תפריט סגור

איך יודעים מהו מזרן מומלץ לשינה

התחלתי לישון על מזרן שהיה קצת מוצק (אמה) באמצע אוגוסט ובהשוואה למזרני קצף זיכרון אחרים, הוא מעולם לא הרגיש דביק ומעולם לא הרגשתי כמו יום נקניקייה בקיץ בניו יורק. לאחר שקיבלתי את שכבת הנוחות המוצקה על גבי המזרן, המזרן הרגיש מאוד תומך, אך הוספת השכבה המוצקה גרמה לכך שאני כבר לא יכול לישון עם הגב על השכבה העליונה של הקצף הקירור, מה שמקשה על משיכת הסדינים שלי. מהמזרון.

עם שכבת הנוחות המוצקה על המזרן

הייתי אומר שהמזרן נמצא איפשהו בצד הרך של המזרן בעל חוזק בינוני. מזרן בעל עוצמה בינונית רך מספיק בכדי להפעיל לחץ על הכתפיים בזמן שינה לרוחב, אך יציב מספיק בכדי לתמוך בירכיים בעת נודניק על הגב. יותר מכל, אני חושב שישנים משולבים רוצים לשקול את הקפיצה והזריזות של המזרן שלהם.

מחקר קטן משנת 2010 מציע כי שינה על מזרון בעל חוזק בינוני יכולה להקל על הכאב ולשפר את איכות השינה

באופן כללי, מזרן בינוני עד יציב (5-7 בסולם של 1-10) מספק את השילוב הטוב ביותר של תמיכה ונוחות עבור רוב הישנים. למותג אחד יש 6, אחר 5, אחר לחברה בינונית, ולשני תחושה היברידית בין מזרני קצף בינוני ומוצק.

אנשים עם משקל גוף נמוך יותר מקבלים את התמיכה הטובה ביותר ממזרני קצף. אך אנשים עם משקל גוף גבוה יותר עשויים להעדיף את החוסן הנוסף של קצף סלילים. ביקורות של לקוחות יכולות לתת תמונה ברורה יותר של מידת התמיכה בקצה של המזרן.
למידע נוסף בתחום של איך יודעים מהו מזרן מומלץ לשינה וvertex-il.co.il מומלץ להעיף מבט ב- vertex-il.co.il

מזרנים רבים טוענים כי הם מקלים על כאבי כתפיים וירכיים

לכן חשוב להתעמק במפרט העיצוב כדי לראות אם המיטה תקל על הלחץ באזורים אלה. אני ממליץ להדביק ספי צד במזרני קצף זיכרון, אשר ידועים במתאר הגוף העמוק שלהם, בהורדתם ובהפגת לחץ.

מזרני קצף נוטים לחבק את הגוף בעזרת סליל צף או מזרן ליבה קפיצי שמחזיק את האדם על גבי המיטה

ישני בטן הם ההפך משעות הרוחב, מכיוון שהם רוצים מזרן חזק במיוחד המרים ירכיים ומתיישר עם הכתפיים. הבעיה הגדולה ביותר עבור ישני קיבה היא שמזרן רך יכול לגרום לירכיים ליפול מאיזון עם שאר עמוד השדרה, ולכן הם רוצים לזכור מודל תומך.

מזרני קצף זיכרון נועדו לקונטור הגוף

וכתוצאה מכך הפגת לחץ. קצף לטקס מסתגל ומרגיש דומה לקצף זיכרון, מתכרבל לגוף ומפחית לחץ. חסרון אחד הוא שקצף לטקס טבעי יקר יותר לייצור ומייצר חומר כבד יותר, ולכן מזרני לטקס יכולים להיות מהקשים ביותר לזוז מהמיטה.

Innerspre

הוא מזרן היברידי המשלב קצף זיכרון ושכבות לטקס במטרה לספק תערובת של רכות ותמיכה. מזרנים אלה משתמשים בסלילים כדי לספק תחושת קפיצה מסורתית יותר ותמיכה חזקה. למזרני LaTeX יש יותר קפיצות והיענות רבה יותר מאשר מזרני Innerspring, אך נוטים לישון קריר יותר.

אם אתה רוצה להקלה על כאבים מנקודות לחץ חשובות, חפש מזרן שמתאים את עצמו לגופך בזמן שאתה שוכב. מזרנים משווקים לשני צידי השינה, ולכן עליהם להיות נוחים, בין אם על הגב ובין אם בבטן.

