תפריט סגור

איך לבחור כרטיס קול לאולפן

ממשק שמע הוא מכשיר המחבר מגוון מכשירי שמע, כמו מחשב, מיקרופון, מקלדת MIDI, צג אולפן ורמקול. ממשק שמע טוב עוזר לנו באיכות צליל, הגברה פאנטומית, שליטה כללית בציוד שלנו, ארגון הכניסות והפלטים שלנו ממכשיר אחד למשנהו, ומבטל את הרעיון המעצבן של חביון. היום אנו מציגים את 10 הבחירות המובילות שלנו בממשק האודיו הזמינות בשוק ונותנות לכם מידע כלשהו שיעזור לכם להקל על חווית הקנייה שלכם.

ממשק שמע

הוא החומרה המחברת את המיקרופונים שלך והתקני שמע אחרים למחשב שלך. ממשק שמע טיפוסי ממיר אות אנלוגי למידע שמע דיגיטלי שיכול לעבד על ידי המחשב שלך. ממשק השמע מעביר את מידע השמע דרך סוג כלשהו של חיבור למחשב שלך (Thunderbolt, USB, FireWire, כרטיסי PCI או PCIe מיוחדים וכו '.

ממשק השמע של כרטיס הקול שלך לוכד אות שמע אנלוגי ממיקרופון, מכשיר , פטיפון או פלט וממיר אותו לאות שמע דיגיטלי שהמחשב יכול להבין.

זה מאפשר לך להקליט את השמע שלך באמצעות תוכנת הקלטה במחשב האישי שלך או ב- Mac

כרטיס קול חיצוני מוסיף יציאת שמע למחשב שלך. מחשב כך שתוכלו לחבר מיקרופון חזק באיכות סטודיו ישירות למחשב. אם ברצונכם בכרטיס קול נייד, שקול כרטיס קול חיצוני המתחבר ליציאת ה- USB או ה- FireWire של המחשב (יציאת USB או USB) בכדי להבטיח שהכניסות של המחשב שלך מחובר לפני שתתחבר לכרטיס הקול.

כרטיסי קול מקצועיים פנימיים אינם אידיאליים ליצירת מוסיקה

מה שאומר שאתה לא צריך להשתמש בממשק שמע אם לא אכפת לך מהירות, כוח עיבוד, חביון, איכות הקלטה או איכות שמע. מומלץ להשתמש בהם במחשב סטודיו מקצועי עם טלאים נפרדים להתקנה, מכשירים וכניסות מיקרופון. כרטיס קול מקצועי חיצוני הוא בחירה טובה עבור משתמשי מחשב שיש להם מקום מוגבל במחשב שלהם אך זקוקים לכניסות שמע רבות, או בחלק מהמקרים גם וגם.

בכרטיסי קול מסוימים יש יציאות קול פנימיות של LED, שהן פשוטות מאוד ואינן מאפשרות הקלטת שמע באיכות גבוהה. דוגמה נוספת היא השימוש בכרטיס הקול שלך כדי להשמיע צלילים בתדירות גבוהה מחוספסים או דלילים.

מתואר כממשק שמע

כרטיס קול חיצוני הוא רכיב המובנה במחשב שאינו מבצע את החיתוך, ומסיבה טובה: הוא יקר ולא גדול במיוחד. ברוב ממשקי השמע יש כניסה ויציאה אנלוגיים ברמת קו, מיקרופון אחד או יותר ומגבר מקדים הכולל כניסות ויציאות דיגיטליות כמו AES, S / PDIF, ADAT וצינורות תאורה. מבחינת קיבולת, זה תלוי בדגם הרצוי לך, אך בדרך כלל ממשקי שמע מספקים כוח פנטומי להגברת המיקרופון שלך, להתחבר לבקרי מכשירים ולקבלת כניסות ויציאות MIDI מיציאות XLR במיקרופון.

ישנן מספר סיבות להשתמש בממשק שמע ייעודי במקום בכרטיס קול המותקן במחשב שלך

באופן כללי, כרטיסי קול הם ממשקי שמע, אך לרוב הם מוגבלים מאוד באיכות הצליל ויש להם קלט / פלט מינימלי, מה שהופך אותם לא בדיוק אידיאליים להקלטה. בכרטיסי קול רבים יש כניסות ברמת קו סטריאו ויציאות אוזניות וכן יציאות ברמת סטריאו.

