תפריט סגור

חמישה כללים לשמירה על הבטיחות בעת נהיגה בטרקטורון

רכיבה על טרקטורונים היא פעילות אקסטרים כיפית לכל המשפחה. היא נעשתה פופולארית במיוחד כפעילות בזמן חופשה צפון או כתחביב לאוהבי נהיגת שטח, וכן גם כדרך לטייל בצורה כיפית ומלאה אדרנלין. עם זאת, רכיבה על טרקטורונים היא מסוכנת מנהיגה ברכב מכיוון שאין מעטפת ששזומרת על הנהג בעת התהפכות, ואין חגורות בטיחות. יתרה מזאת הנהיגה בטרקטורונים היא לרב בסביבה תלולה ושאינה סלולה, לכן קשה יותר לשלוט על הרכב וגם הנפילה עלולה להיות יותר מסוכנת. בשביל לשמור על הבטיחות שלכם אספנו כמה כללים לבטיחות בעת רכיבה על טרקטורונים.

אם זה מסוכן, למה שארצה בכלל?

על ידי הכרת ומעקב אחר עצות בטיחות טרקטורונים

תוכל ליהנות מתחביב מרגש זה תוך שמירה על בטיחות מירבית בזמן נהיגה ברכב השטח שלך. כדי להפיק את המרב מהחופש הזה, ודא שאתה וכל מי שרוכב איתך על הטרקטורון מודעים לכל תקנות הבטיחות בשטח, לובשים ציוד מגן חובה כמו קסדה לטרקטורון וחליפת מיגון ובעלי הכשרה מתאימה לנהיגה על טרקטורון.

לא משנה איך, מה ומתי אתה נוהג, וודא שאתה בגבולות שלך ושבחרת טרקטורון שמתאים לרמת המיומנות שלך. כמו כן, לעולם אל תנסה לרכוב על אופני שטח או טרקטורונים גדולים או חזקים מדי עבור הגודל ורמת המיומנות שלך.

זכור שטרקטורונים ואופני קרוס מיועדים לרכיבת שטח

לא למשטחים מרוצפים. מכיוון שרכבי שטח אלו (טרקטורונים ו-UTVs), מיועדים לשימוש בשטח לא סלול (שטח), ישנם סיכונים מסוימים. מכיוון שטרקטורונים מיועדים לשימוש בשטח, בסביבה שהיא סלולה ישנו סיכוי להחלקה והתהפכות. לכן כדי להגן על הראש יש לחבוש קסדה לטרקטורון ולא לאופניים, שכן קסדה לטרקטורון מכסה את כל הפנים, וכן ציוד מיגון נוסף כדי להגן על שאר הגוף ובמיוחד על העור.

לפי היצרן

אסור להשתמש בטרקטורונים להובלת ילדים מתחת לגיל 12, או להובלת יותר מנוסע אחד. טרקטורונים עשויים להיות גדולים מדי עבור ילדים צעירים לפעול בבטחה, למרות שהם יכולים לרכוב עליהם באופן חוקי. יש לדאוג בנוסף לכך שיש להם ציוד מיגיון מתאים כגון קסדה לטרקטורון שתתאים למידותיהם וחליפה המכסה את גופם. רוב המדינות מאפשרות לילדים גדולים יותר ובני נוער לנהוג ברכבי שטח (טרקטורונים) גם ללא רישיון נהיגה.

קסדה לטרקטורון

משפחות רבות נהנות להשתמש בטרקטורונים

לבילוי מכיוון שהם דורשים פחות מיומנות לנהיגה מאשר כלי רכב אחרים כגון אופנועי שטח. כלי רכב רב-תכליתי אלה יכולים לשרת מגוון מטרות כאשר נעשה בהם שימוש נכון וננקטים אמצעי הזהירות הדרושים. אם תחליט לרכוב על ילדך על טרקטורון וודא שהוא נוקט באמצעי זהירות ומבין כיצד להשתמש ברכב בבטחה. על ידי הקפדה שרוכבי אופנוע יצייתו לכללי הבטיחות ויודעים כיצד להשתמש בטרקטורונים בצורה בטוחה, ההורים יכולים לעשות כל שביכולתם כדי להגן עליהם מפני פציעה. רוכבים בטוחים יכולים גם להיכנס לתאונה, אז ודאו שיש לכם מספיק כיסוי ביטוחי כדי להגן על עצמכם ועל הטרקטורון שלכם.

אם אתה יוצא ליער עם הטרקטורון החדש שלך

וודא שאתה מצויד ומוגן לנסיעה.עלייך לבדוק שיש לך צמיגים תואמים, חליפת מגן וקסדה לטרקטורון. ללא קשר לניסיון או מיומנות שלך כרוכב טרקטורונים, יש לנקוט זהירות רבה בנהיגה בשטח לא מוכר. מדריכי קורס בטיחות טרקטורונים רבים מציעים עצות לגבי מקומות בטוחים וחוקים מקומיים לרכיבה. התחל עם טיפים בסיסיים לבטיחות טרקטורונים ולמד כיצד לנהוג בבטחה בהרפתקה הבאה שלך.

למד את עצמך ואת ילדך על בטיחות טרקטורונים וטכניקת נהיגה נכונה

עקוב אחר חמשת העצות שלנו לרכיבה על טרקטורון. עברו לקורס אימון בטיחות כדי ללמוד כיצד לתפעל בצורה בטוחה טרקטורון ולרכוב רק על טרקטורון המתאים לגודל ולגיל שלכם.