מזרני קצף זיכרון מציעים את הפגת הלחץ הגדולה ביותר, אך שכבות קצף היברידיות גם עובדות טוב. אם יש לך פחות משקל גוף, ייתכן שלא תזדקק לתמיכה נוספת, אך המזרן עדיין צריך להרגיש יציב.

הקלה בלחץ הקלה בלחץ

היא קריטריון חשוב כשמחפשים מזרן להקלת הכאב. מזרן איכותי מקל על נקודות לחץ ותומך בגופכם במצב נוח. אם אתם ישנים בצד או סובלים מכאבים בירך או בכתף, מזרן המספק הפגת לחץ הוא הטוב ביותר עבור גופכם. בין אם אתם רוצים מזרן לטקס, מזרן ספירלה, מזרן קצף זיכרון או מזרן היברידי, המזרן הוא משהו אחר עבורכם ועבור בן / בת הזוג שלכם. בנוסף, זהו המזרן המתאים לתנוחת השינה שלך (ישן בטן, שינה צדדית, שינה צדדית או שינה משולבת) ועוזר לך להתעורר מנוחה. אתה תהיה מרוצה מכל סוג של מזרן, כך שתוכל לעשות את הרושם הטוב ביותר שלך מנסיכה ואפונה ולראות מה מרגיש לך הכי טוב.

יש מגוון רחב של דגמי מיטה וארונות נפרדים

הנמצאים באחת מחמש הקטגוריות הבאות. לא משנה איזה סוג מזרן אתם מעדיפים, בין אם אתם זקוקים להפגת לחץ, מזרן יציב, מזרן מתכוונן, מזרן בידוד ניידות או מחפשים נוחות רבה יותר, וודאו כי תמצאו את המזרן הטוב ביותר ברשימה זו. אם יש לך צרכי שינה מיוחדים, פירטנו את המזרנים הטובים ביותר עבור ישני צד, ישני בטן, ישנים יחידים כבדים, ישנים חמים, מזרני הכריות הטובים ביותר, המזרנים האורגניים הטובים ביותר, המזרנים המתכווננים הטובים ביותר ומזרנים זולים.

סוג מיטה זה נוטה לגרום לצליעה

כאב ולשביעות רצון נמוכה מהבעלים, על פי אתר הביקורות Sleep Dead. מזרני קצף זיכרון הם הסוג השני הפופולרי ביותר, מדורגים מעל הממוצע לשביעות רצון הבעלים וקשורים להקלה טובה מכאב ולחץ, אריכות ימים, תנועה ובידוד. יצרני מזרני קפיצים רבים מציעים כריות מזרן על המזרן בכדי להגביר את הנוחות אך ישנים שיש להם כי הם אינם חווים הקלה מספקת בלחץ.

מזרן קצף הזיכרון Nectar

הוא מזרן בינוני ארוך עם חמש שכבות קצף המתארות את גופכם, משחרר לחץ על כתפיים, ירכיים ורגליים ומשפר את יישור עמוד השדרה לכל סוגי הגוף. לעתים קרובות הוא מוזל בכבדות, מה שהופך אותו לזול יותר מאשר יריבים, כולל סגול קספר. מזרני LaTeX בעלי תחושה דומה למיטות קצף זיכרון ומציעים קווי מתאר מלאים עם נגיעה מקפיצה.

בהנחה של 400 דולר על מזרן קצף הזיכרון של נקטר

יש גם שתי כריות יוקרה חינם, כיסוי מזרן ומצעים בשווי 399 דולר. ספינת הדגל Saatva Classic היא מזרן איכותי ומלונני מבית המותג היוקרתי Saatvas. תמורת 400 דולר לשני הגדלים, תוסיפו למזרן אביזרים בחינם בשווי 399 דולר כדי לקבל שתי כריות פרימיום, מגן מזרנים וסטים לסדינים.

עם כל כך הרבה אפשרויות של מזרן לבחירה

קניית מזרן חדש יכולה להיות מוחצת. זה נכון במיוחד אם יש לך כאבי צוואר, שכן המזרן הנכון (או הלא נכון) יכול לעשות את ההבדל בין הרגשה טובה לבין תחושת כאב. לפני שאתם קונים, הכירו את הסוגים הנפוצים ביותר של מזרנים ובנייתם.