עשה את המחקר שלך כשמדובר בבחירת כרטיסי קול מחשב שונים

בדוק את דרישות המערכת של תוכנת הפקת המוסיקה בה אתה רוצה להשתמש ובדוק את המפרט הטכני של התוכנה ומנהלי ההתקן עבור כרטיס הקול שבו ברצונך להשתמש ליצירת מוסיקה. עליכם לוודא שסוגי מנהל ההתקן הנדרשים על ידי תוכנית הפקת המוזיקה שלכם הם סוגי מנהלי ההתקן עבור כרטיס הקול שלכם וממשק השמע אותו אתם רוכשים.
למידע מורחב על אודיו וידאו ואיך לבחור כרטיס קול לאולפן מומלץ לגשת לאתר audiovideo.co.il

לממשקים מסוימים יש כניסות רבות ולחלקם יש אותם יציאות

בממשקי שמע מסוימים יש כניסות ויציאות MIDI, כך שאם אתה משתמש במקלדת MIDI או במכשיר MIDI אחר, המכשיר שלך תואם לממשק השמע. ממשק האודיו בו אני משתמש באולפן ההקלטות שלי הוא Focusrite Scarlett 2i2. זה זול, אבל התוצאות חייבות להישמע טוב.

ממשקי שמע הם דוגמה מצוינת לאופן בו אולפנים ברחבי העולם משתמשים בהם

והם משרתים מטרה חשובה, כלומר לאפשר לך לשלוט על הצליל שעובר במחשב שלך. מחשבים שולחניים ישנים יותר הסתמכו על כרטיסי קול פנימיים, אך עם הטכנולוגיה המודרנית, ממשקי שמע חיצוניים הועברו למיקור חוץ לייצור מוסיקה. זה מקל על הקלטת מכשירים קוליים ומקורות קול אחרים והפקת האודיו לצג אולפן חיצוני או לאוזניות. בסך הכל, זה אומר שתוכל להקליט חביון (הפער הניכר בין הקלטת תו בגיטרה שלך להאזנה אליו) ולקבל שליטה פיזית ומוחשית באודיו שלך באמצעות כפתורים ופאדרים שונים. הכניסות והפלטים של המכשיר שלך קובעים כמה מכשירים אתה יכול להקליט.

אם אתה מחבר התקנים חיצוניים כגון מכונת תופים

סמפלר או מעבד סאונד חיצוני כגון יחידת ריבוי אפקטים, תצטרך קלט ופלט ברמת קו. באולפנים רבים יש צגים, אוזניות ומגברים המספקים אוזניות נפרדות לערבוב מבצעים הזקוקים לזהות ברמת קו.

קלט / פלט דיגיטלי חשוב עבור מוזיקאים רבים מכיוון שהוא מאפשר להם להתחבר למכשירי אולפן תואמים מבלי להעביר את אות השמע שלהם מהדיגיטלי לאנלוגי

מה שעלול להפחית את איכות הצליל. ממשק שמע עם שני סטריאו או ארבעה יציאות מונו מאפשר לך לבחור בתוכנת DJ כדי להגדיר תערובת רמזים נפרדת לאוזניות, תמהיל ראשי שנשלח באמצעות PA לרמקולים הראשיים או נגן תקליטים וירטואלי שהוקצה פלט משלו ומחובר למיקסר חומרה. לתערובות קונבנציונליות.

S / PDIF (ממשק דיגיטלי של סוני / פיליפס)

הוא פורמט צרכני דו ערוצי המחבר בין פונו קואקסיאלי ליציאה האופטית של Toslink. זה שימושי לחיבור DATs, מקליטי מיני דיסק, נגני CD, אפקטים של ארון תקשורת, ממשקים דיגיטליים וכמה מקלדות וסינתיסייזרים עם אפשרויות פלט דיגיטלי. תוכנת ASIO (הידועה גם בשם Audio Stream Input and Output Driver) חיונית לכרטיס קול מתפקד בריא.