמוקים וענני אי הוודאות המתעוררים הקצאת פטנטים כאשר בית משפט מבטל את תורת הקצאת אסטופל.

AIPLA מחויבת להנהגה ברמה גבוהה של USPTO, כולל מגוון דרישות רלוונטיות למינויים. כישורים קשים מועילים בכל הנוגע למילוי חובות עבודה בסיסיות.

קניין רוחני (IP)

הוא תחום משפט הכולל זכויות קניין בסיסיות להמצאות, יצירות יצירתיות, שמות מובחנים, רעיונות, תהליכים תעשייתיים, מודלים עסקיים, תוכנות מחשב וקוד. מטרת ההגנה על קניין רוחני היא להגן על יצירותיהם של ממציאים יצירתיים ולתת לציבור גישה אליהם ללא איום של גניבה. מרבית עורכי הדין בתחום הקניין הרוחני מוצאים משרות כאנשי מקצוע בענף האינטרנט.